sobota, 26 kwietnia 2014

Co u mnie...

 Cześć! 


Internet oddali mi niedawno, działał on jeden dzień,
a następnego dnia znowu zabrali. Okazało się, że nie opłaciliśmy rachunku
za internet, ale o dziwo nawet nie przysłano nam tego rachunku, hahaha.
Najważniejsze, że już  mam internet i mogę napisać dla Was nocię.




U mnie nic ciekawego się nie zdarzyło, wczoraj u nas w szkole było
zakończenie roku maturzystów, dwie lekcje, msza i apel.
Przez ten czas co nie miałam dostępu do internetu, znalazłam czas na rysowanie!
Normalnie nie rysowałam chyba z dwa miesiące. Nigdy nie miałam czasu.

Narysowałam takie serduszko z Tiny Poem i barankiem:

Przyznam, że nie jest takie złe, haha. Powiesiłam je sobie na tablicy korkowej.
A Wy co o nim myślicie?
Jakby ktoś nie wiedział kto to jest, dołączam link do notki, w której 
przedstawiłam tę postać:



Tak poza tym... 
No mam trochę zepsuty humor. Szczerze powiedziawszy w czasie mojej
nieobecności na blogu zdarzyło się parę przykrych sytuacji.
Nie wiem dlaczego mi się to zdarza, że tak często przejeżdżam się na koleżankach
i przyjaciołach, nie tylko w realnym życiu, ale też w internecie. 
Ale to już inna opowieść... trochę na asku o tym napisałam.
Eh... muszę jeszcze bardziej uważać na to z kim piszę, bo każdy może okazać się
 parszywym dwulicowcem. Na prawdę jestem nieufna wobec ludzi.
Dobrze, że chociaż nie przeraża mnie samotność, ba, nawet czasami taką samotność lubię.
image

Na mojej grupie też niedawno było zamieszanie...
i jest w niej ponad 1400 członków... jestem zadowolona że mam takie grono
osób mną zainteresowanych, lecz z powodu tak dużej ilości członków,
 grupa przemieniła się w jeden wielki spam.
Z tego powodu inne osoby miały argument, by zacząć zniechęcać ludzi do mojej grupy.

No, zaczęłam dostawać skargi, że na grupie jest pobojowisko, kłótnie itp.
Zrobiło mi się przykro, bo jako jedyna adminka nie zdołałam ogarnąć całej grupy 
i wszystkich członków, obwiniałam siebie o te sytuacje. Postanowiłam zrobić nabór 
adminów, miałam nadzieję że na grupie będzie lepiej, ale plan nie wypalił. 
Więc pomyślałam, że regulaminu nie będzie, a admini będą pomagać mi w ogarnianiu kłótni 
i spamów.  Obiecuję, że już będzie lepiej na grupie, i moi czytelnicy będą się w niej dobrze czuć (^_^)



Co do bloga...
Zauważyłam, że na moim blogu też nie jest za ciekawie.
 Moim zdaniem,  recenzji jest tutaj stanowczo za wiele. 
Nazbierało się tych współprac, że aż ich za dużo. 
To jest tylko i wyłącznie moja wina, ahh...może wam to bliżej przedstawię.


Gdy bardziej zauważono mojego bloga, notorycznie proszono mnie o notki. 
Chciałam dodawać ich więcej, coraz więcej... by tylko uszczęśliwić czytelników,
by 'odpłacić się' za ich komplementy i za to że po prostu są, chciałam by więcej ludzi nabrało odwagi
by ubrać się inaczej i chciałam  pokazywać czytelnikom warte uwagi sklepy, 
przedstawiać rzeczy i wyrażać opinie na ich temat, no i przy okazji pokazać moim rodzicom, 
że siedzenie przed komputerem ma swoje plusy.



No i tak się zaczęło:
Kiedyś byłam wielką fanką Festu-chan, jest to dziewczyna
ubierająca się podobnie do mnie, uwielbia ona japońską modę uliczną.
Inspirowała mnie, nałogowo śledziłam jej tumblra i bloga.
Pragnęłam być taka jak ona, mieć tyle super stylizacji i zdjęć.

Listopadzie-grudniu 2013 zauważył mnie jeden sklep 
i zaproponował współpracę. Właśnie wtedy pomyślałam że spróbuję swoich sił. 
Zaczęłam wysyłać  propozycje współpracy do sklepów, dla których recenzje robi Fetsu. 
Pomyślałam, że zapytam,  bo nie mam nic do stracenia, myślałam, że
większość i tak nie odpisze, bo miałam wtedy mniej obserwatorów niż teraz,
że wiadomość znajdzie się  w spamie, albo i że po prostu zignorują moją propozycję.

Jednak, myliłam się. 
W różnym czasie, nawet po miesięcznej przerwie, odpisało mi 3/4 sklepów. 
Ucieszyłam się że są oni zainteresowani moją osobą, że będę recenzować,
że będę miała o czym pisać notki, że uszczęśliwię siebie, sponsorów i czytelników.
Coś tak zauważyłam, że Fetsu zostaje sponsorowana raz na 3-4 miesiące
od każdego sklepu, więc się ucieszyłam, bo myślałam że recenzji nie będę 
wykonywała aż tak bardzo często,a już na pewno, że nie będę się kojarzyła z materialistką.

Okazało się, że niektórzy będą mnie sponsorować regularnie, np. SheInside
co wiąże się z częstymi recenzjami na blogu. Z jednej strony to jestem zadowolona,
ktoś widzi, że się staram i chce mi często ofiarowywać rzeczy do recenzji,
ale z drugiej... nie chcę by mój blog był przepełniony samymi recenzjami,
 nie chcę zawieść czytelników, nie chcę by mój blog był nudny.



Mam nadzieję że zaakceptujecie notki z recenzjami, bo będą się pojawiać, 
chociaż już powoli mi się one znudziły, no ale w końcu jestem do  nich zobowiązana.
Postaram się znaleźć czas, by pisać o innych rzeczach.

Z tego co zauważam, chcecie bym dużo pisała o sobie i o swoim życiu.
Miło że się mną interesujecie, ale powiem Wam szczerze, że w moim życiu
nie dzieje się prawie nic wartego uwagi, wartego napisania.
Moje dni wyglądają mniej-więcej tak, że albo po szkole oglądam telewizję, 
albo przychodzi Mariusz, albo bawię się z psem, albo spędzam czas przed komputerem.
Dlatego wydaje mi się, że ja nie mam zbytnio co tutaj o moim życiu opisywać.

 A może to Wy podrzucajcie mi pomysły na notki? 
Piszcie na asku, na fejsie... gdziekolwiek.
Muszę coś zrobić, by zapobiec nudzie na moim blogu. 
Pomyślałam sobie, że może raz na jakiś czas będę dodawać notki na moim
 blogu Sanrio? Jest przecież jeszcze wiele postaci Sanrio których mogłabym
Wam przedstawić!


Jestem gotowa na poświęcenie, będę więcej siedzieć przed komputerem,
po prostu nie chcę byście się na mnie zawiedli, bo jesteście na prawdę wspaniałymi ludźmi.
Postaram się wprowadzić zmiany. 

No właśnie, jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?
Inspirowałam się stylem vintage. Zrobiłam nagłówek, obrazki na linki,
napisy, edytowałam obrazki i zmniejszałam niektóre gify. 
Pewnie zdążyliście zauważyć, że uwielbiam róże, 
bo w poprzednim pikselkowatym wyglądzie też było ich bardzo dużo.
No cóż, mam nadzieję że tyle godzin pracy nie poszło na marne i podoba się Wam!
Mam nadzieję też, że strona jest lepsza i bardziej przejrzysta. 


No.. to dzisiaj taka notka o moich przemyśleniach, haha.
Co wy o tym wszystkim myślicie?

Dziękuję Wam za przeczytanie, miłego weekendu, kochani.


image
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
image

20 komentarzy:

  1. Hmm. Ja bym chciała żebyś napisała notkę o tym co musi mieć blog abyś na niego zajrzała/skomentowała :) To całkiem ciekawe ;)

    My favorite sweets.
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/04/top-3-my-favorite-sweets.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, jednak ja nie czytam blogów. Nie mam na to czasu... ;_;

      Usuń
  2. nie wiem jak inni, ale ja bardzo lubię czytać twoje recenzje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podałabyś link do bloga Fetsu? ^ _ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wpisać : fetsu-chan blog :3

      Usuń
    2. Usami,ale tego bloga to zrobiłaś sama w html,czy używałaś jakiegoś szablonu?

      Usuń
  4. No więc... Może trochę się rozpiszę. :)
    Co do recenzji ubrań, które często robisz - mnie osobiście nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie. Skorzystałam już trochę z Twoich, hmmm... Porad modowych? Sposobu dobierania ubrań? Tak, to chyba prawidłowe określenia. Dzięki Tobie znalazłam też kilka nowych ubrań oraz dodatków, które z przyjemnością noszę, a właściwie, to są moimi ulubionymi. ^-^
    Czasem, oczywiście, mogłabyś jakoś urozmaicić notki... Opowiedzieć nam o tym, co jeszcze interesuje Cię w kulturze japońskiej. Opisać nie tylko ubrania, ale może inne rzeczy, które Ci się podobają (może muzyka, jakieś zespoły, wykonawcy? figurki, kubki, cokolwiek). Rozwinąć przemyślenia na tematy przeróżne, opowiedzieć nam, co sądzisz o czymś (może być to temat narzucony przez Ciebie, albo jakieś "głębsze" pytanie z Aska). A może rysunki? Rysuj częściej i dodawaj swoje małe dzieła na bloga. Takie są moje pomysły, jednak nie wiem, czy dobre...
    Wygląd bloga jest śliczny, szczególnie podoba mi się ten kotek trzymający różyczkę oraz przesuwające się buttony. Cudo! *-* Też uwielbiam róże i na tym blogu bardzo przypadły mi do gustu. Doceniam ile pracy musiałaś włożyć w zrobienie tego wszystkiego i podziwiam!
    Co do tych spin na grupie, to wypadało by Cię przeprosić... :\ Wiemy, że jesteś stosunkowo bardzo zapracowana, a my swoimi kłótniami Ci nie pomagamy. Ci admini byli po prostu czymś nowym, jak i zasady, które, według mnie były zbyt ostre. Muffiny bały się po prostu, że stracą miejsce, w którym mogłyby się czuć swobodnie - baliśmy się dodać jakikolwiek post, bo mieliśmy przeczucie, że może być to spam. Jeszcze raz najmocniej Cię przepraszamy, bo zachowaliśmy się jak jakieś niedorozwoje i przez nas niektórzy odeszli z grupy, co jest przykre. Ale to się nie powtórzy.
    Co do tej całej Sruu (czy tam Yuu, nie ważne) to nie przejmuj się nią... Nie chce Ci się przypodobać, czy coś, ale według mnie ona nigdy Ci nie dorówna... Myślę też, że masz lepszy wpływ na swoich czytelników i obszerniejszy kontakt z nimi, niż ona.
    Obrazek jest kochany, tak jak wszystko, co jest Twoje, haha. Myślę, że całkiem ładnie Ci wyszedł! *-*
    Poza tym, miło wiedzieć, jak to się u Ciebie zaczęło... Cała sprawa ze sponsorami i zdobywaniem czytelników. :)
    Nie mogę się doczekać, aż wreszcie zorganizujesz jakieś spotkanie z nami!
    Życzę Ci miłego wieczorku i udanej niedzieli! ^-^
    ~Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. U-chan nie masz o co sie martwić z tego co widzę w komentarzach to wszystkim sie podobają recenzje - mi z resztą też. Ale milo by było żebyś to trochę urozmaiciła np. Jakie anime oglądasz? Jakiej muzyki słuchasz? Itd. Wiele z nas to interesuję ^.^
    Shizumiko - pozdrawiam - twoja fanka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, cieszę się, że tak bardzo angażujesz się we współpracę i rozumiem, że jesteś zobowiązana do recenzji, ale jeżeli mam być szczera to już mnie trochę męczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zdaję sobie z tego sprawę, dlatego też bardzo chciałabym je ograniczyć i zrobić coś z tym.

      Usuń
  8. Hmm, mi recenzje nie przeszkadzają akurat na Twoim blogu, ponieważ i tak czuć, że nie prowadzisz bloga głównie dla współprac - korzyści. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do tematu notek, mi się najbardziej podobają zdjęcia i opisy Twoich stylizacji 。◕ ‿ ◕。
    Faktycznie na Muffinach ostatnio zrobiło się małe zamieszanie, ale to chyba niemożliwe żeby spośród 1400 osób każdy był miły i nie miał tendencji do wszczynania kłótni.
    Jak zwykle świetna notka, Usami. Całuję (づ。◕‿‿◕。)づ

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam twoje stylizacje, też ostatnio trochę mnie znudziły te recenzje ale mimo wszystko cieszę się, że tu jesteś i poświęcasz czas na napisanie notki (⌒▽⌒)☆ Ucieszyłam się jak zobaczyłam post z nową notką. No i oczywiście wygląd jest pięknie, bardzo podoba mi się nagłówek, tło i kolory, Powiem, Ci, że zaraziłam się od ciebie stylem vintage, gdzie nie wejdę do jakiego sklepu z ubraniami i zobaczę bluzkę, spódnicę cokolwiek w stylu vintage to muszę to przymierzyć, niestety takie rzeczy trochę kosztują 。‿。 Myślę, że na grupie muffinek będzie lepiej, mam taką nadzieję, to nie twoja wina więc nie bierz tego do siebie, że nie mogłaś wejść na grupę, bo przecież nie będziesz siedziała 24h. Mam pomysł na notkę, tylko nie wiem czy Ci się spodoba. Zrób może coś nowego? DIY? Albo zdjęcia natury czy czegoś? A może... hmmm.. nie wiem co mam jeszcze wymyślić, jak coś napiszę ci na fejsie (❁´◡`❁) ❤ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś parę notek zrobić, o swoich ulubionych anime. Wiem, że nie wszyscy czytelnicy są otaku, ale również nie wszyscy są fanami pastelowych ubrań, a mimo wszystko czytają. Tak więc w jednej notce mogłabyś opowiedzieć, jako że jesteś otaku, a jakiś anime godnych polecenia, jakie oglądasz itd :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Usami, czy przerabiasz czasami swoje ubrania? Jeśli nie, to może czas zacząć? To byłby wspaniały temat do postów! Ponadto, Twoje stylizacje są świetne, chętnie zobaczyłabym ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam lubię twoje recenzje :3 Mogłabyś np. zrobić posta poświęconego twoim stylizacjom :) do każdej zrobiłabyś jakiś opis lub coś w tym stylu co Ty na to? :)
    http://sowasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się twój wystrój bloga jest przeuroczy ! :)
    Fajnie by było jakbyś zrobiła notkę jak wrócisz z Łodzi i wstawiła dla nas kilka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ostatnio coraz częściej zawodzę się na ludziach. Nie wszystkim można niestety ufać, trzeba być bardzo ostrożnym. Życzę Ci więcej tych prawdziwych i szczerych znajomych :)
    Blog wygląda ślicznie *-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart