sobota, 9 sierpnia 2014

Co u mnie + stylizacja

 Hej! 
Jak Wam mijają wakacje? 
Ten tydzień minął mi bardzo szybko, praktycznie nie było mnie w domu lub byłam zajęta. 
Rysowałam, wychodziłam na miasto, do koleżanki i zrobiłyśmy sesję zdjęciową na bloga.
image

Troszkę moich rysunków:


Przede wszystkim urządzałyśmy sobie seanse na laptopie.
Troszkę wtajemniczyłam ją w mój 'świat', haha.
Oglądałam razem z Gii japońskie dramy, teraz jesteśmy przy drugim sezonie
'Hana Yori Dango', co prawda oglądałam ją w 6 klasie podstawówki, ale miło było
ją sobie przypomnieć.


 Na prawdę polecam dramy azjatyckie.
Zdarza mi się je oglądać w wolnym czasie,  korzystam ze strony


 Znajdziecie tam wiele seriali i filmów azjatyckich,które są tłumaczone 
na j.polski przez różne fansuby.  Bardzo polecam tę stronę. 

image

Odwiedziłyśmy również lumpeksy, udało nam się znaleźć bardzo fajne ciuchy,
kupiłam cudowną kwiecistą spódniczkę w moim stylu, zakończoną falbanami
a Gii kupiła luźną bluzkę z krzyżem.A niedawno jeszcze, kupiłam sobie wieeeelkiego
oryginalnego Troskliwego Misia


Jestem taka szczęśliwa że udało mi się znaleźć coś takiego.
Ale dzieciuch, hahaha. 
image

Poproszono mnie o pokazanie moich 'lumpeksowych' zdobyczy.
Możecie się spodziewać właśnie takiej notki. 
Pokażę Wam większość ubrań które udało mi się tam kupić.

Ogólnie to dostawałam wiele hejtów za to, że kupuję w lumpeksie,
natomiast ja uważam że to nie jest powód do krytyki.
Może dzięki tej notce którą zrobię niektórzy zmienią zdanie o kupowaniu w lumpeksach, 
bo można tam znaleźć na prawdę super ciuchy i gadżety.
Dobra, nie będę się rozpisywać na ten temat w tej notce, wypowiem się niebawem.

image

Co tam jeszcze u mnie....
Sprzedałam swoje książki, odłożyłam sobie pieniądze z urodzin i imienin 
i udało mi się troszkę zaoszczędzić, więc zrobiłam taobao-haul. 
Zawsze gdy jest zima to zaczyna się mój wielki problem, bo nie mam się w co ubrać, haha.
Nie nakładam spodni jeansowych już od roku i dalej mam zamiaru ich nosić, to nie mój styl.
W zimne dni zakładałam jedynie legginsy, a tylko czasami  grubsze rajstopy
 ponieważ miam mało spódniczek na taki sezon.
image
Lecz teraz będę przygotowana na zimno, kupiłam sobie troszkę cieplejszych ubranek.
Sweterki, sukienkę, spódniczki i koszule.

Pokażę Wam niektóre z rzeczy które zamówiłam.

image

Spódniczka na szelkach w kolorze czerwonym.

Zawsze chciałam mieć ciepłą sukienkę na zimę, dlatego wybrałam taką:

Biała koszula z długim rękawem.

 Uwielbiam pastelowe sweterki! Moim zdaniem są bardzo urocze. 
Wybrałam kolor niebieski, bo zdaniem rodziców w niebieskim mi bardzo ładnie, haha.

Jestem tak podekscytowana tymi ubrankami, w końcu będę jakoś wyglądała na zimę, 
a nie tak jak rok temu cały czas w legginsach, hahahaha.
image

image

Powiem Wam, że specjalnie dla Was, następna notka będzie poświęcona Taobao!
Tak długo pytacie mnie o ten aukcjoner, właśnie dlatego wyczekujcie notki w której razem
z panią Basią (właścicielką Shopping Service, z którego korzystam) postaramy się wytłumaczyć
wszystko co wiąże się z taobao i kupowaniem tam. 
Mam nadzieję że się Wam notka spodoba i dzięki temu więcej osób będzie miało możliwość
 stamtąd zamawiać, bo na Taobao jest wszystko czego dusza zapragnie... przynajmniej moja, hahaha.
image

image


Dobra, teraz przejdę do sedna... otóż dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją nową stylizację.
Stworzyłam ją niedawno, bo stwierdziłam że jeszcze nie zrobiłam outfitu z moją spódniczką
BoBon21 ze SpreePicky.

link:
http://spreepicky.storenvy.com

 MOJA STYLIZACJA 
 
 
 

Koszula: taobao.com
Rajstopki: pariscoming.com (mają bardzo wiele rajstopek na stronie w przystępnej cenie)
Buciki: taobao.com


image

 DODATKI 

Bransoletki: sheinside.com, nefryt-sklep.pl, avon
Pierścionek: prezent
Naszyjnik: centrum chińskie
Kokarda: sklep upominkowy


image

Sklep SpreePicky oferuje urocze ciuszki i biżuterię w moim stylu.
Gorąco polecam i dodatkowo załatwiłam Wam kod rabatowy!


Używajcie do woli, haha. 

Linki:
http://spreepicky.storenvy.com
    

Co raz zerkajcie na prawą stronę, zauważycie, że często przybywa wartych uwagi sklepów i kodów! 


Gii będzie mi robiła zdjęcia do każdej notki.
Dzięki niej  moje posty wyglądają ładniej. 
Dziękuję Ci za to! Jesteś kochana.


Mam nadzieję że stylizacja się podoba!
 Dziękuję za przeczytanie! 

image

Tymczasem zapraszam do przeczytania nowej notki na Sanrio-Blogu, dzięki której
dowiecie się wiele informacji i ciekawostek o Hello Kitty.


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie!


imageimageimageimageimage
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
imageimageimageimageimage



20 komentarzy:

  1. jeju cudowne stylizacje usami kocham cię mocno i od razu gdy zobaczyłam że dodałaś post zerwałam się obiegłam czytać heheh kocham twojego bloga ma on w sobie urok *o* =*-*=

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnej notce będzie o taobao?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja! Urocza ta spódniczka ;3
    Ta różowa sukienka i sweterek są prześliczne! *,*

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądam na love-drama. Super stronka. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudowna stylizacja! Nie mogę się napatrzeć ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna notka. ♥ Można prosić o link do tej spódniczki na szelkach z kokardą z taobao?

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita stylizacja! Wyglądasz tak uroczo i delikatnie (≧ω≦)
    Pozdrawiam,
    Kyuu Kyuu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje stylizajce są przeurocze♡
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejka nie mogę się doczekać notki o lumpeksowych ciuchach! Poza tym przeurocza stylizacja i świetna notka <3!
    ~pozdrawiam cieplutko~

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Twojego bloga! *O* Twoje stylizacje są przepiękne, zresztą jak ty ;3 Z niecierpliwością będę oczekiwać nowych notek, szczególnie tej o taobao i lupkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga:http://marteuu-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocza stylizacja *.*
    Będę tu teraz wpadać cześciej na pewno *.*
    Zimowa sukienka jak śliczna *.*

    http://glodny-szakal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakaś ty cudowna Usamiś <333 Mam cię za duuuży przykład :). A teraz ci tak dla uciechy napiszę, że jesteś nawet piękniejsza od dollfie , które ja sama ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszule z Taobao widziałam na 404 ERROR i też zamierzam sobie zamówić ♥ Śliczny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit. Ciuszki jakie zamówiłaś też mi się podobają.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochanie, ladniej ci było w tych rozowych wlosach :c >aluzja<

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej genialna notak.Mam pytanie czy podasz mi link do strony na której kupujesz ten prze uroczy niebieski sweterek zakochałam się w nim *-*.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart