środa, 2 lipca 2014

Nowa stylizacja + wyjazd.

 Dzień dobry. 
Witam Was w słoneczny dzień!
Wstałam, zjadłam płatki z mlekiem i zabieram się do pisania.
Wybieram się dzisiaj do fryzjera na malowanie włosów.
To pierwszy raz gdy maluję włosy w salonie.
Jestem do tego zmuszona bo przydarzyła mi się zabawna historia.
Pomalowałam sobie włosy na ciemny fiolet. Gdy pojawiły się duże odrosty
i kolor fioletowy troszkę się zmył z włosów, postanowiłam je pomalować na nowo.
Wybrałam kolor brązowy i... farba pokryła mi tylko odrosty. Teraz 3/4 głowy mam 
fioletowe, a reszta brązowe i muszę przyznać, że wyglądam komicznie, hahahahaha.
Zobaczymy, co zdziała fryzjerka. Obym się nie rozczarowała...

Oprócz włosów humor psują mi moje paznokcie. 
Obgryzałam i dziubałam je od małego, teraz w końcu zaczynam się
 odzwyczajać i staram się je zapuścić. Ten nałóg obgryzania paznokci jest okropny.
Doświadczyłam tego chyba w najwyższym stopniu. Dziubałam je z przyzwyczajenia!
Niektórzy myślą; " Aa, kupi sobie gorzki lakier do paznokci i przestanie".
Otóż nie, to nie pomaga nałogowcom... ja taki gorzki lakier po prostu zdrapywałam.
Dopiero teraz, gdy zaczęłam stosować odżywki utwardzające to mi się powoli udaje
je doprowadzić do porządku. Większość jest już w porządku, łamią się już mniej,
 ale niestety się zdarza...
Moje paznokcie przeszły już tyle, że wątpię czy da się je w 100% naprawić...
Niektóre są bardzo cienkie i miękkie, szerokie i nierówne.
Przeklinam ten nałóg i nikomu tego nie życzę.
Dam radę dla obgryzaczy: trzeba mieć po prostu silną wolę i koniecznie malować
je odżywkami i ustawić sobie na tapetę jakieś ładne paznokcie, by sobie zerkać 
i mieć jakąkolwiek motywacje. Chyba tylko w ten sposób może się udać...
Jeśli chodzi o lakiery, to polecam odżywki EVELINE COSMETICS.
Mam nadzieję że moja rada  przyda się osobom z podobnym problemem...




Wakacje... więcej czasu na notki i na tworzenie nowych stylizacji.
Niedawno przyszła do mnie nowa paczka z Sheinside.com, dlatego 
chciałabym Wam dzisiaj pokazać stylizację z  koronkowymi spodenkami.


 MOJA STYLIZACJA 

Sweterek: new yorker
Skarpetki: buyincoins.com
Torebka: loris.taobao.com
Koronkowe spodenki: sheinside.com
Co prawda, spodenki które mam na sobie już się wyprzedały, ale na 
sheinside są jeszcze inne urocze modele, także z koronki.


Soczewki: maplelens.com
 (użyj kodu " USAMI " by uzyskać rabat -10% przy zakupie soczewek)


 DODATKI 

Kołnierzyk: taobao.com
Spinka-kapelusik: sklep upominkowy
Broszka-pałac: kawaiigoods.storenvy.com
Bransoletki: sheinside.com
Naszyjnik: kinkykiki.pl






Powiem wam szczerze, że jestem zachwycona swoimi kucykami.
image
Cieszę się, że posiadam takie gęste włosy. Dzięki temu nie muszę kupować peruk.
Mam upragniony efekt lolicich kucyków.


I jak Wam się podoba stylizacja?
Piszcie opinie w komentarzu.


Muszę się z Wami pożegnać, ponieważ jutro jadę do Białegostoku
na badania do szpitala. Po badaniach zostaję tam u chrzestnej do 7 lipca więc myślę, 
że przez ten czas nie będę miała możliwości napisania tutaj czegokolwiek...

Zapowiada się tydzień pełen wrażeń.
Moja chrzestna ma dwoje dzieci, Alicję i Szymona.
Będę ich niańczyć, hehe. Uwielbiam do nich przyjeżdżać.
Oprócz tego pojadę z ciocią do galerii handlowej i być może do kina.
Jednak jest jedna rzecz, która uszczęśliwia mnie najbardziej...
4 lipca w piątek organizuję tam spotkanie czytelników mojego bloga!
 

 Spotkanie odbędzie się 4 lipca około godziny 16:15 
w parku (nie wiem czy ten park ma jakąś konkretną nazwę, chodzi o ten park
 w którym znajdują się kolorowe fontanny). 

Nie mogę się doczekać tego spotkania. Może przyjść każdy  kto chce mnie poznać, 
porozmawiać, zobaczyć. Będę się cieszyła z każdej osoby która przyjdzie!
Będę ubrana w brązową, rozkloszowaną sukienkę i koronkową bluzkę.
Na pewno mnie znajdziecie, mam nadzieję że pogoda dopisze.
Do zobaczenia w Białymstoku, kochani! 
Relacje ze spotkania i zdjęcia umieszczę na blogu.

Tymczasem ja już muszę się zbierać, czeka mnie fryzjer i trzeba się spakować na wyjazd...

Ślę całuski! Papa!



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
  


18 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy, te loki.. omg piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej Twoje włosy są zdecydowanie kręcone - nie tak jak moje, ani proste, ani loczki, o kant dupy rozbić XD
    Ślicznie wyglądasz w kucykach :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz włosy, zazdroszczę Ci ich. ;_;
    No to do zobaczenia 4 lipca! Zaraz lecę napisać do Ciebie na facebooku, żeby dopytać co i jak. :3 Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usami,miałaś chyba kiedyś post jak kupować ze stron zagranicznych, przeliczaniem walut itd, zgadza się?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuuu, jak słodko wyglądasz w takiej fryzurze *q*
    Ja na szczęście nigdy nie miałam problemu z obgryzaniem paznokci XD

    http://immortal-hell.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja *.* I ten sweterek *3*
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku,jakie urocze kucyki *-*

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba stylizacja ♥ (zresztą jak wszystkie twoje stylizacje XD)
    Niesamowicie Ci w kucyczkach ^u^

    kyandi-blog.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. I znowu Ty przyjeżdżasz, a ja wyjeżdżam. ;___; / jedna z osób czytających Twojego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy są przepiękne *^*

    OdpowiedzUsuń
  11. Usami, jak ty prześlicznie wyglądasz! Zakochałam się hahs. Trzymam kciuki za ciebie i za mnie, również staram się walczyć z tym obrzydliwym nałogiem.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże, jaka ty ładna *o*
    Też walczę z tym nałogiem...

    ~Pozdrawiam, Neruś Chan

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja! ♥

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Co post, coraz bardziej kawaii *o*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart