poniedziałek, 5 października 2015

PODLASKI FESTIWAL ANIME 4!

Hej!
Niedawno w Białymstoku odbył się czwarta edycja konwentu 
o nazwie "Podlaski Festiwal Anime" (PFA). 
Razem z Gii postanowiłyśmy przyjechać i zobaczyć te wydarzenie.

Konwent trwał cały weekend (2 dni).
Odbył się on 19-20 września na Politechnice Białostockiej.
Nagrałam tutaj dla Was vloga z soboty, ponieważ następnego dnia nie pojawiłam
się na konwencie.
Nagrałam dosyć długi odcinek, by jak najlepiej pokazać Wam ten konwent.
Polecam dotrwać do końca, ponieważ cosplay był zabawny :D

image
image

Dotarłyśmy na miejsce równo o 9:00, bo wtedy akurat rozpoczynał się konwent.
Podczas tej zabawy dołączyła się  do nas przesympatyczna grupka, z którą spędziłyśmy
cały konwent.

 

Poznałam wiele fajnych osób!
Dziękuję wszystkim za rozmowę! Było bardzo miło zrobić sobie z Wami zdjęcia!


 
 
 
  
 
 
 
 
 
 




*∗✧ STYLIZACJA∗* 
 

Cały komplet: bodyline.co.jp
Zakolanówki: prezent
 

Mam nadzieję że vlog się spodobał!
Pomagamy i subskrybujemy ! *KLIK*
Dziękuję i pozdrawiam Was, kochani~

  
   
 

6 komentarzy:

  1. Oddaj mi te włosy. Piękniejszych nie widziałam i być może się powtarzam ale bardzo zazdroszczę ci tak gęstych włosów.
    Mam nadzieję że spotkam kiedyś cię na jakimś konwencie bo jak na razie mi się to nie udało.
    Co do stylizacji. Średnio mi się podoba ponieważ gustuje w bardziej ,,mrocznych'' klimatach.
    Czemu ty tak ładnie wychodzisz na zdjęciach? Chcesz żebym nabawiła się kompleksów \( *A*)/?
    http://azjatyckaperfumeria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaś ty śliczna *o* Podoba mi się twoja stylizacja, marzę żeby cię kiedyś spotkać (^_^)
    http://dziewczyna-online.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś! Widziałam Cię, ale bałam się podejść ;-;. Widzę, że załapałam się na zdjeciu z cosplayu, hehe. Rena w mundurku pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Usami mam pytanie :) Jak ustawić ten opis u ciebie "O mnie".
    Na moim blogu opis jest pod zdjęciem bloga i w linii ciągłej. :/ Nie wiem jak to zastosować, aby było mniej więcej jak u ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się Twoja stylizacja! Filmik na youtube, również mi się podobał i oglądałam go już kilka razy :)
    http://pastelcornonline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji.(^.^)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart