wtorek, 24 czerwca 2014

Pierwsze urodziny bloga - upominki i listy od czytelników.

 Witam Was serdecznie! 
   
Chciałam Was znowu  przeprosić za nieobecność na blogu.
Koniec roku, poprawianie ocen, zaległości po mojej długiej chorobie... 
musiałam się troszkę przygotowywać.
Najważniejsze, że  udało mi się poprawić zagrożenie.
 Nie należę do prymusów, moje ceny są przeciętne, ale średnia jest nawet zadowalająca.
 (co roku mam tę samą, haha).

No ale w końcu, dzisiaj był ostatni dzień nauki w tym roku szkolnym.
Rada pedagogiczna odbyła się cztery  godziny temu, na jutro mamy 
zorganizowanego grilla klasowego, w czwartek podobno będą luźne zajęcia,
 ale i tak ciekawa jestem czy dużo osób pójdzie tego dnia do szkoły. 
No i w piątek to już będzie koniec, nie będzie już nic, będziemy wolni, będziemy mogli iść... haha.
Strasznie się cieszę... 


No ale przejdźmy do najważniejszej rzeczy w tej notce, bo jest troszkę inna niż wszystkie poprzednie.
Dokładnie rok temu, 24 czerwca 2013r. dodałam pierwszą notkę na mojego bloga.
(żadnej notki nie usuwałam, więc można ją przeczytać) 
link tutaj:


image

Szczerze Wam powiem, że ciężko mi uwierzyć w to, że minął już cały rok od prowadzenia
mojego bloga (początkowo pod adresem Dolly Loli Dreams, teraz Usami-chan no yume)
i w to, że przez ten okres czasu licznik wybił 464 obserwatorów i 277950 wyświetleń.
Nie spodziewałam się tego wszystkiego. 


Na początku nie pomyślałam nawet, że dzięki Usami-chan no yume 
będę miała tylu wspaniałych czytelników i osób mną zainteresowanych, których będę 
inspirowała, że moi czytelnicy będą mieli własną nazwę, że założę dla nich grupę 
która przekroczy  2100 członków, że będę sponsorowana przez sklepy, że będę
miała tyle ludzi wokół siebie którzy będą mnie wspierać i że będę codziennie
 pytana o nowe posty,  dostawała komplementy, pochwały i  listy od czytelników.
image

To wszystko wydarzyło się przez cały rok. To ten rok przewrócił moje życie do góry nogami. 
Mimo tego, że zaczęłam więcej czasu spędzać przed komputerem, stałam się szczęśliwsza.
 Przestałam być szarą myszką wśród innych. 
Zrozumiałam że nie należy wstydzić się tego, kim się jest i co się lubi, dlatego
 postanowiłam po prostu pokazać ludziom to, czym się interesuje i kim jestem,
 a przy okazji odkryłam nowe  hobby-blogowanie.
 Jak widać, opłacało się to wszystko. 

image

Cieszę się że wpadłam na pomysł pisania bloga na blogspocie. To była jedna z najlepszych 
decyzji w moim życiu. Jestem szczęśliwa i dumna, bo rzadko kto 
dostaje dar w postaci tak wspaniałych ludzi wokół siebie.

Z racji tej, że jestem strasznie uczuciowym człowiekiem, łezka kręci mi się w oku gdy to piszę,
 ale to dzięki Wam jestem bardziej pewna siebie i wiem, że będę dalej robiła to co lubię,
nie zważając na żadnych hejterów, którym nigdy nie uda się sprawić mi przykrości.
Nie zwracam uwagi na to, co mówią inni ludzie, bo codziennie motywujecie mnie
 do dalszego działania.
Mam dla kogo tworzyć, pisać. Mam komu pokazać to, co kocham.


Dziś przede wszystkim chciałabym Wam pokazać listy i rysunki,
które wysłali mi moi czytelnicy. Sama kiedyś podsunęłam im pomysł, żeby wszystko
 to pokazać na blogu i czekałam aż do dzisiaj, do urodzin bloga, by podsumować
 rok i pokazać te wszystkie cudeńka które otrzymałam.

image

Wielu z Was może się wydawać, że jestem lubiana przez samą 'gimbazę' i dzieci z podstawówki.
Jestem dość dziecinną osobą, dlatego nie dziwi mnie to że większość moich czytelników 
jest ode mnie troszkę młodsza, ale chcę żebyście wiedzieli, że jest też wiele czytelników 
starszych ode mnie i że nie należy się kierować tym stereotypem.

Dla mnie nie ważny jest wiek,10 czy 13 lat...
Dla mnie KAŻDY czytelnik jest wspaniały. 
BEZ WYJĄTKU.


 Wszystkie listy trzymam w teczce z króliczkiem Miffy, która już pęka w szwach! 



imageimage

To wszystkie listy i rysunki które do mnie dotarły.
Pierwszy list został do mnie wysłany bodajże w listopadzie. 
Od tego czasu tyle się ich nazbierało:


Starałam się je rozłożyć tak, by wszystkie choć troszkę było widać i żeby zmieściły się w kadrze.

imageimage

Widzicie swoje prace? Nie? 

 Specjalnie zrobiłam zdjęcia bliżej:

 



Dostałam od Was jeszcze takie urocze upominki

Wydaje mi się że wszystkie tutaj pokazałam, jednak mogłam coś przeoczyć...
jeśli tak, to bardzo przepraszam.

Wszystkie rysunki są prześliczne. Na prawie wszystkich była moja podobizna.
Doceniam, że ktoś poświęca czas dla mnie!
Bardzo podobały mi się wszystkie listy przepełnione pięknymi słowami i drobne upominki.
image



W listach najczęściej powtarzały się słowa:

"Jesteś wspaniała w tym co robisz, że nie wstydzisz się tego co lubisz"
"Inspirujesz mnie"
"Cieszę się, że znalazłam taką osobę jak ty"
"Uwielbiam twoje podejście do życia, twój charakter i styl"
"Twój blog jest moim ulubionym"
"Takich ludzi jak ty jest mało, a powinno być więcej"
"Chcę cię kiedyś poznać i przytulić"
"Nie przestanę być Muffinem (czytelnikiem)"
"Jesteś śliczna, jesteś moją idolką " 
"Chcę być taka jak ty"
"Jesteś osobą godną naśladowania"
" Mam nadzieję że nigdy się nie zmienisz"
" Kocham Cię Usami!"


Za każdym razem gdy czytałam list byłam wzruszona przez świadomość tego, 
że ktoś mnie tak wspiera i lubi, że kogoś interesuje moja osoba.


W przyszłości też będę robiła takowe notki z listami. Więc jeśli
Jeśli ktoś chce przesłać mi list, cokolwiek, to adres jest tutaj:


Nie wiem jak ja mam Wam dziękować za to wszystko, na prawdę.
Czasami myślę sobie, że nie zasłużyłam na takich wspaniałych fanów. 
Przepraszam że czasami Wam nie odpisuję, że może czasami jestem nie miła, wybuchowa.
Postaram się być lepsza, pomagać Wam w trudnych sytuacjach i częściej się do Was odzywać,
czy to na grupie, czy chociażby na asku...

Nie mogę się doczekać tych dni, w których będę mogła Was przytulić, kochani.
Dziękuję że jesteście. Mam nadzieję że pozostaniecie ze mną jeszcze parę lat,
bo nie zamierzam rezygnować z bloga i z mojej działalności w internecie, choćby nie wiem co!. 

Nie będę życzyła blogowi 100 lat, no ale chociaż jeszcze z 10...image

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam wszystkich. 
Kocham Was bardzo mocno.
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket Photobucket



Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



10 komentarzy:

  1. Kochana! ♥
    Cieszymy się, że z nami jesteś :3
    ~
    Też mam jutro grilla klasowego, hehe >w<
    świetna notka, tyle na nią czekałam ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ten czas szybko leci <3 Moim zdaniem pokazujesz wiele swym młodym czytelnikom- uświadamiasz, że warto być sobą i że nie powinno się tego ukrywać. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah widziałam swój rysunek i list <3 Cieszę się, że to już rok! Kochamy Cię Usamisiu i nigdy nie zostawimy... Dziękuję, że jesteś dzięki tobie stałam się kompletnie inną osobą :)
    Najlepszego! Pozdrawiam i ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Usami,pokazałaś mi,jak być sobą,że w życiu trzeba być odważnym,nie bać się nowych rzeczy oraz troszczyć się o innych.Grupa,którą utworzyłaś stała się naszym drugim domem,do którego zawsze możemy wpaść,pogadać,doradzić się.Wydajesz na nas swój cenny czas,mimo szkoły,nauki oraz życia prywatnegoMyślę,że sama zasłużyłaś sobie na tak wspaniałych fanów,którzy cię dopingują,pomagają ci.Zawsze zdarzy się jakiś wyjątek,ale to normalne C: Jesteś prawdziwym,kochającym człowiekiem,który oddaję cząstkę swego serduszka nam.Oby tak dalej! Jesteś moją idolką!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita. ! Uwielbiam Cię. ! Mimo iż nie tak dawno znalazłam Twój blog jesteś naprawdę osóbką, która potrafi wzruszyć aż do szczerych łez. Jesteś naprawdę niesamowita, kochana Usami. <3 ♫

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co robisz, jest świetne. Kochamy Cię! ♥ Spóźnione życzenia, ale 100 lat! ;*
    Muszę w końcu spróbować Cie narysować. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione 100 lat Usami *.* Jeej ile listów ♥ Jesteś niesamowita!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejejje widzę mój rysuneczek! ^u^ http://i58.tinypic.com/2wnxv5x.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję osiągnięć i tylu wspaniały listów! *3*
    ☼cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart