wtorek, 11 listopada 2014

Stylizacje+konkurs z KawaiiBox!

Cześć!

Witam Was po długiej nieobecności. Dawno nie pisałam notki ze stylizacjami,
za co bardzo przepraszam. Nie starczało mi czasu. 

Miałam zachciankę, by zmienić wygląd bloga. 
Zrobiłam sondę i większość z Was zagłosowała na bloga loliciego, niebieskiego, 
kwiecistego, vintage... postanowiłam połączyć to wszystko razem i oto efekty.
Siedziałam nad nim dwa popołudnia. Powiem Wam, że te zmienianie wyglądu nie jest
aż tak proste.. najgorsza praca była z tymi marginesami na paskach bocznych i nagłówku.
 Ileż to ja musiałam kodów w CSS wpisywać i testować... byłam zmuszona
nawet szukać pomocy u kogoś, ale całe szczęście samodzielnie udało mi się 
ustawić wszystko tak jak chciałam i otrzymałam upragniony efekt!
Przedwczoraj jeszcze na blogu było inne tło i dodatki, wszystko ograniczało się
do kolorów beżowego, niebieskiego i białego. 
Stwierdziłam że trzeba musnąć jeszcze troszkę różem. 
 Zmieniłam kolor róż z łańcuszków i zmniejszyłam czcionkę by było skromniej.
 Zmniejszyłam również rozmiar zdjęć w poście bo stwierdziłam,
że mniejsze będą ładniej się komponowały razem z mniejszą czcionką. 
Teraz trzeba będzie po prostu klikać w zdjęcia by je powiększyć.
Uważam, że edycja bloga jest już skończona.

I jak Wam się teraz podoba końcowy efekt? 
Bardzo proszę o opinie!

image

Chłodne dni nastają, w telewizji puszczają reklamę Coca-Coli...
Już lada chwila za oknami pojawi się śnieg.
To oznacza że trzeba wymyślić jakieś nowe stylizacje!
Właśnie dlatego całkiem niedawno posprzedawałam sporo swoich rzeczy
i kupiłam sobie troszkę cieplejszych ubrań. 
Z tej racji, że nie noszę spodni, muszę się dobrze przygotować na mróz!
Zamówiłam sobie czarne lity (na których jeszcze uczę się chodzić, haha),
 ciepłą sukienkę i dwie spódnice, tydzień temu jedna z nich właśnie
dotarła, dlatego postanowiłam że dziś pokażę Wam ją w dwóch zestawieniach.
(przepraszam za różnicę zdjęć,  słońce co chwilę się chowało, a do tego troszkę z długo 
bawiłam się opcjami w programie i jakoś tak wyszło, hahaha.)
image

♡  MOJA STYLIZACJA 

Zestawiłam spódnicę ze zwykłą bluzką z długim rękawem, cielistymi czarnymi 
rajstopami, ciepłymi zakolanówkami i litami.


Gdyby było jeszcze zimniej, najlepszym rozwiązaniem będzie narzucić długi wełniany sweter.


♡  DODATKI 

Jeśli chodzi o dodatki, zdecydowałam się tylko na jedną małą spinkę.
Ponieważ miałam kokardę na spódnicy i na włosach, stwierdziłam że jeśli dodałabym
coś więcej to by było już za dużo.

Spinka: sklep upominkowy
Gumki: sklep upominkowy


 Spódnica: taobao.com
Rajstopy: pasmanteria
Zakolanówki: PEPCO
Bluzka: sklep odzieżowy
Długi sweter: sheinside.com
Lity: renee.pl

image

  ZESTAW 2 

Bardziej elegancka wersja, tym razem z inną fryzurą. Pomyślałam że koszula
 z okrągłym kołnierzykiem będzie się  ładnie komponowała z tą spódnicą. 


Ogólnie w zimę nie ograniczam się tylko do ciepłych swetrów i bluz.
Często również ubieram koszule i bawełniane bluzki ponieważ lubię nosić ciepłe 
podkoszulki, a z długim rękawem na zimę mam ich całkiem dużo!
image

 DODATKI 
 

Do tej stylizacji również wpięłam jedną skromną kokardkę w kolorze spódnicy.

 Spódnica: taobao.com
Rajstopy: pasmanteria
Bluzka: sklep odzieżowy
Lity: renee.pl
Biała koszula: sheinside.com

I co o tym myślicie? Który zestaw się Wam bardziej podoba? 

image

Pamiętacie może serwis subskrypcji KawaiiBox, który całkiem
 niedawno Wam przedstawiłam? 
Otóż razem z KawaiiBox przygotowaliśmy dla Was konkurs! 
Do wygrania jest pudełeczko pełne uroczych japońskich i koreańskich gadżetów od KawaiiBox!


image

Co trzeba zrobić, by zgłosić się do konkursu?
Należy za subskrybować poszczególne strony KawaiiBox i moje.
Poniżej wklejam ramkę z konkursem:

image
image

Konkurs trwa 25 dni. Zachęcam do wzięcia udziału!

image

Pewnie większość z Was ma teraz długi weekend. Jak go spędziliście?
Ja w sobotę i niedzielę miałam gości, wczoraj miałam iść z koleżanką do pizzerii, 
ale biedną złapała gorączka i spędziłam dzień w domu.

Dzisiaj zrobiłam razem z Gii następne zdjęcia stylizacji, którą niebawem pokażę.
Tym razem wyprostowałam włosy, bo wiem że bardzo chcieliście mnie zobaczyć w takim wydaniu!
Zaraz jedziemy z rodzicami na obiad do rodziny, więc muszę się z Wami pożegnać.

Bardzo dziękuję za przeczytanie notki . Pozdrawiam!
Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
 
Image and video hosting by TinyPic

23 komentarze:

  1. Teraz wyglad bloga jest jeszcze piekniejszy! ;w;
    No i stylizacja supi, zestaw 1 skradł moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd świetny! Tylko literki mogłyby być o rozmiar większe, bo muszę wytężać wzrok, żeby coś przeczytać xd

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja prześliczna <3 Pozdrowionka :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bordowa spódnica jest cudowna. ;; Co do stylizacji, to bardziej podoba mi się 2., aczkolwiek sama dałabym rajstopki + buty w białym kolorze. Może to moja mania białego. > >
    Blog wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja... :3
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te stylizacje :) Pięknie wyglądasz ^^ A wygląd bloga na prawdę jest śliczny ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódnica jest prześliczna. :3
    Oba zestawy są ładne, ale wolę ten pierwszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie dobrane kolory; ogółem wygląda to świetnie! Natomiast pomimo tego że te literki są urocze jako małe, to jednak przez jasny kolor trzeba się strasznie produkować aby cokolwiek przeczytać.
    Myślę więc, że literki powinny być odrobinę większe dla czystej wygody ;)
    Świetna stylizacja (>.<)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica, zazdroszczę *Q*
    a wygląd bloga też wspaniały, uwielbiam kolor niebieskich różyczek *Q*
    tylko literki mogłyby być trochę większe, ale i tak jest świetnie <3
    Li-chi

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica jest przewspaniała!
    A w warkoczykach wyglądasz uroczo. *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie spódnica powinna być bardziej ściśnięta w miejscu pasa z kokardką. Masz ładną sylwetkę, a przez to zrobiłaś z siebie taką prostą dechę praktycznie bez wcięcia. Jest jakoś ściągana czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to prawda, niestety jest troszkę szeroka. Była to moja pierwsza spódnica z wysokim stanem, więc myślę że następnym razem będę zamawiała rozmiary S, a nie M.

      Usuń
  12. Fajnie jakbyś dodawała bezpośrednie linki z taobao! Ułatwiłoby to bardzo życie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, jaka śliczna spódnica, tak genialnie na tobie leży! :3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, wyglądasz w niej bardzo uroczo *jak we wszystkim, meh* mam identyczne zakolanówki :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja moim zdaniem idealna na święta! x3
    Wygląd bloga zapiera dech w piersiach. *o*
    Nigdy nie wygrywam, ale może tym razem się uda. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczniutka stylizacja, jak i nowy wygląd bloga ;3
    Biorę udział ^ 3 ^
    http://okaygeomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przeuroczo <3 spódniczka cudna, ale faktycznie powinna być bardziej ściśnięta. A nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :)

    xoxo

    http://rachelciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekła mnie ta druga stylizacja, wyglądasz jak arystokracja! *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak wyglądasz w prostych włosach! Ta biała koszula jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny wygląd bloga, tylko dla mnie troszeczkę za małe litery (w notce) moszę mrużyc oczy, bo ciężko mi przeczytać ;(
    Ale może tylko ja tak mam, na zdjęciach wyglądasz świetnie jak zawsze <3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie- www.minonokoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd bloga masz boski ^.^ Sama bardzo chciałabym umieć sobie taki zrobić <3 Mogłabyś tylko troszkę większe litery w notce zrobić, bo czytanie jest odrobinkę utrudnione ( *.~ )
    Muszę tutaj częściej wpadać ( *3*)
    http://my-small-kawaii-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie wyglądasz w warkoczykach :)
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart