niedziela, 29 czerwca 2014

Inspiracje na wakacje.

 Cześć! 

Jak Wam minęło zakończenie roku szkolnego? 
W piątek wszystkie klasy zebrały się pod szkołą na 8:40 i ruszyliśmy 
do kościoła. Nie uczęszczam tam wcale, dlatego niechętnie poszłam.
Całe szczęście ksiądz nie wygłaszał mowy zbyt długo. Później odbył się apel
na sali gimnastycznej. Trwał on około 2 godzin. Rozdawanie świadectw
z paskiem i różne wyróżnienia, dyplomy i upominki..
 Przez ten czas połowa uczniów w tym i ja musieliśmy stać, bo krzeseł nie było...ε-(≡д≡。).
Tuż po apelu rozeszliśmy się do klas i rozdano nam świadectwa.

Bardzo dużo osób pytało mnie, jak się ubrałam na zakończenie roku.
Pomyślałam o tym i zrobiłam parę zdjęć.
image

 MOJA STYLIZACJA 

Żakiet: --
Bluzeczka z kokardą: sheinside.com
Spódniczka: choies.com
Fake-zakolanówki: taobao.com
Buty: ccc

 DODATKI 

Kokarda: sklep upominkowy
Różyczka: sklep upominkowy
Naszyjnik-brelok: sklep po 5 zł
Pierścionek-kamea: nefryt-sklep.pl
Białe bransoletki: sheinside.com
Czarne bransoletki: sklep po 5 zł.

No, tak wyglądałam na zakończeniu.
 Podoba Wam się?

image


Czy czujecie już wakacje? Ja powoli się przyzwyczajam.
Mam troszkę planów na wakacje. 
W lipcu pojadę do cioci do Białegostoku,do Warszawy w sierpniu
 i  może do Krakowa z rodzicami. W tych miastach zrobię spotkania czytelników. 
Szczegóły, gdzie i kiedy, ogłoszę na grupie czytelników.
Nie mogę się doczekać kiedy Was zobaczę!.
A Wy? Gdzie wyjeżdżacie? Nad morze, w góry, zagranicę? Pochwalcie się!
Ja to bardzo chciałabym jechać nad morze... dawno tam nie byłam.
        


image

Poszukując inspiracji w internecie, znalazłam ciekawy sklep i zobaczyłam bardzo fajne ubrania.
Stwierdziłam że muszę się z Wami nimi podzielić i pomyślałam sobie, że zrobię 
dla Was kolaż "Inspiracje na wakacje".
Tak więc zaczynam!:


Ciekawe bluzy na chłodniejsze dni:
(linki do ciuszków są w cyferkach)

                 

image

Kolorowe koszulki na lato. 
              
          

image

Lato bez spódniczek, to nie lato!
            

image


        

image

Pokażę Wam też bardzo ciekawe torebki. Ta z nietoperzowymi skrzydłami i konikiem
szczególnie przypadły mi do gustu! Nie sądziłam że znajdę lolicie torebki w takim sklepie. 

                  

image

Które rzeczy najbardziej Wam się podobają? Napiszcie w komentarzu!
Jestem ciekawa, czy przypadły Wam do gustu rzeczy które przedstawiłam.


Wszystkie ubrania i rzeczy z kolażu są ze sklepu:

  


image

Zmieniłam wczoraj muzyczkę na blogu.
Piosenki z wokalem na blogach zawsze mnie odrzucają, bo mnie rozpraszają podczas czytania, 
dlatego znów wybrałam pozytywkowe melodyjki. 
Moim zdaniem różne melodyjki bardziej  umilają pobyt na stronie.
Tytuł strony też udało mi się zmienić bo długich próbach. Teraz się rusza, i jest ciekawiej.
Pomyślałam może, że kiedyś zrobię tutoriale jak ustawiać takie gadżety na stronach.
Co Wy na to? Napiszcie w komentarzu.
I prosiłabym jeszcze, byście mi napisali, co mogę jeszcze zmienić na moim blogu.
Może coś ulepszyć? Bardzo proszę. Zależy mi na Waszej opinii.
image

Jestem już troszkę zmęczona pisaniem notki.
Robienie kolaży  zajęło mi dużo czasu...
żegnam się z Wami i przepraszam, że notka jest taka krótka...


 Pozdrawiam Was serdecznie i życzę wspaniałych wakacji! 





Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


14 komentarzy:

  1. Możesz zrobić post o nagłówkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz ;) Fajne rzeczy ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że w blogu mogłabyś zmienić wygląd na bardzie różowy. :3
    Pozdrawiam i kc xd <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetna notka :)
    Chętnie zobaczyłabym jakieś tutoriale.
    Pozdrawiam xxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna nocia Usamisia! :3
    Moim zdaniem nie musisz nic zmieniać, jest tu bardzo przyjemnie, a pozytywkowa muzyczka jest o wiele lepsza niż tamta ;w;
    A co do wakacji..
    wybieram się do Sopotu, rok temu byłam i było fajnie ♥
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Aww >w<
    Zapraszam do Krakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się ubrałaś na zakończenie, ja nawet podobnie, ale nie tak ładnie jak Ty! (>‿◠)
    Co do bloga, nie mam zastrzeżeń, jak dla mnie jest idealny.
    Pozdrowionka, Usamisiu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja *.*
    Te wszystkie bluzy są takie śliczne chyba jakąś sobie sprezentuje :)
    http://kalasbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś na zakończeniu *.*
    Śliczne rzeczy wybrałaś w kolażach :3
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello sweetie, I love your blog, I was wondering if you would like to follow each other :)

    Fashion gets Fierce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog *.* Tak ślicznie wyglądasz w tym stroju i zazdroszczę włosów ♥ Z chęcią bym przeczytała post o gadżetach, bo jestem zainteresowana tym, a ten blog jest taki śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Najładniejsza dla mnie jest torebka- króliczek!
    2kavvaii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart