piątek, 17 lipca 2015

USAMI'S WEEK #10! ~ Animatsuri + anielska stylizacja!

Hej, hej!


Jak żyjecie? Jak Wam mijają dni wolne?
Wybieracie się gdzieś? Na jakąś wycieczkę, wakacje?
Ja te wakacje mam zamiar wykorzystać jak najlepiej mogę.
Rok temu nudziłam się w domu, a teraz będę nadrabiać!

image

Minęły ponad dwa tygodnie wakacji.
 Jeden niecały tydzień spędziłam  u cioci w Białymstoku i wybrałam się na sesję zdjęciową,
a w ten weekend pojechałam na festiwal kultury japońskiej - Animatsuri,
który odbył się w Warszawie!
To był mój drugi konwent. Było bardzo fajnie!

Dla tych, którzy nie wiedzą co to jest i na czym polega taka impreza, najprościej wytłumaczę.
Animatsuri jest to "zlot" fanów fantasy, mangi, anime, Japonii i gier konsolowanych.
Na takim konwencie są organizowane różne atrakcje-konkursy, prelekcje, panele dyskusyjne...
Oprócz tego rozstawione są tam różne wystawy, stragany z gadżetami z ulubionych anime,
mang, biżuterią rodem z japońskiej mody ulicznej...


Konwent odbył się w budynku szkolnym przy ulicy Gwiaździstej.
Rozpoczął się on o godzinie 18:00 w piątek.
Na sali gimnastycznej znajdował się główny sleeproom, gdzie konwentowicze
rozkładali swoje śpiwory i materace.
W tym roku przewodnim tematem Animatsuri była "Historia z okresu Bakumatsu".
W salach lekcyjnych prowadzący organizowali swoje panele dyskusyjne.
Każdy panel był o innych godzinach.
Oprócz tego były tam organizowane sesje zdjęciowe, spotkania z gośćmi,
pokazy sztuk walk, warsztaty, oraz można było smacznie zjeść
w Animatsurowym  bufecie.

Zapraszam wszystkich do obejrzenia USAMI'S WEEK #10, w którym 
dodaję vloga z tego wydarzenia.
Mam nadzieję że moja relacja się Wam spodoba i zdołałam przybliżyć niektórym
z Was, jak wygląda taki konwent miłośników Japonii (i nie tylko)!

image
image

image

A oto zdjęcia z konwentu.
Dziękuję wszystkim za to, że poświęcili czas i podeszli do mnie!
Było mi baaardzo miło Was poznać i spędzić z Wami czas, kochani.


 ZDJĘCIA ♡ 


 

 
 
  
 
 

A tutaj zdjęcie z cosplay'ami:

I ze zwyciężczynią cosplay'u!

Podziwiam za wykonanie stroju! 
Bardzo miło spędziłam czas na Animatsuri.
Polecam każdemu wzięcie udziału w takim konwencie!

image

 MOJE KONWENTOWE ZAKUPY 

W filmiku pokazałam, co sobie kupiłam na konwencie.
Tutaj chciałabym Wam dokładniej pokazać śliczności które udało mi się zdobyć~
(klikamy na zdjęcia by je powiększyć) 

 

image

 OBROŻA Z SERCEM 
 
 
Bardzo popularna obroża z sercem!
Będzie pasowała do większości moich stylizacji, najbardziej widzę ją u pastel gotha, hehe.
Zakupiłam ją na stoisku Cotton Candy Wonderland.

 BRELOCZEK  FLAT 
Jako maniaczka firmy Sanrio, na każdej takiej imprezie szukam gadżetów 
z postaciami tej firmy. Tym razem udało mi się zdobyć oryginalny breloczek
z myszką Flat! 
Na moim blogu Sanrio przedstawiłam kim jest ta postać.
Możecie sobie przeczytać tutaj:

 NASZYJNIK Z KRZYŻEM ♡ 
 
  
Ten przeuroczy naszyjnik zakupiłam na stoisku Zombie Unicorn.
Idealnie pasuje do cult party kei i nie tylko!
Uwielbiam takie ozdóbki.

 SPINECZKI SKRZYDEŁKA ♡  
 
 
To są już moje drugie spinki skrzydełka.
Tamte które już mam są moimi ulubionymi, a teraz jestem szczęśliwą
posiadaczką drugich takich cudeniek!
Te również nabyłam na stoisku Zombie Unicorn.

 KORONKOWY KOŁNIERZYK 
 

Jestem totalnie zakochana w tym kołnierzyku!
Te perełki i kokardka na środku... idealny~
Polecam wszystkim takie kołnierzyki. 
Mogą one dodać uroku każdej bluzce czy sweterkowi.
Kupiłam go na stoisku handmade.

Jak Wam się podobają moje zakupy?
Piszcie, która rzecz najbardziej się Wam podoba.

image

 STYLIZACJA Z FILMIKU 
Jak już zauważyliście w Usami's Week, miałam blond perukę.
Dużo osób z Was prosiło mnie o zdjęcia stylizacji z filmików.
Miałam troszkę czasu i urządziłam sobie małą sesję zdjęciową w domu,
więc dodam dzisiaj bardzo dużo zdjęć, mam nadzieję że się Wam spodobają! 
Jeśli jesteście moimi czytelnikami od dawna, wiecie że moimi 
ulubionymi postaciami fantastycznymi są anioły.
Mój blog Usami-chan no yume miał nawet kiedyś anielski wystrój, hehe.
Właśnie one były inspiracją do mojej najnowszej stylizacji~
Zdecydowanie ogłaszam ją mianem mojej ulubionej.

  
Połączyłam zwiewną koronkową bluzeczkę z koronkowymi spodenkami.
Do tego założyłam koronkowe skarpetki i moje skarby-platformy SwanKiss.

Bluzka: *KLIK*
Spodenki: *KLIK*
Buty: SwanKiss, taobao.com
Skarpetki: buyincoins.com

 

Anioły kojarzą mi się jako niebieskookie postacie z blond lokami.
Dlatego też nałożyłam taką perukę i odpowiednie soczewki.

 

Soczewki: ohmylens.com
 Rzęsy: eylure

  

 DODATKI 
Z dodatkami też się postarałam, hehe.
Nałożyłam anielskie spinki i naszyjnik, który uważam również do tej stylizacji pasuje. 
 

Spinki: Zombie Unicorn 
Pierścionek: Panda Shop
Naszyjnik: Zombie Unicorn
Bransoletki: gazety, sheinside.com

image

A oto efekt nudy:
 

A tutaj dodam jeszcze zdjęcia z moim pieskiem, który zaczepiał mnie w trakcie 
"domowej sesji zdjęciowej", hehe~
 

Na koniec dodaję zdjęcie za karteczką, bo prosiliście bym takie zdjęcie zrobiła
byście mogli sobie coś na niej napisać.

Piszcie co sądzicie o tej stylizacji. Czy inspiracja aniołem mi się udała? 

image

Na koniec ogłoszę zwycięzców w konkursie soczewkowym ISZOCIRCLELENS.

Wylosowane nicki to: I'm Speksi oraz Telara Woolf.
Serdecznie gratuluję!
Subskrybujcie mój kanał, postaram się o jeszcze więcej konkursów dla Was!


image

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.
Dziękuję za przeczytanie i obejrzenie!
Subskrybujcie mój kanał i obserwujcie bloga! To bardzo motywuje.
Mile spędzonych wakacji życzę!
Papa!

 

 
 

11 komentarzy:

  1. Chciałabym na taki konwent jechać ponieważ uwielbiam kulturę japońską ale boję się jechać tam sama że się tam nie odnajdę .-.

    Nananseq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki aniołek <3 świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Usiu będzie na Niuconie we Wrocławiu? (´∀`)♡

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia :) Świetna peruka!
    ******************************************************************************************
    MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu zazdroszczę bardzo bym chciała jechać na jakikolwiek konwent :'(
    Co do stylizacji jest śliczna, ale do anielskiej stylizacji wydaje mi się że bardziej pasowałaby któraś z twoich ślicznych spódniczek :>

    Pozdrawiam Cię serdecznie ;3
    I zapraszam na mojego bloga : http://asaminach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! bardzo podoba mi się twój blog i taka moda którą ty preferujesz. Co ja tam gadam moda. To raczej styl życia :) Masz przepięknie zorganizowanego bloga, fajnie piszesz, a jeszcze ślicniej wyglądasz. Tak słooodko <333
    Mam nadzieję że wpadniesz te do mnie i zostawisz po obie ślad. :)
    http://bemyatmosphere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Usami powiedz czy opłaca się kupować biżuterię na konwentach? W jakich cenach zazwyczaj można ją znaleźć? :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super :)

    zapraszam http://sweetheartmirror.blogspot.com/2015/07/pociag-soneczny-tylko-z-nazwy-d.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart