niedziela, 24 maja 2015

Orange Video Fest + Soczewki GEO Princess Mimi Green Apple:Visual-Loli !

Cześć kochani!

Jak tam u Was? 
U mnie niemalże wszystko jest w porządku.

Powracam do Was na bloga i YouTube z ciekawymi filmikami i notką!

Na początek chciałabym Was wszystkich przeprosić za moją nieobecność.
Wiele osób z Was pyta mnie, dlaczego mniej się udzielam na blogu i czy zamierzam
powoli zaprzestać prowadzić moje strony. 
Tutaj troszkę się rozpiszę i od razu powiem, że ani bloga ani YouTube 
zaprzestać prowadzić nie zamierzam.
I tutaj właśnie chcę Wam powiedzieć, co jest powodem mojego częstego od 
jakiegoś czasu milczenia na blogu.
image

Zawsze weekendy poświęcam czas na filmiki, edycję, sesje i post, ponieważ w 
dni robocze nie mam na to możliwości. 
Więc gdy nie ma mnie w domu przez jakiś weekend, to nic nie dodaję w najbliższy tydzień.
Teraz gdy mam możliwości, wyjeżdżam w weekendy do przyjaciół z większych miast.
Wyjeżdżanie sprawia mi ogromną przyjemność. To dla mnie wyrwanie się od 
szarej rzeczywistości której doświadczam w moim mieście, dlatego pozwalam sobie czasem
odetchnąć, rozerwać się i wyjechać raz na jakiś czas.

Myślę że przez moje nieobecności nie zaniedbuję czytelników, bloga, YouTube
ponieważ mam okazję coś fajnego wstawić i pokazać Wam coś nowego.
Gdy wyjeżdżam stąd, czuję się o niebo lepiej i w przeciwieństwie do tego, 
co dzieje się w moim mieście, tam dzieje się wiele ciekawych rzeczy
przez co przede wszystkim mam okazję zrobić wiele zdjęć i nagrań i mogę
 bardziej urozmaicić moje notki czy filmiki.
Mam nadzieję że mnie zrozumiecie, jeszcze raz przepraszam.
image

image

Nie odzywałam się w tamtym tygodniu ponieważ na Warszawskim Torwarze odbyła się
druga edycja bardzo popularnego festynu YouTube: Orange Video Fest.
Jest to impreza, na którą przyjeżdżają popularni polscy youtuberzy.

Nagrałam dla Was vloga, którego możecie obejrzeć tutaj:

image

To był bardzo spontaniczny wyjazd, haha.
Spędzałam tam miło czas z Sariel, Mimi i Arturem.
Festyn zaczął się od 10:00 i trwał do 20:00.


Było bardzo, bardzo dużo ludzi. W filmiku zobaczycie, jaka była duża kolejka!
Chciałam podejść do niektórych youtuberów, ale niestety nie było takiej możliwości.
Popularne osoby nie miały możliwości swobodnego poruszania się po budynku,
a niektóre boxy, w których siedzieli i rozdawali autografy, o mało co nie uległy zniszczeniu!
image

 
 
 
 
 

Ja bawiłam się bardzo fajnie. Nagrałam na festynie jak najwięcej filmików.
Mimo tego tłumu ludzi, około 30-stu osób mnie rozpoznało i poprosiło o zdjęcie i autograf.
Było mi bardzo, bardzo miło!
image

 
z Olą i Kamilą
 
z Dominiką i Martą
 
z Weroniką i prezenterką

z Klaudią

A tutaj zdjęcie do Warszawskiej strony internetowej.

image

Jak widać, zapoznałam wiele ciekawych osób, ale przede wszystkim udało mi się w tamten dzień
zagadać do niektórych youtuberów, zrobić z nimi zdjęcie i nagrać paro-sekundowe
 pozdrowienia dla Was! Możecie je zobaczyć we vlogu z OVF.

 
Tutaj z Wojtkiem Szumańskim i z Człowiekiem-Wargą ("z Dupy").

 z Little Monster,

z Wardęgą,

z Cyber-Marianem.

Mam nadzieję że uda mi się dotrzeć na więcej takich imprez, bo jest jeszcze wiele
innych youtuberów, których chciałabym poznać.

image

Wszyscy doskonale się bawiliśmy!
Spędziliśmy ze sobą czas nie tylko na OVF, ale również w galerii handlowej.
 
 
 
z Mamiko, Mimi i Sariel

 

image

   
 

Było super. Bardzo serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję!
Mam nadzieję że niebawem się znów spotkamy~
image

image

Teraz przyszedł czas na Usami's Week.
Nakręciłam ten odcinek w tym tygodniu, zapraszam do obejrzenia!

image
image

Tak jak wspominałam w UW, rzeczą tygodnia są powiększające oczy soczewki circle lens.
(Jeśli nie wiecie, co to są circle lens, proszę przeczytajcie ten post *KLIK* )

Dostałam je ze sklepu Visual-Loli.pl
Jest to godny zaufania sklep, który oferuje ubrania i dodatki rodem z japońskiej mody ulicznej.
Visual-loli jest idealny dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z modą alternatywną
oraz dla tych, którzy poszukują polskiego sklepu z soczewkami powiększającymi oczy.

Zrobiłam dla nich wiele recenzji.

Paczuszki są nadawane z Kątów Wrocławskich. Mieszkam pod Białymstokiem i przesyłka
przyszła do mnie po 2 dniach.

Razem z soczewkami dołączone były dwa pojemniczki na soczewki,
 ulotki i informacje, jak dbać o soczewki i jak się z nimi obchodzić.

image

Soczewki, które zamówiłam to model 
GEO-Princess Mimi w kolorze zielonym.
Od zawsze byłam ciekawa jak będę wyglądała w tym kolorze oczu, hehe.

  GEO-Princess Mimi ♡ 


 
  

image

♡ INFORMACJE♡ 

Koszt: 89zł
Producent: GEO medical
Średnica: 15.00 mm
Krzywizna: 8,6 mm
Nawodnienie: 38%
Moc: plano (0.00)
Termin przydatności: rok
Link: *KLIK*

Visual-Loli ma możliwość sprowadzenia circle lens korekcyjnych dla osób z wadą wzroku!
image

image


Wszystkie soczewki z Visual-Loli wysyłane są razem z klasycznym pojemniczkiem.

 

Przesłano mi również do recenzji pojemniczek z ciasteczkami. 
Wygląda on tak jak powyżej. Bardzo szczelnie się zamyka i pięknie prezentuje!
Sklep oferuje wiele innych ciekawych pojemniczków, można je zobaczyć tu: 

image

 Oto, jak prezentują się soczewki na moich oczach:

  


image

 
 
 

image

Bardzo polecam Visual-Loli! Sklep z przemiłą obsługą i godny zaufania.

Linki: 

Mam dla Was również kod rabatowy, dzięki któremu dostaniecie 10% zniżki na wszystko~
Wpisujemy:  "MUFFIN"  przy zamówieniu.
Zachęcam do korzystania!
Powiem jeszcze, że aktualnie Visual-Loli organizuje Wielką Promocję Soczewkową!
Trzeba się śpieszyć, ponieważ nie trwa ona długo.
Tutaj macie kody:

I jak Wam się podobam w zielonych oczach? 
Piszcie w komentarzach!

image
Na koniec dodaję zdjęcia stylizacji z UW.

♡ STYLIZACJA 
 
 
 

Sukienka: *KLIK*
Pasek: *KLIK*
Zakolanówki: allegro.pl
Kokarda: taobao.com
Buty: renee.pl


Piszcie, jak Wam się podoba taka stylizacja! 
image

Na koniec zapraszam do przeczytania notki o postaci tygodnia:
Pink no Corisu Pinkuru-chan:


image

Mam nadzieję że vlog i UW się spodobał. Jeśli tak, za subskrybujcie mój kanał!
Pozdrawiam i dziękuję! 

Bon appetit - Rain-Blog

 
 

5 komentarzy:

  1. Witam z powrotem:) soczewki fajne muszę zainwestować)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze z niecierpliwością czekam na Twoją notkę. <3
    Jeśli chodzi o duże miasta, to ja często przebywam we Wrocławiu, ale nie znam żadnych lolit (i innych fanek japońskiej mody), więc lolitkuję się samotnie T^T. Duże miasta są fajne, bo dużo się dzieje, ale czasami warto odpocząć od tego zgiełku.
    Te soczewki, to najpiękniejsze soczewki jakie widziałam. Wyglądasz w nich niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka Usiu!Pięknie Ci w zielonych soczewkach,stylizacja również!Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Usaaami ~ Mieszkam w Białymstoku, jak to się stało, że nigdy cię nie spotkałam? °A°

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart