niedziela, 17 sierpnia 2014

Co u Usami + stylizacja + wyprzedaż SpreePicky.

 Witam! 
Popijam kawę mrożoną i zabieram się za pisanie posta, bo dawno żadnego nie było.
Tydzień minął mi spokojnie, fajnie zorganizowałam sobie czas.
Odwiedzałam babcię, rysowałam troszkę i oglądałam dramy z Gii.
Właśnie skończyłyśmy oglądać "Hanazakari no Kimitachi e".


Opowiada o dziewczynie Ashiy'i , która przebrała się za chłopaka i  zapisała się do męskiej 
szkoły  w Osace po to, by uczęszczający do niej wybitny skoczek Sano znowu zaczął
 skakać po kontuzji, którą doznał podczas ratowania bohaterki przed bandziorami.
Podczas pobytu w szkole Ashiy'a odkrywa, że darzy Sano uczuciem które wkrótce
zostaje odwzajemnione. 
Mnie się serial podobał, oceniam go 
/10



Oprócz oglądania wzięłam się ozdabianie mojej ściany.
Kiedyś już malowałam na ścianie.
 Kuromi w stroju kąpielowym-koleżance, (niestety nie mogę znaleźć zdjęcia w folderach),
a bratu ciotecznemu Badtz-Maru z Pochi i Hanamaru:



Malowałam to parę lat temu i przyznam że po prostu uwielbiam malować na ścianie.




Całym sercem kocham postacie Sanrio, więc zdecydowałam że wybiorę jakieś i zacznę 
malować je teraz, póki mam więcej czasu bo są wakacje.
Chciałam mieć na ścianie pastelowe, dziewczęce, delikatne postacie,
więc wybór padł na Charmmy Kitty, mianowicie w takiej pozycji:


Dorysuję jej jeszcze diadem z sercem, taki jak na obrazku poniżej:






Pracę maluję od 4 dni. 
Najpierw szkic ołówkiem a później biała farba i reszta. 




No i jak na razie jest tyle:



image

Na Charmmy Kitty się nie skończy, planuję jeszcze namalować My Melody i My Sweet Piano,
może jeszcze  coś... zobaczymy. 
Ogólnie moje ściany w pokoju są puste, więc raczej je zamaluję postaciami, hehe.

Do malowania używam białej farby 'DULUX' która została po przeprowadzce,
zwykłych plakatówek i markera.


Skończoną pracę pokażę na blogu. 



Zaprezentuję Wam dzisiaj nową stylizację.
Spódniczkę w kwiatki połączyłam z białym t-shirtem, by nie było za pstro.

 MOJA STYLIZACJA 
 

Spódnica: choies.com
T-shirt: --
Przeźroczysty kardigan: sheinside.com
Buty: H&M


Sklep Choies i SheInside oferują bardzo fajne ubrania.
Codziennie dodają coś nowego oraz przesyłka jest całkowicie darmowa.
Polecam! 

image
linki:
SheInside
Image and video hosting by TinyPic
image




 DODATKI 


Bransoletki: sheinside.com, avon
Broszka: KawaiiGoods
KawaiiGoods oferuje najśliczniejszą biżuterię jaką kiedykolwiek widziałam.
KawaiiGoods
Poprzednie recenzje dla KawaiiGoods:





Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy -15%,
" USAMILUVKG 
Mam nadzieję że się przyda! 




Dodatkowo chciałabym ogłosić, że sklep oferujący ubrania w uroczym stylu
organizuje wyprzedaż niektórych ślicznych rzeczy. 
Image and video hosting by TinyPic 

Link na obrazku:


Zapraszam do korzystania z kodu rabatowego, którego dla Was załatwiłam.
 " USAMICHANNOYUME", rabat -10%. 




Kończąc notkę, zapraszam do przeczytania nowej notki na Sanrio-Blogu,
gdzie wyjaśniam, dlaczego króliczka Cathy przestała być wydawana przez Sanrio.



 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę miłego tygodnia! 



  
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

11 komentarzy:

  1. Świetna notka,Usamisiu ♥
    Stylizacja jest śliczna, tak samo jak malunki na twoich ścianach^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Te malunki na ścianie są... genialne. Masz talent, naprawdę :) a stylizacja - super!

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, zaciekawił mnie ten serial. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne malunki na ścianie! *.*
    Piękna stylizacja ;3

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy notka o Taobao?

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, świetna ściana.
    Urocza jesteś. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Miała być notka o Taobao :(

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wyglądasz <3
    jeju, cudowny rysunek! *.* zazdroszczę takiego talentu :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jak świetnie Ci wyszedł ten 'rysunek' na ścianie *o*

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Serial faktycznie godny polecenia. Jednak nic nie przebije Hana Yori Dango! Bardzo fajna stylizacja, a o zdjęciach już nie wspomnę! :D A ten rysunek na ścianie wygląda jak naklejka!
    http://hey-no-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart