poniedziałek, 5 maja 2014

SheInside #5 + wyjazd na plener.

 Cześć! 


Piję kawę i zabieram się za post. Muszę go dodać dzisiaj, ponieważ
jutro jadę na plener malarski. Właśnie skończyłam przegrywać nowe piosenki na 
telefon, by móc słuchać coś fajnego na plenerze.

image

Jestem zobowiązana do następnej recenzji mojego ulubionego sklepu 
z ubraniami (czyt. She Inside ).


sheinside

Oto co wybraliśmy razem z Mariuszem:
   

imageimage

Tradycyjnie paczka szła około 1,5 tygodnia, wszystko zapakowane w folie:



imageimage

 Czarny t-shirt i biała bluzka 

Biała bluzeczka jest wykonana z poliestru, rękawy jak i dół bluzki jest ściśnięty gumkami.
Jest zwiewna - posiada jedną warstwę, idealna na ciepłe dni.
Przyozdobiona jest właśnie takimi kwiatuszkowymi koronkami:



Jedynym defektem jest to, że gumki troszkę za mocno ściskają ręce, co może być dyskomfortowe.
Ogółem, to bardzo urocza bluzeczka! Szyja jest cała odsłonięta, więc zamierzam nosić do niej obróżki.
image



imageimage

 Czarny t-shirt z gwiazdą 

Na rękawach też ma nadruki:



Nie mamy zastrzeżeń co do koszulki. Wygląda identycznie tak, jak na stronie.



imageimage

 Szara koszulka-kotek, biała spódniczka z organzy 

Koszulka z kotkiem jest bardzo zwiewna i odkrywa moje ramie. 
Z tyłu jest troszkę dłuższa niż z przodu. Przyozdobiona jest miętową kokardą, 
tak z bliska prezentuje się kotek:




To moja druga taka sama spódniczka z SheInside, pierwsza była czarna, opis jest tutaj:


imageimage

 POLECAMY SHE INSIDE 

Linki:
image
sheinside
  
image

image

Jejciu, tak nie chcę mi się jechać  na plener, zostałabym w domu.
Opychałabym się chińskim żarciem, oglądała TV, przesiadywała
przy komputerze oraz spędzała czas z Mariuszem i z psem, 
jak co dzień...


Tak jak już Wam wspominałam, plener odbędzie się w Łowiczu.
Będę także w Żelazowej Woli, Sromowie, Nieborowie, Zuzeli, Walenicach, Bolimowie,
w Maurzycach oraz w Łodzi.

Bardzo chciałabym spotkać jakiegoś czytelnika.
Dostawałam wieeeele wiadomości na temat tego, gdzie i kiedy dokładnie
będzie można mnie spotkać, dlatego przepiszę dla Was z planu wycieczki
miejsca i godziny w których będzie można mnie spotkać.
Jeśli chcecie mnie spotkać, to proszę do mnie napisać na facebooku,
 to obmówimy wszystko.
Oto plan, przy okazji zobaczycie jakie mam atrakcje, hahaha...

imageimage

 DZIEŃ 1 (wtorek) 
Wyjeżdżamy o 8:00, dosyć fajna pora, nie muszę wstawać o 5:00, haha.
Około godz. 8:45-10:45
- MUZEUM KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO W ZUZELI

Około godz.13:00- 15:30
 - PAŁAC ŻELAZOWA WOLA
(Właśnie pod pałacem około 13:00 umówiłam się z paroma osobami. 
Kto chce dołączyć, niech odezwie się do mnie na facebooku).

- MUZEUM LUDOWE W SROMOWIE

Około godz. 18:00-20:00 
- SPACER PO MIEŚCIE ZE SZKICOWNIKIEM
(będziemy spacerować w Łowiczu w pobliżu ulicy Kaliskiej,
bo na tej ulicy mieści się nasze zakwaterowanie, więc myślę
że tam w pobliżu będziemy spacerować i będzie wtedy można podejść).

 DZIEŃ 2 (środa) 
W godzinach : 10:00-13:30 :
- MUZEUM W ŁOWICZU
- SKANSEN W MAURZYCACH

O godzinie 14:00-17:00  będę na RYNKU W ŁOWICZU
(wtedy najlepiej będzie podejść, mamy po prostu wolny czas i szkicujemy).
-basen, ognisko.

 DZIEŃ 3 (czwartek) 
W godzinach 11:00-14:00:
- MUZEUM I PAŁAC W NIEBOROWIE

W godzinach: 15:00-17:00 :
- STADNINA KONI W WALENICACH.

 DZIEŃ 4 (piątek) 
W godzinach 9:30-10:40 będę miała
CZAS WOLNY W GALERII ŁÓDZKIEJ.
(Najlepsze miejsce na spotkanie, tam umówiłam się z czytelnikami,
raczej będę ubrana na kremowo, ale to nie jest w 100% pewne)

O godzinie 11:00-13:30 :
-ŁÓDZKA SZKOŁA FILMOWA

A o godzinie 15:00-17:00 będę w:
-  PRACOWNI CERAMICZNEJ W BOLIMOWIE

Wracam do domu około 22:00.

Rozpoznać mnie raczej nie będzie bardzo trudno, 
zazwyczaj będę ubrana na pastel goth i rozpuszczę włosy, ale to zależy od pogody.


imageimage

Często będę trzymała w ręku różowy szkicownik. 
Piszecie mi, że się wstydzicie podejść, nie ma czego, na prawdę! 
Mogę śmiało powiedzieć, że jedyną rozrywką  na plenerze jest to, że spotkam 
moich czytelników. Przytulę wszystkich którzy podejdą, nie mogę się tego doczekać...
jestem podekscytowana.
To jest chyba jedyna okazja spotkania mnie na tych terenach. Nie mam tam rodziny
i raczej tam nie będę więcej jeździć, niestety.



Cóż... nie wiem co myśleć o ty plenerze, jest tradycyjnie-muzea, skanseny, pałace...
 mnie tam takie 'atrakcje' nie za specjalnie interesują, hahaha.
Rok temu plener był nie za specjalnie fajny, źle się czułam, była zła pogoda i byliśmy 
ciągani z pracami. Uroki plenerów malarskich. 


Może tym razem będzie lepiej, chociaż wątpię, to pierwszy plener bez mojego chłopaka.
Odkąd  nie uczy się w tej samej klasie co ja, to to już nie jest ta sama klasa...
jakoś nudniej  i pusto jest. Jeszcze chyba się całkowicie nie przyzwyczaiłam 
do tego, że go nie ma.  

W autobusie będę siedziała z moją dobrą koleżanką, Olą.
Z nią też mam dwuosobowy pokój. 
Full wypas, ponoć w każdym pokoju będą telewizory i łazienki.
Gorzej z wifi, bo nie wiadomo, czy będzie... nie wytrzymam dnia bez internetu.
Na szczęście mam troszkę pakietu internetu w telefonie, hahahaha.

image

No to kochani. Idę kończyć się pakować, muszę jeszcze wziąć parę rzeczy. 
Wracam w piątek, notka może będzie w weekend, nie wiem.
Poproszę koleżankę, by przesłała mi troszkę zdjęć z pleneru, to Wam pokażę.
Już za Wami tęsknię!
Papa!



imageimageimageimageimage
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic




14 komentarzy:

  1. Na prawdę świetne rzeczy ^^ Oboje fajnie w nich wyglądacie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ,że nie mieszkam w tych miastach ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM CIĘ >_< *hug*

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boziu moja reakcja gdy wybrałaś tę samą koszulkę z kotkiem co ja *^* Moim marzeniem jest być taką jak ty więc cieszę się teraz jak głupia xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych spotkań z czytelnikami :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mariuszowi pasuje ten podkoszulek, a Tobie te wszystkie rzeczy <3

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy ^^ Śliczne Ci w takiej fryzurze :) Udanego wyjazdu ;3
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra recenzja i oczywiście genialny kolaż.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ciuszki wybraliście :3
    Niestety nie będę miała okazji Cię spotkać, ale życzę miłego wyjazdu c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne ubrania <3

    http://cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej Usami- Chan ta bluzeczka jest taki piękna *.*.
    Jestem dumna wstajesz o 5 rano *taka duma*
    http://kalasbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie w tej fryzurze. Koszulka Mariusza chyba najbardziej przypadła mi do gustu >,<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba.
    Sama muszę upolować jakieś lekkie ubrania na lato, których w mojej szafie niestety nie mam za wiele... Może sklep Sheinside będzie dobrym rozwiązaniem? (*^▽^*)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart