wtorek, 11 sierpnia 2015

ROSE MERMAID OOTD + sandałki z lolitakawaii-world !

Hej kochani!

 Jak żyjecie? Ja dobrze! Staram się wykorzystywać wolny czas.
W ten piątek nudziłam się i spontanicznie nagrałam dla Was filmik, 
i tak oto powstała nowa seria: "Pogawędka".

 
 
 image 

Nie wiem co ile będzie się pojawiać ta seria, ale będę ją nazywała w zależności
od tego, jaka obecnie jest pora roku. 
Tym razem zaczęliśmy od "Letniej" pogawędki.
Mam nadzieję że się Wam podoba! heh~

Image and video hosting by TinyPic

Tak więc... nadszedł czas na nowy OOTD!
Dużo osób mi wspominało: 
"Usami, kiedy będzie jakaś kolorowa, słodka
stylizacja? Teraz ubierasz się na ciemno... "

Czasami lubię sobie poeksperymentować!
W moim sercu i tak dalej są słodkie, dziewczęce stylizacje.
Kolor pastelowy róż, biel, kwiaty, koronka, perełki...
Więc dzisiaj właśnie powracam z taką stylizacją! 


Stylizację nazwałam "ROSE MERMAID" ponieważ  jak widzieliście, na sukience są syreny. 
(klikamy w zdjęcia by powiększyć!)

 
 

Tym razem moja ukochana sukienka z Candy Rain, (replika LizLisa)
w połączeniu z różanym wiankiem i perełkowymi bransoletkami

 

Oraz z pięknymi nowymi sandałkami również 
firmy Candy Rain, z nowo powstałego sklepu



Te sandałki to najnowszy model popularnego taobao sklepu-Candy Rain,
który oferuje piękne sukienki, ubrania i buty w takim właśnie stylu.
Ten sklep ocieka ubraniami z szyfonu, perełkami, kokardkami, kwiatuszkami,
pastelowymi kolorami i koronką...

Image and video hosting by TinyPic

Candy-Rain to sklep na taobao, ale nie o nim dzisiaj chciałam troszkę pomówić.
Chciałam Wam przedstawić drugi taki sklep, który sprowadza właśnie ubrania 
w takim właśnie cudownie słodkim stylu i nie tylko~


Ci, co uwielbiają taki styl muszą koniecznie zajrzeć do tego sklepu.

Przesłano mi sandałki i właśnie dzisiaj dane mi będzie na blogu ocenić ten sklep
i zrecenzować te piękne kwieciste butki. 

Link do nich:


 

Sandałki są wykonane ze skóry syntetycznej, podeszwa jest z gumy. 


Z boku:
 

Szczególną ozdobą tych sandałek są prześliczne różyczki i imitacja
gorsetu na platformie ozdobionej koronką z każdej strony. 

  
 


Zapina się je w ten sposób, można regulować zapięcie:
 

W środku również mają piękny design-róże ozdobione wstążkami.
 

Sandałki są solidnie wykonane, platforma ma 10cm a z przodu 3cm, co sprawia
że są bardzo wygodne. To jest właśnie 100% mój styl. Jestem totalnie zauroczona tymi
butkami. Różyczki i koronka są moją obsesją, a w połączeniu z gorsecikiem...  piękne! 

Image and video hosting by TinyPic

Szczerze polecam ten sklep. 
Zamówiłam sandałki w pewien czwartek i następnego dnia zostały wysłane z Chin.
 Przyszły szybko, w tydzień, za co naprawdę wielki plus. Obsługa jest przemiła,
W sklepie płaci się PayPalem (jeśli nie posiadasz PayPal lub nie wiesz jak zamówić, 
bądź czegoś się obawiasz, polecam skorzystać z Shopping Service, który zrobi zakupy 
w każdym sklepie internetowym. Szczególnie polecam ten: *KLIK*.
Korzystam z niego od ponad 3 lat!


W sklepie lolita-kawaiiworld również można  płacić kartą kredytową, 
ale w tym wypadku trzeba napisać maila do sprzedawcy, który jest podany tutaj

Udało mi się nawet załatwić dla Was kupon rabatowy w tym sklepie!
*oklaski dla Usi*, haha.
Przy składaniu zamówienia, wpiszcie:
"USAMI", a dostaniecie  -10% zniżki na wszystko.
Nie zapomnijcie o nim!


 

Image and video hosting by TinyPic

A teraz nadszedł czas na stylizację! 

image

*∗✧ STYLIZACJA∗* 
 
 

Sukienka: taobao.com

 


*∗✧ DODATKI ∗* 
 
 
 Wianek: H&M

 I jak? Podoba Wam się stylizacja? Mnie bardzo!
Piszcie w komentarzu.
Mam nadzieję że post się Wam podoba!

Image and video hosting by TinyPic

Ten kto uważnie oglądał Letnią Pogawędkę wie, że przyjechała do mnie Mimi 
i razem z nią jadę w jej strony, przy okazji zahaczę o imprezę trance *^*.
Nie wiem kiedy wrócę, ale za to, że mnie nie będzie
przygotowałam dla Was tę stylizację, wiele zdjęć i recenzję.
Mam nadzieję że się Wam ten post podoba!
Chcę spędzić trochę czasu poza moim miastem, wyrwać się, troszkę 
odpocząć od komputera. Trzeba wykorzystać ten sierpień!
Będę nagrywała vlogi z wyjazdu.

Trzymajcie się i dziękuję! 

  
   
 

8 komentarzy:

  1. Stylizacja jest bardzo ładna. :D
    Bardzo do Ciebie pasuje. :D
    Sandałki nie do końca są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko się na Tobie bardzo ładnie prezentuje.
    Sandałki podbiły moje serducho. Recenzja jest świetna Usiu c":
    Poza tym zdążyłam już dodać wywiad z Tobą c":

    http://alexy-blog.blogspot.com/2015/08/wywiad-z-najsodsza-osoba-w-polsce.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są cudowne ;oo Choć zdecydowanie nie dla mnie. Bardzo urocza stylizacja :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i niesamowite zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja moja ulubiona wśród wszystkich twoich <3 jest idealna <3 chciałam porozgladac się w tym sklepie jednak nie działa, nie wiem czy wina mojego telefonu czy chwilowy błąd strony jednak te butki są tak śliczne, że nie mogę się doczekać przejrzeć resztę asortymentu ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super buciki masz :3 Tak wgl to widzieliście ten nowy konkurs na iPhone? Zapraszam zainteresowanych tutaj: http://gourl.pl/ghvsu Ja już wygrałam :3 teraz wasza kolej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest przepiękna.! Stylizacja bardzo do Ciebie, Usami, pasuje.
    Buciki też świetnie się prezentują, ale moim zdaniem troszeczkę za bardzo przesadzone,
    ale na Tobie wyglądają cudnie.
    ~Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Owww *-* I love your dress <3
    You are so cute ><
    diariodelolivlet.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart