wtorek, 31 marca 2015

Usami's week #1 + wyniki konkursu SheInside!

Hejka!
Animaux color - Rain-Blog
Przepraszam za moją nieobecność,
nie mogłam wcześniej nic dodać. Miałam problemy z programem
do obróbki filmów i z internetem.
Dzisiaj byłam u fryzjera i przefarbowałam sobie włosy na "ciemny orzech laskowy".
Efekt pokażę Wam w następnych zdjęciach.
A w weekend nagrałam dla Was film! 


Jest to pierwszy odcinek tygodniowego (postaram się) programu
(popularnego teraz "tygodniowego topu")
Pytałam Was o to już na moim asku, większość powiedziała że chce oglądać coś takiego,

więc spróbowałam. Ciekawe jak to wyszło w moim wykonaniu...

USAMI'S WEEK CZAS ZACZĄĆ!

image 
 image
Bardzo, ale to bardzo Was proszę o opinie oraz o pytania, na które będę mogła odpowiadać
przed kamerą oraz o opinie. Muszę wiedzieć, co myślicie o tym filmiku.

 Jeśli chcesz, bym pokazała coś od Ciebie na filmiku, wyślij mi coś na adres podany
w opisie pod filmikiem na YouTube.
Jeśli się Wam podobało, pozostawcie subskrypcję i udostępnijcie gdzieś ten filmik, bym mogła jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła, haha.
 To dla mnie jeszcze większa motywacja! Dziękuję z góty za wsparcie i pomoc.


image

Mam dla Was jeszcze troszkę zdjęć ze stylizacji z filmiku.

 ♡ MOJA STYLIZACJA 
(klikamy na zdjęcia, by je powiększyć)
 

sukienka: *KLIK*
wianek: bodyline.co.jp
buty: renee.pl
pasek: *KLIK*
rajstopy: bodyline.co.jp


 

A oto efekty nudy:
 


I jak? Może być?  hehe.

Dziękuję Gii za zdjęcia i pomoc!

image

Pamiętacie może konkurs z SheInside z poprzedniej notki?
Rzecz z Listy Exclusive wygrał e-mail:

weronie8@wp.pl


Serdecznie gratuluję !

Mam nadzieję że niebawem znów pojawi się jakiś konkurs.

image

Żegnam się z Wami na dziś, miłego tygodnia i zapraszam do przeczytania nowej notki
na Sanrio-Blogu! Mam nadzieję że teraz spodoba się Wam stonowany wystrój bloga:

Pozdrawiam Was wszystkich !


 Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
  
Image and video hosting by TinyPic

7 komentarzy:

  1. Ło kurde, chyba wygrałam :D Żeby potem nie było nieporozumień, mój nick pisze się przez ,,v". Jak mogę odebrać nagrodę?

    OdpowiedzUsuń
  2. No sorki, ale stylizacja inspirowana pastel goth nawet troszeczkę nie wyglądała jak pastel goth. A i nie było Ci zimno jak tak stałaś w sukience i rajstopach przy otwartym oknie? Aż mi się zimno zrobiło na samą myśl...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kręcenie filmików coraz lepiej Ci idzie, tak trzymaj! Ja nie mam żadnych uwag, chociaż te "intro" trwało troszeczkę za długo. Sukienka bardzo mi się podoba, tak samo jak cała stylizacja. CUDOWNIE
    (=^‥^=)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zwycięscy :). Filmik mis się podobał. Stylizacja jest bardzo urocza! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po prostu fenomenalna,filmiki są coraz lepsze
    zapraszam do siebiehttp://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart