sobota, 4 kwietnia 2015

Co u mnie, inspiracje + kulisy pierwszego filmiku!

Witam Was kochani!

Jak tam się trzymacie?
Ja całkiem, całkiem. Nie chce mi się spać i właśnie piszę tego posta o 2:00 w nocy, haha.
Zaraz muszę iść bo jutro trzeba rano wstać, więc streszczam się.

image

Moja 18-stka się zbliża wielkimi krokami, miałam zamiar sprawić sobie
prezent w postaci dobrej jakości aparatu, by móc nagrywać filmiki na YouTube
 i dzielić się z Wami zdjęciami lepszej jakości.
Ale jednak nie wytrzymałam do urodzin. Zapożyczyłam się u rodziców
i zamówiłam aparat przedwczoraj.
Długo wahałam się między dwoma modelami: samsungiem nx3000 a sony a5000
ale po przedyskutowaniu z rodzicami, wybór padł na białego soniaka, haha. 

Avatar

Aparat dostanę do ręki w ten czwartek, więc od razu wezmę się za jakieś zdjęcia czy filmik.

Chciałabym Wam bardzo, bardzo podziękować za wszystkie opinie na temat 
mojego pierwszego filmiku USAMI'S WEEK.
Po Waszych relacjach zdanych po jego obejrzeniu jestem przekonana
 że będę kontynuowała ten program, tym bardziej że w drodze jest mój własny aparat.
Dziękuję Wam jeszcze raz!

image

Ciepłe dni się zbliżają, więc mam dla Was taki mały kolaż inspiracji.
Niedawno na ROMWE.COM znalazłam wiele wartych uwagi koszulek i spódniczek.
(klikamy w cyferki)

   

Najbardziej podoba mi się t-shirt z jeleniem, z kotem z Sailor Moon, z Totoro
oraz z AYMMY! Pamiętacie może, co to było? 
Tutaj przypomnienie:


 

Tutaj najbardziej podobają mi się ta biała "spodenko-spódniczka".
Spodenki w kropki również są urocze, takie uniwersalne. 
Pasowałyby do każdej koszuli czy koszulki.
A Wam, która rzecz najbardziej się podoba? 
image

Teraz, tradycyjnie przed świętami mam dużo
roboty w domu. Porządki i te sprawy... sami wiecie.
Dlatego chciałabym Was przeprosić, bo w tym tygodniu niestety
nie dałam rady nagrać następnego odcinka USAMI'S WEEK,
ale za to mam przygotowany dla Was troszkę humorystyczny filmik,
mianowicie kulisy mojego pierwszego filmiku na YouTube.
Z racji tego, że to był pierwszy mój filmik, chciałam by było jak najlepiej i...
 głupia zakodowałam sobie w głowie co mam powiedzieć zamiast iść na spontan,
dlatego ten pierwszy film mówiłam jak recytowany co dało się zauważyć, hahahahahaha.
Mam nadzieję że zrozumiecie.
W trakcie tego długiego nagrywania, zapisały się naprawdę śmieszne momenty!

Możecie obejrzeć tutaj:
image

Mam nadzieję że udało mi się Was rozbawić tym filmikiem, hahaha.
Nie zapomnijcie za subskrybować! 
Dziękuję z góry.  


image

Tymczasem ja już muszę się pożegnać. Troszkę śpiąca już jestem. 

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!
A wszystkim tym, którzy obchodzą Wielkanoc:
wesołych świąt i smacznego jajka!

 Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
  
Image and video hosting by TinyPic

9 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy wybrałaś! Kliknęlam we wszystkie linki!
    Ten filmik jest wspaniały! Taki skrót! Zasubsktybowałam :D
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka w poście u mnie :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio kupowałam aparat, na początku miałam zamiar wybrać właśnie Sony a5000, który ma moja znajoma, ale po przejrzeniu wszystkich ofert zdecydowałam się na Samsunga nx300, ma większy obiektyw, choć Alfa też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku brałam pod uwagę nx300, ale najbardziej zależało mi na odchylanym ekranie o 180°. :)

      Usuń
  3. Mam nadzieje,że będziesz z tego aparatu zadowolona , sama posiadam taki jaki zamówiłaś
    zapraszam do mnie
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Usami, masz może jakąś stronkę z kawaii gifami,szczególnie zależy mi na takich, w których zwierzątka się przytulają. Odpowiedz proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sweet-kawaii.blog.onet.pl <- poszukaj tu, to mój stary blog.

      Usuń
  5. Jejku, Twoje inspiracje są jak zwykle... inspirujące (´ ▽`).。o♡
    Obserwuję Cię od bardzo dawna (nie, nie jestem stalkerem xd) i zawsze zazdrościłam Ci odwagi... że zamieszczasz te stylizacje, zdjęcia, filmiki i nie wstydzisz się tego. A dzisiaj... stało się! Założyłam własnego bloga (。・・。).
    Mam nadzieję, że dalej będziesz mnie inspirować! <3

    P.S. Uwielbiam Twoje filmiki, jesteś naprawdę zabawna (๑•́ ω •̀๑)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny ten filmik :D
    A rzeczy fajne może skorzystam ^^

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart