wtorek, 6 stycznia 2015

Nowy rok! + stylizacja

Cześć!
Witam Was w kolejnym, pierwszym poście w tym roku! 
Przepraszam że tak dawno się nie odzywałam, miałam troszkę inne plany 
co do tego pierwszego posta w tym roku, ale nie wypaliło.
Przez ten cały czas byłam kompletnie nieprzygotowana na inny post
niż taki jaki sobie postanowiłam, dlatego to tak się dłużyło.
image

image

 Jak Wam minęły święta?
Ja spędziłam je z rodzicami u babci razem z chrzestną, wujkiem i kuzynostwem:Szymonem i Alicją.
Rozpoczęliśmy wigilię około godziny 20:00.



Mój kuzyn przebrał się za Mikołaja i pomagałam mu rozdawać prezenty.
Dostałam słodycze i dwa pudełeczka,

a oprócz tego troszkę pieniędzy za które kupiłam sobie parę rzeczy,
Między innymi sandałki LizLisa w kolorze białym, sukienkę i torebkę My Melody:

 

image
Jestem zadowolona z prezentów i wigilii. Uwielbiam spędzać czas z rodziną.
Następne dni spędziłam u babci bawiąc się z Szymonem i Alicją, spotykałam się z koleżankami,
nocowała u mnie Ola, wybierałyśmy się na pizzę, kawę i spacer...
Bardzo fajnie minęły mi wolne dni.

image

W tej notce chciałabym zaprezentować Wam stylizację wigilijną, o którą pytaliście.
Spotkałyśmy się dzisiaj z Gii, mimo tego że jest chora, udało jej się jakoś spotkać ze mną.
Dzisiaj był naprawdę piękny dzień! Słońce świeciło, dzięki temu zdjęcia wyszły bardzo fajne!
Pocky też nam towarzyszył!


image

♡ MOJA STYLIZACJA♡ 
 
    

Sukienka: taobao.com
Podwiązka: taobao.com
Rajstopki: bazar
Lity: renee.pl

Połączenie butelkowej zieleni z czerwienią zawsze kojarzy mi się ze świętami.


♡ DODATKI ♡ 

gumka z misiem: sklep upominkowy

image

   
  

I gif z dzisiaj:

I jak Wam się podoba ta stylizacja? Piszcie opinie w komentarzu!


image

Co u mnie tak poza świętami... 
Sylwester spędziłam u Gii w domu. Włączyłyśmy polsat i zajadałyśmy się
słodkościami, haha. Po północy do domu wróciło jej rodzeństwo.
Siedzieliśmy i rozmawialiśmy do 6:00 rano. 
Obudziliśmy o około 12:00, a o 14:00 wróciłam do domu.
Z bólem brzucha siedziałam połowę dnia,samych świństw się najadłam w tego sylwestra, haha.


Mimo że rok 2014 wiele zmienił w moim życiu, to cieszę się że jest tak jak jest,
a nowy rok jest takim jakby pretekstem do zmian, do wprowadzania czegoś nowego
i wyznaczania celów. Większość z Nas na pewno ma jakieś swoje postanowienia.
Ja również mam ich kilka. Chciałabym wprowadzić troszkę zmian w moim postępowaniu  i wizerunku.
Jeśli mi się uda, to ten nowy rok będzie się o wiele różnił od poprzedniego i będzie lepszy.
Wierzę że tak będzie.
 Jestem zdeterminowana, idę z podniesioną głową, bo wiem co mogę osiągnąć.
Zastanówcie się co możecie zmienić, byście byli szczęśliwsi.
Wyznaczcie sobie cele i dążcie do ich spełniania.
 Motywuję Was do tego, bo szczęście jest przecież najważniejsze!



Hmm... może teraz zdradzę Wam, jakie mam zamiary jeśli chodzi o wygląd.
image

Mam zamiar zapuścić włosy do połowy uda, zmienić odrobinę styl na jeszcze bardziej
dziewczęcy i delikatniejszy z muśnięciem vintage, i mieć wreszcie piękne, wymarzone paznokcie.
 
 


Życzę Wam by ten rok był lepszy niż poprzedni. Spełnienia marzeń i dużo zdrowia!
Serduszko dla Was. 


image

Ech... i pomyśleć, że już jutro szkoła... czas tak szybko zleciał!
W moim województwie mamy jeszcze 2 tygodnie szkoły i już ferie,
wtedy też sobie troszkę odpocznę, haha.
Teraz muszę lecieć, do zobaczenia!
image

Ponownie życzę Wam szczęśliwego nowego roku.
Pozdrawiam ciepło, kochani! ~

image
 Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
  
Image and video hosting by TinyPic

15 komentarzy:

  1. Pytałaś się FairyEmily czy możesz użyć jej zdjęcia w notce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy wyglądają trochę jak taka szopa XDDD Ale włosy nie sługa, nie wypowiadam się, bo nigdy nie miałam włosów chociażby do łokcia XD
    Mi też połączenia zieleni i czerwieni kojarzy się ze Świętami ;w; Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy można wyprostować c:
      Jeśli się chce i dobrze wyprostuje to się nie skręcą :')

      Usuń
    2. Moje włosy są gęste, a po rozczesaniu to dopiero wyglądają jak szopa XD
      Łatwo się czochrają.

      Usuń
  3. Cudownie wyglądałaś. Życzę ci spełnienia twoich postanowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja i zdjęcia! Naprawdę pięknie wyszłaś! Powinnaś robić więcej zdjęć w takim świetle :)
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mój blog ,,Wszystko o the sims 3 '' ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz prześliczną nową sukienkę, uwielbiam takie kratki! <3 I uroczą psinę. :3 Moje są staruszkami i nie są takie fotogeniczne, grubasy.

    Borze, jak mi zacina przeglądarkę od gifów. TT.TT

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh stylizacja jest absolutnie perfekcyjna! Bardzo podoba mi się również torebka my melody <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie Twój blog ! Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ubrania, a torebka przepiękna
    Super blog
    http://werablog-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O, masz Shih-tsu :D Też mam 2. Sunie czarno białą i pieska kremowo karmelowego <3
    Ta błękitna spódnicza jest śliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś cudowna <333 nawet nie wiesz ile dla mnie znaczysz, to dzięki Tobie zapoczątkowałam styl Pastel Goth :)) / Yumi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart