sobota, 19 kwietnia 2014

Torebka ze SweetBox + kupony rabatowe SpreePicky

 Witam serdecznie!
Jest po 1:00 w nocy, biorę się za pisanie notki.
Miała ona być przedwczoraj, ale niestety limit internetu
się wyczerpał. Internet mam tylko w godzinach od 1:00 - 7:00,
jest to tak zwany dodatkowy limit nocny.
Jestem taka zła, że limit się wyczerpał... to jest w większości
moja i Mariusza wina, nie chciało nam się czekać do 1:00
w nocy by nie czerpać limitu dziennego i włączaliśmy filmy przed tą 
godziną, a z tego co wiem to filmy dużo limitu pobierają...
Znalazłam dzisiaj czas by zrobić notkę.

Tydzień minął mi pracowicie, sprzątanie...
dzisiaj kroiłam sałatki z mamą, tradycyjnie - jarzynowa i kebab.
Tej drugiej nie lubię, ale jarzynową mogę jeść cały czas, haha.


 Dzisiaj zrecenzuję Wam rzecz ze sklepu SweetBox 

sweetbox

 Będzie to  torebka z zającem. 



Sklep dysponuje wszystkimi kolorami torebek.

AUKCJA:



image  image


Przesyłka ze SweetBox szła w około dwa i pół tygodnia.
Rzeczy są wysyłane z Singapuru.


Mam sporo różowych rzeczy, wahałam się między niebieską a żółtą,
ale zdecydowałam się na żółtą, bo niebieska wydawała mi się bardziej dziecinna,
Uważam że żółta najbardziej będzie mi pasowała do stylu, króliczek jest poważniejszy,
 a nutki i skrzypce nadają charakteru tej torebce, hehe.
Nadruk zajączka jest po obu stronach torebki.
Mierzy ona 20 cm, jest wykonana z poliuretanu.


W środku torebki był pasek zabezpieczony folią.


Można go regulować klamrą i przypina się go do torebki na karabińczyki.


Środek torebki jest ozdobiony kwiatkami vintage,
po jednej stronie jest przegródka,


A po drugiej kieszonka, taka przywieszka na zatrzask.


Z bliska metka i breloczek:


Jestem strasznie zadowolona z torebki. Zero zastrzeżeń.
Idealna, nie ma szans że się rozleci czy porwie. Jest solidnie wykonana.


image  image

Gorąco polecam sklep SweetBox!
Mają tam przecudne ubrania i dodatki. Już przedstawiałam Wam niektóre z nich w tym poście:

 kod na 10% zniżki to - 'sweetbox'

image
sweetbox

  
image



Pamiętacie może sklep Spree Picky?
Chciałam ogłosić, że robią oni wielkanocny konkurs i wielkanocną wyprzedaż.

Promocja Wielkanocna 

 1. Kod " E15 " - 15% rabatu z kolekcji Wielkanocnej wyprzedaży: 

2.Kod " E10 " - 10$ rabatu na zakupy 80$.
3. Kod " E20 " - 20$ rabatu na zakupy 150$ .

Wszystkie kody gasną 21 kwietnia, zapraszam do korzystania!

 Konkurs Wielkanocny 
Zasady w tych linkach (można udostępnić):

FACEBOOK: 

TUMBLR:

Można wygrać taką śliczną lolicią torebkę z księżycem:

 Dear SpreePicky fans,

Santa Clause may come in summer, that is SpreePicky XDDDD
So this time we have New Giveaway and also Easter Promotion!!!

For SpreePicky Giveaway★
Prize: Lolita Cute Moon Bag (☆▽☆)
Details for this bag:


TOTAL 3 WINNERS 
1. End on April 22th, 2014.
2. Free shipping worldwide!

Join the giveaway here! We run the giveaway on rafflecopter
You can Enter from here:
a Rafflecopter giveaway

Share this lovely gift with your friends! XDDD
@them so they know this giveaway is awesome 


For Easter Promotion★

Here are codes for you to enjoy discount^^

1. Code “E15”, 15% off on “Easter Sales” Collection   (http://spreepicky.storenvy.com/collections/651646-easter-sale)
2. Code “E10”, 10$ off at 80$ items
3. Code “E20”, 20$ off at 150$ items

※ All codes expired on April 21st.


Enjoy the happy event of SpreePicky XDDD


Thanks for joining and have fun <3 
Happy sharing!


Always Love you
SpreePicky Team
2014/04/14
 Powodzenia!

image image

Przepraszam Was za taką kiepską notkę, ale muszę w tej chwili iść, jest już późno a ja 
jestem zmęczona. Do tego, jutro muszę wstać na te śniadanie wielkanocne... ( - , - )
Mam wolne do wtorku, więc jeszcze pewnie napiszę notkę w wolną noc.
Mam nadzieję że oddadzą mi internet niedługo...

Chciałabym jeszcze życzyć wszystkim wspaniałych chwil spędzonych z rodziną,
mokrego dyngusa i smacznego jajka. 


 Dobranoc, kochani! 
 


image  
http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com
image  

16 komentarzy:

  1. Śliczna ta torebka *-*
    Tez mam internet z limitem i jak widać dodaje komentarz o drugiej w nocy xd

    julka-echelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie w moim guście, ale ciekawie wygląda. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka, a notke dość przyjemnie się czyta ;p Czekam na kolejne^^
    yasashii-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem różowa ładniejsza, ale ta też jest śliczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie pięknie <3 <3 Ale gustuję w czerwonych rzeczach *U*
    http://zyciegrella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam sałatkę jarzynową! torebka śliczna, masz świetny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodka torebeczka! :) Wesołych Usami! ;)
    Zapraszam do mnie na wielkanocny post! :http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/happy-easter.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby jest ta Wielkanoc, a zupełnie się jej nie czuje. To już nie ta magia, co na Boże Narodzenie...
    Notka świetna, przyjemna i lekka. Torebeczka strasznie mi się podoba, wygląda tak uroczo ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt :) Torebeczka świetna. Zakochałam się... *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka mi się nie podoba, ale przyznaję, że bardzo oryginalna.

    ❤ yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka c:
    Też mam nadzieję że oddadzą Ci internet, gdybym mogła korzystać tylko w nocy to bym nie wytrzymała ToT

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna torebka, Usamisiu. *o*

    http://infinitedreamsx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart