wtorek, 4 marca 2014

Recenzja biżuterii z Panda Shop.

Kon'nichiwa!
image

Dziś robię ostatnią recenzję biżuterii którą dotychczas muszę zrobić.
Tym razem cudeńka przesłała mi właścicielka sklepu

Panda shop

Jest to następny sklep, gdzie można kupić biżuterię robioną własnoręcznie.
Jest tam dużo akcesorii pastel-goth,sweet lolita i fairy-kei..

Co prawda napisałam do niej w grudniu, ale rzeczy doszły do mnie w lutym.
Pozwolono mi wybrać trzy rzeczy, ucieszyłam się bo większość właścicieli
sklepów z biżuterią wybierają rzeczy do recenzji.

image

Wtedy jeszcze najbardziej lubiłam pastel-goth, więc wybór padł na różowy
 naszyjnik-trumienkę, fioletowy pierścionek-nietoperz i uroczy naszyjnik z księżycem.


pastel tomb  


Rzeczy przyszły zapakowane w folię bąbelkową i przeźroczyste opakowanie.



Oto co było w paczuszce:
Byłam mile zaskoczona, gdy dostałam od właścicielki jeszcze trzy pierścionki!

image

Naszyjnik-różowa trumienka
.
Wysokość trumienki wynosi 4,5cm. Różowa powierzchnia jest brokatowa.

image

Pierścionek-nietoperz
Nietoperz ma 3,5 cm szerokości i jest brokatowy. Na środku jest krzyżyk
namalowany markerem i gwiazdka na skrzydełku.

image

Naszyjnik-księżyc na gwiazdce
-
Śliczny pastelowy naszyjnik. Kojarzy mi się z Little Twin Stars.

 Mierzy 3 cm, a malutka biała gwiazda jest brokatowa.


image

 Pierścionki-miś, chmurka i serduszko 
Chmurka jest cała brokatowa. Pierścionki da się regulować.

image

Biżuteria jest robiona bodajże z modeliny, dlatego jest bardzo delikatna.
Jestem bardzo zadowolona z tych rzeczy, będą dopełniały moje stylizacje.

image

Zapraszam do obejrzenia sklepu Pandy i fanpage.
Panda shop
image  image

Pozdrawiam serdecznie, niebawem pojawię się
 z notką o nowych ubraniach. (^__^)



PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
http://usamichannoyume.tumblr.comFAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffins



6 komentarzy:

  1. Śliczne *O* Najbardziej podobał mi sie pierścionek chmurka ^^ Sklep wydaje się w porządku może kupię tam coś w najbliższym czasie :3
    Ukyo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne rzeczy *-* mi się najbardziej podoba pierścionek miś i naszyjnik księżyc na gwiazdce ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają! Są przeurocze i zapewne będą wyglądać fantastycznie w twoich stylizacjach.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten naszyjnik najlepszy
    chcechceche T.T

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka! Widać, że osoby, które robią takie rzeczy przykładają dużą wagę do jakości wykonania, co widać na zdjęciu :). Na pewno kiedyś coś tam kupię!

    welovejapanstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle słodkości, tyle piękna! Ja chcę! *^*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart