niedziela, 18 stycznia 2015

Stylizacja + pierwszy cover!

Witajcie!


Przepraszam, że się nie odzywałam na blogu. Nie miałam możliwości
zrobienia zdjęć stylizacji i ogólnie miałam parę innych zajęć.
Kończy się semestr, więc trzeba się popoprawiać.
Ferie w moim mieście zaczynają się od 26stycznia do 8 lutego.
Aktualnie nie mam planów na wolne dni, ale jest prawdopodobieństwo że
pojadę do Warszawy bądź Białegostoku.
A Wam kiedy zaczynają się ferie? Jakie macie plany? Pochwalcie się.
image

Wczoraj spotkałam się z Gii. Wreszcie wyzdrowiała i mogła zrobić mi zdjęcia
 na dzisiaj. Po zrobieniu zdjęć wypiłyśmy herbatę i upiekłyśmy babeczki.

image

Niedawno przyszło mi zamówienie z SheInside, w tym i słodka pelerynka z uszkami kota.
Wymyśliłam do niej stylizację i chciałabym Wam dzisiaj ją zaprezentować.

♡ MOJA STYLIZACJA♡ 
   
   

Pelerynka-kot: sheinside.com
Bluzka: sklep odzieżowy
Spódniczka: taobao.com
Rajstopy: bazar
Podwiązka: taobao.com
Buty: renee.pl

Pelerynka zapina się na guziki i jest bardzo cieplutka. W dotyku przypomina "misia".
Posiada dwie malutkie kieszonki z przodu po obu stronach, oraz trzy zapasowe guziki.
Jedynym minusem jest to, że kaptur jest troszkę mały, w wyniku czego pelerynka
nie ładnie się prezentuje gdy zapnę wszystkie guziki i go założę na głowę.

♡ DODATKI ♡ 

Kokardka: prezent od czytelniczki
Tatuażowa bransoletka: stragany

image

Przy okazji pokażę Wam ubrania z SheInside, które są moim zdaniem warte uwagi.
Może kogoś zainspiruję?
image

klikamy na cyferki poniżej.

Koszulki:
  

image

Spódniczki:

image

Sukienki:


Szczególną uwagę przykuły te sukienki z nadrukami. Są bardzo oryginalne i nadawałyby
się na każdy sezon.

linki:
sheinside
  

image

Mówiłam Wam już nie raz, że zamierzam śpiewać na YouTube.
Chciałam spróbować czegoś nowego, podzielić się tym co uwielbiam
 i właśnie teraz zdecydowałam się robić coś w tym kierunku.
Wpadłam na pomysł, by zacząć współpracę z moim dobrym kolegą, który jest kompozytorem.

Spotkaliśmy się parę razy i okazało się, że doskonale się rozumiemy
 i przede wszystkim, mamy ten sam gust muzyczny!
Fajnie mi się z nim współpracuje, jesteśmy zgodni nie tylko w temacie piosenek, haha.
Bardzo chciałabym mu podziękować za to, że zgodził się podjąć ze mną próbę działania.
image

Od razu zdecydowaliśmy się coś nagrać i wybór padł na aranżację piosenki pt.: Enya - Only Time.
Jestem bardzo zachwycona naszą współpracą. Mateusz sam skomponował i stworzył podkład.
Uważam że jego praca jest godna podziwu, widać że wkłada wiele wysiłku w to co robi.
Bardzo imponują mi ludzie z pasją i jestem zaszczycona że mogę z nim współpracować.
Nie mnie oceniać mój wokal, więc to zostawiam Wam.

image

image

Prosimy o wygłoszenie swoich opinii na temat naszej pierwszej nutki.
Bardzo zależy nam na nich i zżera nas ciekawość!
Chcielibyśmy się rozwijać, więc jeśli się Wam podoba to prosimy o zmotywowanie nas
do dalszej pracy.

image

Jeśli dostrzegniemy wzrastające zainteresowanie, dużą motywację i wsparcie,
na pewno będziemy częściej podejmować tego typu współprace.
Dlatego będę wdzięczna, jeśli za-subskrybujecie mój kanał:

♡ YOUTUBE ♡ 

A jeszcze bardziej będę wdzięczna, jeśli również za-subskrybujecie jego, bo szczerze na to zasługuje;
image

> YOUTUBE <
> FANPAGE <
> SOUNDCLOUD <
> ASK < 
(wszelkie pytania co do nagrania proszę kierować na jego aska)

image


image

Ciepło pozdrawiam i życzę mile spędzonego tygodnia. 
Do następnej notki, kochani.


 Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
  
Image and video hosting by TinyPic

27 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja. Co do coveru, śpiewasz prześlicznie Usami! Jestem zachwycona.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka, tylko szkoda że tak długo musiałam na nią czekać ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna stylizacja •3• Cover cudny :3 Jestem zachwycona twoim ślicznym głosem♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, uwielbiam połączenie biały - czarny w Twoim wydaniu c: Bardzo mi się też podoba dodatek w postaci podwiązki *chyba tak się to nazywa xD* - jest naprawdę słodziutki! Masz takie długie i chude nogi *o* Ale Ci zazdroszczę! :D
    Piosenka jest śliczna, tak jak już pisałam Ci na asku. Nie mogę przestać jej słuchać, teraz włączyłam ją w YouRepeat i jestem szczęśliwa :3 Masz anielski głos, jest zachwycający ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też mam ferie od 26 lutego i mam zamiar pojechać z przyjaciółką 31 do Katowic. Zobaczymy czy wypali xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny głos i fajna stylizacja)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, gdzie można tam słyszeć autotune, który jest przecież w cholerę wykrywalny dla ucha. XD
    Piękny głos. Czekam na kolejne covery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz śliczne włosy *-*

    http://www.by-mickey.blogspot.com/2015/01/you-forever-oh-forget-it.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle razy przeglądałam ciuszki na Sheinside i nigdy tej pelerynki nie widziałam :) Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sheinside.com/White-Hooded-Buttons-Pockets-Cape-Coat-p-190685-cat-1735.html tutaj jest :3

      Usuń
  10. Od czego tu zacząć.. hmm.. No to tak :) Bardzo piękny wygląd bloga, ślicznie śpiewasz i cudownie wyglądasz *.*

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta pelerynka *_* Ja tak samo zaczynam ferie ;)
    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ferie już od prawie tygodnia! Świetna pelerynka!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz tak uroczo. Zazdroszczę włosów.
    I wykonałaś naprawdę niesamowity cover! Obserwuję. :)

    http://anna-lada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. http://kyokoaranel.blogspot.com/ Obserwuję, zajrzyj do mnie, również interesuję się Azją. Uczę się japońskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia i fajny post,
    pozdrawiam :)
    Ps. obserwuję:)
    Itwillbeverygood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowny głos. Naprawdę dobra robota jeśli chodzi o cover. Brawo :)
    http://deathniku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest przepiękna. Kocham taki dziewczęcy styl :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczo wyglądasz! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna stylizacja, a Twoim śpiewem jestem zachwycona Usami! ^-^ + kiedy będziesz w Warszawie i czy będzie spotkanie? >3<

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja śliczna i słodziutka jak ty kiedy na Ciebie patrze. Masz taką urodę idealnie się wpasowującą w taki styl. :) A jeśli chodzi o twój wokal to jest niesamowity! Bardzo lubie tę piosenkę a ty ją tak cudownie zaśpiewałaś. Zazdroszczę talentu - bo jednym z moich największych marzeń jest umieć śpiewać, jednak nie umiem. :(
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeeeeju! Jesteś bardzo ładna, masz piękny szablon i uroczą muzyczkę. No, teraz masz jeszcze moją obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz boskie włosy !
    Ale blog w wyglądzie troche przesłodzony .:)

    Zapraszam również !
    http://namedreams.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd inspirowany jest stylem japońskich lolit, dziękuję Ci ♥.

      Usuń
  23. Twój głos....... Boże <3 Zakochałam się w nim <3

    Http://chocolate-monster911.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja. W szczególności podoba mi się ta "pluszowa" podwiązka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się nie podoba twój glos, ale to kwestia gustu, technicznie jest ok. Fajnie twój kolega przerobił twój glos, i podoba mi się muzyka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart