niedziela, 27 grudnia 2015

X-MAS VLOG!

Witam, witam!

Powracam do Was dzisiaj z notką i filmikiem,
postanowiłam nagrać coś w wigilię.
Dla wielu osób jest to magiczna kolacja i wielka uroczystość.
Co roku w mojej rodzinie się ją obchodzi, 
traktuję to jako przyjazne rodzinne spotkanie,
więc postanowiłam je uwiecznić i nagrać mini-vloga.
Przedstawiłam w nim również moją "świąteczną" stylizację.

Oto i on!



Mam nadzieję że się Wam spodobał!
Jeśli tak, proszę o łapki w górę, subskrypcje i komentarze.
To byłby wspaniały prezent, haha~



ZDJĘCIA  

 
  
  
 
 
 
 

Zbliża się nowy rok, więc pragnę życzyć Wam wspaniałej zabawy 
sylwestrowej i szczęśliwego nowego roku, dużo zdrowia i by 
w 2016r Wasze marzenia się spełniły.

Dziękuję że byliście ze mną w tym roku!
Kocham mocno ♥. 


  
   
 


7 komentarzy:

  1. Jak kawaii :3
    owlaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocky taki słodziak. :3 Kiedy kolejna notka?
    http://littleasiandream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne to Twoje zdjęcie :3
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś prześliczna, a twój blog jest fantastyczny! ^O^ Bardzo podobają mi się kolory i muzyka. Czy mogłabym cię prosić o podanie mi tytułu piosenki nr 52? Bardzo chciałabym ją mieć na swoim telefonie, jest cudowna. >///<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka śliczna i masz uroczego pieska. ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart