wtorek, 29 lipca 2014

Powrót, + stylizacja.

 Witajcie! 

Jak wiecie spędziłam tydzień w szpitalu. 
Pojechałam tam by szukać przyczyny częstego bólu głowy, który dokuczał mi 
w czasie roku szkolnego.
Leżałam na oddziale pediatrii i neurologii dziecięcej w szpitalu Wojewódzkim
 w Białymstoku razem z młodszą ode mnie o 2 lata Eweliną. 
Trzeciego dnia pobytu w szpitalu do naszej sali dołączyła również młodsza dziewczyna.
Często do nas przychodzili chłopcy z sąsiednich sal..

image

Ogólnie w szpitalu było troszkę nudno, smuciło mnie brak wifi,
ale na szczęście koleżanka z pokoju miała ze sobą router i laptopa,
a ja miałam transfer internetu w telefonie, powolny, ale był, haha.
No więc nie zanudziłam się na śmierć. 
Wzięłam ze sobą jeszcze moją konsolę do gier, kredki i zeszyt do rysowania.
W wolnym czasie właśnie tym się zajmowałam. Zrobiłam bardzo dużo rysunków...



Jeden z moich rysunków wywieszono w szpitalu na wystawie wakacyjnej, haha.  
 


Oprócz rysowania i siedzenia przed telefonem i na konsoli, codziennie ktoś do
 mnie przychodził. Spędzałam czas z koleżankami. 
Siedziałyśmy na łóżku, rozmawiałyśmy i jadłyśmy słodycze.
Raz jeszcze dziękuję, że mnie odwiedzałyście i kupiłyście mi słodkości!

 

Ciocia czasami mnie odwiedzała  z bratem i siostrą, rodzice też raz przyjechali
i dawali mi moje ulubione jedzenie. 
Nie jadłam w szpitalu śniadań i kolacji, bo miałam cały zapas przekąsek i jedzenia.
Z tego powodu podobno pielęgniarki ostro mnie obgadały że jestem 'księżniczką',
hahahahahaha.
Na prawdę, po co miałam opychać się ich jedzeniem które mi nie za bardzo smakowało,
 skoro mogłam zjeść swoje ulubione.
Uważam że bezpodstawnie mnie tak nazwały... 

image

Jeśli chodzi o badania,  przeszłam przede wszystkim USG jamy brzusznej, 
prześwietlenie zatok, tomografię, badanie fal mózgowych i sondę ( była straszna...) 

Finał jest taki, że badania nie wykazały nic niepokojącego, także mogę być spokojna.
image

imageimage

W czasie, gdy byłam w szpitalu dotarła do mnie nowa paczuszka z SheInside.

sheinside

Stworzyłam fajną stylizację i dzisiaj właśnie Wam ją przedstawię.

Otóż zamówiłam sobie sukieneczkę z uroczym, 'lalkowym' kołnierzykiem.

Sukienka jest zwiewna i miła w dotyku, na tym zdjęciu wydaje się krótka ale wcale 
taka nie jest, poniżej będą zdjęcia na mnie to zobaczycie.
image

Były jeszcze inne wzory do wyboru, w kropeczki i w kotki: 
(linki do sukienek są w obrazkach)

Dodam jeszcze, że te sukieneczki obejmuje wielka przecena, -59% !
Kosztowały około 70zł, a teraz kosztują 30,53 zł.

image

Następną rzeczą która będzie zawarta w stylizacji będzie biała torebka w kształcie zegara.


Od razu mi się spodobała,  kojarzy mi się z vintage i cult party kei i idealnie 
dopełni nie jedną moją stylizację.
Zresztą biel pasuje do niemalże każdego kolor, hehe.
image

Torebka mierzy 20cm, rączkę można całkiem odpiąć i regulować, a środku ma jedną małą kieszonkę.


Był jeszcze kolor czarny
(linki podaję w obrazkach)
 
imageimage

 MOJA STYLIZACJA 

 


Sukienka: sheinside.com
Buty: H&M

image

DODATKI


Bransoletki: sheinside.com
Naszyjnik: sheinside.com *LINK*

image

Mam nadzieję że stylizacja się podoba.
Po raz kolejny chciałam podziękować Idze za zdjęcia, hehe.

Linki:

sheinside
  



imageimage

Moi drodzy, na pożegnanie mam dla Was małą niespodziankę...
Otóż założyłam nowego bloga!
Jest to lepsza odsłona mojego bardzo starego bloga o Sanrio, którego prowadziłam na onet.pl
Tłumaczenia postaci będą ulepszone, tak samo obrazki i zdjęcia. 
Będę się starała wyszukiwać jak najwięcej informacji, by przybliżyć Wam tę firmę i postacie.

image

Jego adres to...
Dzisiaj dodam tam pierwszą notkę.
Serdecznie zapraszam do obserwacji mojego nowego, pierwszego w Polsce
 Sanrio-Bloga! 
image

Mam nadzieję że się Wam spodoba, bardzo mi na tym zależy.

cinagi10

Pożegnam się już z Wami na dzisiaj, dobranoc kochani!

Aa, i jeszcze coś, 27 lipca dostałam bardzo wiele życzeń imieninowych.
Bardzo Wam za nie dziękuję! 
Przepraszam jeśli na wszystkie nie odpisałam. ;_;


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


848743jbt51e9ucx

19 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja ♥
    http://death-niku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. <3
    Sukienka jest cudowna. Torebeczka także.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja zresztą jak zwykle i równie śliczna Ty < 3
    Moja droga Usami mogłabys zrobić kilka stylizacji z białymi podkolanówkami(jeśli masz : *) ponieważ mam w swojej szafie kilka par i nie bardzo wiem z czym to fajnie wygląda.. a ty jesteś expertem od takich rzeczy.
    Twoja wierna czytelniczka. Olka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez Ciebię mam kompleksy. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg *.* Zakochałam się w sukience <3. Jest śliczna, tak samo jak ty! < 3
    Torebka też jest bardzo ładna! : 3
    Cieszę, się, że postanowiłaś założyć tego oto bloga!

    Pozdrawiam, Rozalia ( ^w^;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne rysunki! A stylizacja przepiękna <3 Ta sukienka jest śliczna *3*
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna sukienka. ♡^▽^♡ I mega sweet torebka. ;3
    http://elliexoxcat.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka ładna sukienka =3= heh też chciałabym mieć takich dobrych rodziców, którzy wysłaliby mnie do szpitala, bo coś mnie boli :< szpitale są fajne :D
    Zapraszam pandemonium-of-slayers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja! >w<
    Ja bym chyba w tym szpitalu się zanudziła na śmierć ;w;

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna stylizacja i rysunki! ♥
    Bardzo ładnie wygląda Twój drugi blog. <3
    Pozdrowionka! ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że nic ci nie jest. Ładniutkie rysunki, stylizacja też niczego sobie.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Usami, zrobisz notkę w której opiszesz swoje ciuchy zimowe ?m.in buty i kurtkę . Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna stylizacja! (★^O^★)
    Ślicznie rysujesz <3
    zapraszam :
    www.be-unicorn.blogspot.com (★^O^★)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten ból i smak szpitalnego jedzenia .Spędziłam w szpitalu trzy tygodnie i gdyby nie fakt , że wolno nam było zamawiać pizze i iść do biedronki 3 razy w tygodniu to nie wiem czy nie wróciłam bym z tamtą z niedożywieniem haha :3 Bardzo mi się podba twój Sanrino-Blog już go obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie słodkie obrazki. Świetne rzeczy i ogólny outfit! W szpitalu miałaś venflon? On mnie trochę przeraża.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Nienawidzę szpitali, bardzo się ich boję. Nawet jak kogoś odwiedzam.
    Dobrze, że nic poważnego Ci nie dolega.
    Śliczne rysunki :)
    Cudownie wyglądasz, ta sukienka jest piękna, a torebka idealnie do niej pasuje! <3
    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękna sukienka *O* ślicznie rysujesz http://mahousekainoutau-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem lekarzem, ale może to tylko migreny?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart