niedziela, 1 lutego 2015

Recenzja dla Romwe + co u mnie.

Witam wszystkich!
Lapinou - Rain-Blog

Moje województwo wreszcie ma ferie, lecz ja zaczęłam je troszkę wcześniej.
Zachorowałam i trzy dni nie było mnie w szkole.
Oceny na półrocze już powystawiane, jestem nawet zadowolona z wyników.
Jak Wam mijają ferie? U mnie całkiem, całkiem. A to raz spotkałam się
ze znajomymi w restauracji, dwa dni temu Gii miała urodziny i spędziłyśmy
u niej trochę czasu... mam jeszcze troszkę planów co do wolnych dni, mianowicie
razem z Gii wyjadę do Warszawy do jej cioci, która zgodziła się mnie przenocować parę dni.
Cieszę się. Zapowiada się ciekawie, haha.

image

Co tam jeszcze u mnie, cóż. Trzeba przejść do obowiązków, haha.
Niedawno dostałam e-mail od ROMWE z propozycją zrobienia dla nich recenzji.



ROMWE to popularny sklep internetowy oferujący ubrania i akcesoria w różnych stylach,
z opcją darmowej wysyłki na zamówienia przekraczające 50$.

Jako że pierwszy raz przedstawiam na moim blogu sklep ROMWE, zdecydowałam
się standardowo pokazać stylizację i przy okazji ocenić ten sklep.

image

Paczka szła około 2,5 tygodnia. Wszystkie rzeczy były zapakowane w oddzielne opakowania.
Przesłano mi spódniczkę w róże, sweter-sukienkę oraz niebieski moherek z perełkami.

♡ SPÓDNICZKA ♡ 


Słodka i oryginalna pastelowo-różowa spódniczka z poliestru.
Jest przyozdobiona w róże oddające wrażenie 3D.
Posiada gumkę w pasie i podszewkę.

 

Moim zdaniem jest bardzo elegancka. Kojarzy mi się ze stylem hime-gyaru, haha.
Na pewno założę ją na jakieś przyjęcie.
Aktualnie jest w dużej przecenie, więc od razu skieruję Was na aukcję:
*KLIK* 


image


♡ SWETEREK W PEREŁKI ♡ 

Beading Mohair Light Blue Sweater

Sweterek jest dostępny w 3 uroczych kolorach (*KLIK*).
Jest bardzo cieplutki i miły w dotyku.
Moją uwagę przykuło jego przyozdobienie, połączenie kokardek i perełek.
Słodko to wygląda.



(przepraszam za różnicę zdjęć, to przez słońce).




image

♡ SUKIENKA♡ 

Buttons Pleated Knit Long Sweater pictures

Jestem totalnie zakochana w tej sukieneczce.
Szczególnie podoba mi się ta kokardka na środku i kołnierzyk z rękawami zakończone falbankami.





Śmiało mogę stwierdzić, że jest jedną z moich ulubionych sukienek.
Nadaje się na wiele okazji, a do tego jest przesłodka.


image

♡ MOJA STYLIZACJA ♡ 
 
    

Sukienka: ROMWE
Rajstopy: taobao.com
Buty: renee.pl

♡ DODATKI ♡ 


Pierścionek-kamea: nefryt-sklep.pl
Kokarda: sklep upominkowy

image

Nie mam żadnych spostrzeżeń jeśli chodzi o ROMWE.
Sprawdziłam i szczerze polecam ten sklep.
Ubrania przyszły dobrej jakości, przesyłka bezpiecznie zapakowana oraz kontakt jest w porządku.

Zachęcam do przejrzenia sklepu ROMWE.
Znajdziecie ciekawe koszulki z nadrukami, sukienki i spory wybór butów. 
Sami się przekonacie, jak wiele jest tam fajnych rzeczy, a przy okazji powiem Wam, 
 że znalazłam tam bardzo dużo ubrań nadających się na pastel goth.

linki:
  

image

Razem z Mateuszem chcielibyśmy Wam bardzo podziękować za zainteresowanie
naszym pierwszym kawałkiem.
Jako, że to był nasz pierwszy filmik, wiele z oglądających nie dowierzało
że tak śpiewam. Cover jest nagrany na dwa głosy, przez co niektórym wydawało wrażenie,
że mój głos jest symulowany więc zdecydowaliśmy, że dodamy oryginał mojego głosu.
(można przesłuchać tutaj):
*KLIK*

Dodaliśmy cover w niedzielę (18.01) a dzisiaj wybiło ponad 12.500 odsłon co oznacza,
że szacunkowo dziennie filmik był odtwarzany blisko około 600-1000 razy!
Również subskrypcji przed upublicznieniem miałam około 350, a teraz wybiło ponad 820.
Nietrudno zauważyć, że cover wywołał wielkie BOOM.


Nie spodziewaliśmy się tego, naprawdę doceniamy i dziękujemy wszystkim
za udostępnienia, komentarze i szczere opinie.
Jesteście wspaniali.


image



image

Bardzo nas zmotywowano, nie tylko w internecie, ale też i na żywo mamy wsparcie wielu osób.
Jesteśmy przekonani, że będziemy działać dalej.
Dziękuję Matuszowi za poświęcony dla mnie czas, jest niezastąpiony!


image

Dzisiaj miałam powrócić do Was z nowym wykonaniem, ale niestety zrezygnowałam,
za co chciałabym wszystkich przeprosić.
Wybrałam popularną piosenkę Hozier-Take me to church.
Dużo osób prosiło mnie o jej wykonanie. Piosenka mi się bardzo spodobała,
zasadniczo różni się od tej pierwszej: spokojnej Enyi.

Powiem szczerze, że ta piosenka była dla mnie nie łatwa do zaśpiewania przez to,
że w oryginale śpiewa mężczyzna i miałam problemy z tonacją.
Zdecydowałam się spróbować, podjąć te wyzwanie, nauczyłam się tekstu i zaśpiewałam ją,
jednak nie byłam w pełni zadowolona z efektu końcowego,
 dlatego postanowiłam, że nie opublikuję tego do internetu.
Cenię siebie i chcę zawsze dać z siebie wszystko, chcę zawsze zrobić i wyjść jak najlepiej
 i jestem bardzo samokrytyczna jeśli chodzi o taką robotę,
a internet to media, a nie byle jakie miejsce, dlatego trzeba uważać i wstawiać wszystko
zrobione jak najlepiej.
Zdecydowałam się dodać tylko urywek piosenki, jeśli chcecie przesłuchać,
musicie pobrać piosenkę, a nie słuchać jej na stronie, bo tam jest zła jakość.

*KLIK*

Sama nie wiem co o tym myśleć, ale raczej nie spełniłam swoich własnych oczekiwań.
 Nie zaśpiewałam tego źle, ale po prostu uważam, że stać mnie na zrobienie
tego lepiej, tak by mi się podobało i bym to ja była najbardziej
usatysfakcjonowana, bo to najważniejsze.
 Wierzę że kiedyś ją zaśpiewam lepiej i z większym przekonaniem będę
 mogła się moim wykonaniem podzielić ze światem.
"Take me to church" to klip z wyższej półki i nie za bardzo
powinnam go wybierać na sam początek mojej działalności muzycznej.
Traktuję to jako naukę i na przyszłość wiem, jak mam śpiewać i jakie piosenki wybierać.
Cóż, teraz mam nadzieję o zrozumienie z Waszej strony.


image

Tak jak już wspominałam wyżej, wybieram się do Warszawy.
W związku z tym, razem z Gii zdecydowałyśmy, że przy okazji mojego
pobytu tam (a to się bardzo rzadko zdarza), zorganizujemy spotkanie czytelników.

Odbędzie się ono w poniedziałek 2-go lutego o godzinie 14:30 
w Złotych Tarasach przy głównym wejściu.

Będziemy tam do około godziny 16:30, bo nie mamy zbyt dużo czasu niestety.
Jeśli ktoś chce się spotkać, zobaczyć,  to proszę się pojawić. 
Będę bardzo szczęśliwa.

Teraz niestety muszę kończyć, bo zaraz mam pociąg do Warszawy. Wracam do domu w środę.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnej notki!


 Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
  
Image and video hosting by TinyPic

10 komentarzy:

  1. mi się to drugie nagranie podoba sto razy bardziej niż pierwsze. take me to church nie należy do moich ulubionych piosenek i nie przepadam za nią ale ty zaspiewalas ja świetnie. a pierwsza piosenka WEDLUG MNIE zasadniczo ci nie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  2. Usami pięknie śpiewasz! Czytam twojego bloga i aska od ok roku ale nigdy nie myślałam że masz taki cudny głos! Nie przejmuj się hejtami rozwijaj swój śpiew bo widzę ,że naprawdę warto! Po prostu brawo, szacun c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna spódniczka *_*

    Pozdrawiam cieplutko Usami :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka zupełnie mi się nie podoba i nie kojarzy z hime gyaru ;_;
    Sukienka byłaby śliczna, gdyby była pastelowa ;w;
    my-kawaii-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :) Zapraszam na mojego bloga http://tolerancyjna92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, ale po przesłuchaniu tego fragmentu "Take me to church" nie uwierzę, że przy "Only time" (oprócz tego, co wymienił F4Z3R) nie było żadnych modyfikacji głosu. Żeby nie było, to nie hejt, tylko moje osobiste zdanie.
    Pozdrawiam ciepło. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, miej swoją opinię. Lecz wiedz że nie pozwoliłabym Mateuszowi się modyfikować i oszukiwać czytelników.
      Pozdrawiam (≧ω≦ )

      Usuń
  7. O matko ale piękny cover *.*
    Ogólnie twój cały blog jest wyjątkowy, słodki, uroczy mogłabym go opisać jednym słowem : kawai ^,^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka w róże jest cudooowna!
    Masz bardzo ładny głos, ale po przesłuchaniu "Take me to church" nasunęła mi się jedna myśl,a mianowicie akcent, jeśli go trochę poćwiczysz będzie dużo lepiej, ale to taka moja subiektywna opinia :)

    Pozdrawiam gorąco, http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart