niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki konkursu KawaiiBox + stylizacja

Hej!

Popijam kawę i zabieram się do pisania.
Tradycyjnie na początek opowiem troszkę, co się u mnie wydarzyło.
Tydzień temu w weekend jak już wspominałam, spotkałam się z Gii
i jej koleżankami, które zrobiły mi sesje zdjęciową.  Teraz czeka mnie tylko
obrobienie zdjęć i będę mogła je wkrótce dodać!
Nie mogę się doczekać, kiedy je Wam pokażę, lecz muszę się troszkę uzbroić w cierpliwość.

image

W tamtą niedzielę razem z rodzicami pojechałam do Białegostoku na drobne zakupy.
Byłam bardzo zaskoczona, gdy zostałam rozpoznana przez dwie moje czytelniczki.
Porozmawiałyśmy troszkę i pochodziłyśmy po galerii.

(tak wiem  że dziwnie wyszłam XD)

Mam nadzieję że jeszcze się spotkamy! 
Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za parę minut rozmowy.


A wczorajszy dzień minął mi monotonnie. Większość czasu spędzałam
na podłodze rysując. Moi rodzice pojechali z Pocky'm do fryzjera i  kupili
mu trochę zabawek i bluzę. Ot, taki prezent na Mikołajki, haha.




Strasznie słodko wygląda w tym fraczku, tylko widać, że jeszcze nie jest
przyzwyczajony do noszenia ubranek. Myślę że minie troszkę czasu zanim przywyknie.

image

Niedawno przeglądałam sobie w internecie arty Imai Kiry-japońskiej ilustratorki znanej
przede wszystkim ze swoich lolicich artów wykonywanych dla loliciej marki Angelic Pretty.
  

I postanowiłam, że wybiorę jeden z nich i narysuję go na formacie A2,
by móc go sobie powiesić na ścianie, ponieważ po nowym roku zamieniam
 się pokojami z rodzicami i chciałabym jakoś ożywić mój nowy, przyszły kąt.

Wybór padł na ten art:

 

I oto efekt końcowy:

i w innym świetle:

Pracowałam dwa długie popołudnia.
Używałam:czarnego długopisu, ołówka i kredek: bic i bambino.
Co Wy o nim myślicie? Pozostawcie opinie w komentarzu!
 


image

Dostałam bardzo wiele pozytywnych komentarzy na temat mojej poprzedniej stylizacji.
Bardzo się cieszę, że się Wam spodobała!
Tym razem przedstawię Wam troszkę inną, również całkiem elegancki look.

♡ MOJA STYLIZACJA♡ 

Bluzka: sheinside.com
Spódniczka: taobao.com
Rajstopy: PEPCO
Buty: renee.pl


♡ DODATKI ♡ 

Broszka: stragany (Litwa)
Kokardka: sklep upominkowy

linki:
sheinside
  

image

Dzisiaj również chciałabym ogłosić zwycięzcę konkursu KAWAIIBOX
Jest to:

julacebula5@wp.pl

Ze zwycięzcą skontaktuję się mailowo.
Serdecznie gratuluję!

image

Dziękuję za przeczytanie notki i pozdrawiam wszystkich.
Zapraszam do przeczytania nowej notki na Sanrio-Blogu.

Mickey & co. année 50 - Rain-Blog

 Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
 
Image and video hosting by TinyPic

11 komentarzy:

  1. Egh jak już pisalam- czemu wszystkie Natalie nie mogą być takie śliczne? I nie mogą tak pięknie rysować?
    *-*Czekam na zdjęcia! :)
    okaygeomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, kolejna cudowna stylizacja, aww!
    Serdecznie gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam ją za pomysł na maila! Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też podobają mi się prace imai kiry. są perfekcyjne w tej stylistyce. bardzo delikatne. a twoje odwzorowanie absolutnie nie odbiega od tego kanonu. aż trudno uwierzyć, że użyłaś prostych kredek, ołówka i długopisu. ♥ chyba mnie nawet zainspirowałaś do stworzenia czegoś bardziej zwiewnego, subtelnego.
    obserwuję. i zapraszam na http://dead-moth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Jaaki śliczny rysunek!! Nie mogłam uwierzyć że to twoje dzieło ;)
    Gratuluje talentu :)
    Inka
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudna notka <3
    Jak bedziesz miala czas to wpadnij do mnie: kremowkowe-historie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny rysunek, ja również uwielbiam prace tej artystki ♥ Stylizacja jest bardzo elegancka, te buty podbiły moje serce. Pozdrawiam!
    http://nomimi-channokyuden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej,znasz Tasty Peach Studios? Myślę,ze mają tam dodatki w Twoim stylu,a na jednym z blogów znalazłam do nich kob rabatowy:D AltPassion15,jakbys chciała :D Ps.bardo fajna stylizacja <,3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz prześlicznie i rysujesz prześlicznie! ^v^ Gratuluję talentu,jesteś niesamowita :3.Dzięki tobie zawsze znajdę coś ślicznego w stylu pastel goth (który uwielbiam ♥♥♥) :>.Pozdrowienia z Krakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A tu mój blog,który do pięt twojemu nie sięga :D
    pinkunoyumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam można prosić o link do bluzki jest prześliczna tak jak Pani która ją nosi ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart