piątek, 30 maja 2014

Co nowego + ViolleVille #2 i Choies #2

 Witajcie! 
Chiens - Rain-Blog

Wreszcie weekend, już mam dosyć szkoły.
 Nie mogę się doczekać wakacji, pociesza mnie fakt, że pozostało
już tylko 17 dni (bez wolnego) i koniec!

image

W niedzielę pojechałam z rodzicami do Białegostoku.
Głównym celem wyjazdu było kupno sandałów...
Nie cierpię sklepów obuwniczych. Nigdy nic mi się tam nie podoba
 i przez to często kłócę się z mamą...

Wypatrzyłam sobie najpiękniejsze sandałki na taobao,
ale gdy pokazałam je mamie, to złapała się za głowę...

 

Biorąc pod uwagę, że nie podobają się mamie, że są drogie i że przyszłyby dopiero
za około miesiąc, to musieliśmy niestety kupić buty w zwykłym sklepie obuwniczym.
 W sklepach większość butów było w kolorach bieli, beżu, brązu i szarości.
Co za nuda... kompletnie nic mi się nie podobało i nie mogłam nic znaleźć fajnego,
Mam inny gust niż większość ludzi, a szkoda mi pieniędzy na wydawanie na coś, 
co mi się nie podoba. Byłam zażenowana z tego powodu...

Przemierzyliśmy dwie galerie w poszukiwaniu butów dla mnie.
Aż w końcu w sklepie 'Kari' wypatrzyłam sobie sandałki na 10cm koturnach i je kupiłam.
Są dziewczęce, takie jak lubię. Mają bardzo ładne kokardki w kwiatuszki. 
Nie są idealne w moim stylu, ale wzięłam je bo wszystkie inne były okropne, nudne...
image


Była przecena 30%, więc zapłaciłam za nie około 70 zł. (nie za dobrze pamiętam).
Nie jestem przyzwyczajona do koturn tak jak do platform. 
Uczę się w nich chodzić, coraz lepiej mi idzie, prawie umiem!




Co jeszcze nowego...
Niedawno przyszła mi paczuszka z Violle Ville:

Violleville

Ten sklep dysponuje szerokim wyborem naszyjników, pierścionków, bransoletek,
spinek, kolczyków, obudów do telefonów i od niedawna-torebek.
Większość tych akcesorii jest urocza, pasująca do pastel-goth, lolity i  fairy-kei.
Zauważyłam też tam parę rzeczy nadających się do stylizacji cult party kei.


  Oto co mi przesłano 

 Naszyjnik konik na biegunach i uroczy naszyjnik z pastelowymi kokardkami. 


Naszyjnik-konik mierzy około 6cm razem z krzyżykiem.
Idealnie nadaje się do pastel-goth oraz do sweet i gothic lolity (krzyżyk można łatwo odczepić).



Kokardki łączą się w taki sposób i każda z nich ma 4,5 cm szerokości.
Ten naszyjnik to moim zdaniem jedna z najśliczniejszych rzeczy w sklepie.
Ten uroczy pastelowy naszyjnik dopełni wiele moich stylizacji.

Polecam ten sklepik.

 Linki: 
Violleville





Oprócz tego, we wtorek przyszła mi paczka z Choies.
image


Oto co przyszło w paczce:
                       T-shirt w kucyki                           Czarna mini-spódniczka                    
   
( linki do rzeczy są w obrazkach! )
image


Spódniczka jest z dziwnego materiału, przypomina gąbkę, hahahaha.
Ale mimo tego, fajnie się prezentuje. Ma rozciągliwą gumkę w pasie.

Natomiast koszulka jest bawełniana, miła w dotyku i kucyki są wręcz prześliczne, takie urocze i pastelowe.


 Polecam 

Linki:
     



Kokardka: brutalpussy
Koszulka: choies.com
Naszyjnik: ViolleVille
Bransoletki: --
Spódniczka: sheinside 
(mają wiele kolorów takich 'szkolnych' spódniczek, zdecydowanie polecam!) 

link:




Na zdjęciach z moim ulubionym kucykiem pony z 2002 roku.
Jak kucykowo, to na maksa, haha. 
image



Zrobiłam notkę, więc już idę.
Muszę oszczędzać limit internetu, siedzę już na kompie 4 godziny. 

 Pozdrawiam Was serdecznie, kochani! 
Miłego weekendu.

Papa! 

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



14 komentarzy:

  1. Waa super notka <3 I Usami w warkoczykach! Haha ^w^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notka ♥
    Najbardziej podoba mi się ta bluzeczka i buty, są prześliczne ^^

    Pozdrawiam i również życzę miłego weekendu :3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z butami zawsze mam tak samo (^(T)^) Wszystkie są takie nie oryginalne i ble,aż oczy bolą XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa notka, śliczne zdjęcia, a ta koszulka z kucykami ŚLICZNA <3 masz cudowny styl, sama chciała bym się tak ubierać, ale chyba jestem za mała :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale te sandałki mają mega platformę, chciałabym takie czarne w wersji bez kokardek ;w;
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka genialna jak zwykle ^w^ Koszulka śliczniutka :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na twoim miejscu wybrałabym te pierwsze sandałki, ale rzeczywiście miały sporo wad związanych z ceną i wysyłką.
    Koszulka jest przeurocza i bardzo ci pasuje.
    ♡ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty :) Ta bluzka jest mega słodka ^^
    ciasteczkowy-agent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te sandałki, co chciałaś, są przecudowne C:

    http://immortal-hell.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cudowna bluzka z kucykami *.* I te sandałki co kupiłaś również słodkie :3
    Ślicznie wyglądasz!
    ♡Zapraszam na bloga-kliik♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sandałki, które wypatrzyłaś są śliczne *.*
    Te buty co kupiłaś też są ładne :)
    Czarna spódniczka mi się podoba, ładnie wygląda z tą koszulką.
    Też miałam kiedyś kucyki pony. Obdarłam je ze skóry o.O

    Pozdrawiam,
    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka z kucykami jest wręcz przepiękna! Sama chciałabym zacząć się tak ubierać, ale nie wiem, czy by to do mnie pasowało... Coś mi mówi, że jestem za bardzo zżyta ze swoimi dżinsami. (・_・ヾ

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz krzywe nogi, fuu ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart