sobota, 29 listopada 2014

Spódniczka z Moooh! + stylizacja.

Cześć!
Jak Wam minął tydzień? Mnie dobrze i jakoś tak... szybko.
Choroba już powolutku mi mija, tylko czasami pokaszluję, ale to nic.
W czwartek moje koleżanki wyciągnęły mnie na dyskotekę.
By tańczyć z moją koleżanką to trzeba być człowiekiem-gumą, hahaha.
Niezłe zakwasy miałam po tym tańczeniu z nią, a finał był taki, że nie usiedziałam
tam godziny, bo tłum ludzi, bo duszno, bo światła mi migały w oczy i aż
z tego wszystkiego mi się niedobrze zrobiło i wróciłam do domu, hahahaha.
Nie jestem przyzwyczajona do takich imprez...
Po raz pierwszy w ciągu 4 lat się tam wybrałam i stwierdzam, że więcej 
tam nie pójdę, no chyba że tako dla towarzystwa by spędzić czas na uboczu.

 Natomiast dzisiejsze południe spędziłam z Igą i jej koleżankami-siostrami bliźniaczkami,
które do niej przyjechały. Obydwie interesują się fotografią i zrobiły mi sesję zdjęciową
swoją lustrzanką! Jestem zachwycona zdjęciami, nie będę zdradzać jakie zrobiłyśmy,
dowiecie się wszystkiego niebawem, hehe.
Zaprosiłam ich wszystkich na herbatę, porozmawiałyśmy troszkę, dziewczyny wydały
 się być bardzo sympatyczne. Teraz piję kawę i kończę pisać ten post.
Zaraz wybieram się do Igi i spędzę z nimi troszkę więcej czasu, bo jutro już wyjeżdżają.

image

Dzisiaj pojawiam się na blogu razem z recenzją, którą przygotowałam dla Moooh!!
Co to jest "Moooh!!" ?
Moooh!! to sklep, który oferuje ubrania buty, torebki i wiele innych akcesoriów nie tylko dla kobiet. 
Oryginalne w tym sklepie internetowym jest to, że można stworzyć własny profil, 
serduszkować ubrania, obserwować profile, pisać artykuły i przez to zbierać punkty,
które można wymienić na rzeczy.

Mój profil: 


Wysyłają oni z Niemiec do całej europy. Przesyłka jest darmowa i paczki dochodzą w około 1,5 tyg.
Zgłosiłam się do ich programu partnerskiego w styczniu tego roku. 
Odezwali się do mnie po paru miesiącach, wtedy gdy odnowili swoją stronę
 internetową i poprosili mnie o recenzję.

image

Rzeczą którą będę w tej notce recenzować będzie miętowa falbaniasta spódnica na ramiączkach.

Spódniczka jest wykonana z poliestru. 
Jest ozdobiona koronką i falbanami, od razu jak ją zobaczyłam to przypadła mi do gustu.




Na środku trzy guziczki z wzorkiem.

Ramiączka reguluje się i odczepia.

Spódniczka posiada "spodenki" pod spodem, to co lubię, haha.

image

♡ MOJA STYLIZACJA 
        

Koszula: taobao.com
Spódniczka: moooh.net
Rajstopy: pariscoming.com


Stylizacja tym razem urocza i bardziej elegancka. 
Szkoda, że troszkę nie sezonowa, ale cóż... nie mogłam czekać do lata
z recenzją, a przy okazji chciałam Wam pokazać moje nowe lolicie buciki
których jeszcze nie nakładałam do żadnej stylizacji na blogu.

♡ DODATKI 
 

Kokardka: sklep upominkowy
Pierścionek: prezent
Bransoletki: sheinside.com/prezent



Tym razem również nie zdecydowałam się na żaden naszyjnik, bo pod szyją zawiązałam 
całkiem dużą kokardę która była w komplecie do koszuli.
A Wy o myślicie o tym outficie? 
image


linki:

image

Tak jak już wspominałam, wybieram się do Igi i koleżanek, więc muszę już się z Wami pożegnać.
Nie mam zbyt wiele czasu, bo dodatkowo dzisiaj muszę się wcześniej położyć spać bo jutro 
razem z rodzicami jedziemy na zakupy do Białegostoku,  a znając nas to wyjedziemy 
wcześnie rano i wrócimy późnym wieczorem, haha.

Dziękuję Wam za przeczytanie notki i mam nadzieję, że ta stylizacja przypadła Wam do gustu.
Pozdrawiam wszystkich ciepło!


image

Hosting zdjęć i wideo przez TinyPic
   
 
 
Image and video hosting by TinyPic

11 komentarzy:

  1. jak zawsze slicznotka ;*
    w wolnym czasie zapraszam do mnie: www.minonokoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze cudowna :) ♥
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czy ta spódniczka nie jest według ciebie za krótka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jaka śliczna spódniczka! ;; Chyba czas zajrzeć do ich sklepu, haha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna spódniczka! Stylizacja jest śliczna *3*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest świetna! W moim ulubionym kolorku. :3
    Długość jest idealna. Pokazuje twoje piękne, długie nogi. c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Woaw jaka śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. OJEJU! Jak zawsze cudnie. <3
    Chyba także się na spódniczkę skuszę. >=^3^=<
    Hmm... Może będę miała szansę Cię spotkać w naszym miasteczku. :')))
    Pozdrawiam kochana.
    dramione-i-thought-i-was-an-alien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Booze jaka sliczna ! (≧ω≦) też chce taka !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz naprawdę uroczo. Masz idealną figurę do takich stylizacji ^^
    pozdrawiam cieplutko :*

    http://rachelciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart