sobota, 1 marca 2014

Recenzja biżuterii z Fuzzy Moon

 Witam serdecznie, kochani! 

image 

Jak już zapewne wiecie, mam słabość do biżuterii i dodatków, dlatego 
dziś powracam do Was z recenzją biżuterii z nowo powstałego sklepu:

Fuzzy Moon

Oferuje on biżuterię w stylu pastel-goth, creepy cute, lolita,
a przede wszystkim fairy-kei. Wszystko ze sklepu robione jest własnoręcznie.

 

Rzeczy były zapakowane w ozdobne opakowanie:


Oto co mi przesłano:

 Pierścionek-gwiazdka 
.
Pierścionek jest biały. Prześwitują w nim mniejsze gwiazdki
koloru niebieskiego, żółtego i różowego. Można go regulować. 
Na stronie sklepu jest do wyboru jeszcze różowy. 


 Naszyjnik-zatrute jabłko 

 Jabłko mierzy 7,5 cm. Naszyjnik lśni od brokatu.
Na czarnej powierzchni z przodu widoczny jest różowy brokat, a na zielonej-srebrny i zielony.

 

 Spinka-róg jednorożca 
Spinka także ma około 7,5cm. Jest brokatowa, jej kolor przechodzi od zielonego do żółtego.

 


Rzeczy są solidnie wykonane. 
Sklepik dopiero powstał, więc na razie jest tam malutko rzeczy,ale za to jakich ślicznych!  
Gorąco zachęcam do przejrzenia i lajkowania fanpejdża sklepu.


Dziękuję za przeczytanie, pozdrawiam!

Wrócę do Was niebawem z ostatnią recenzją biżuterii.

http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
http://usamichannoyume.tumblr.comFAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffins


11 komentarzy:

  1. Kiedy możemy się spodziewać posta innego niż z recenzją...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, przepraszałam Was za spam recenzjami, nie moja wina że większość sklepów wysłała mi produkty w podobnym czasie... Mam jeszcze dwie recenzje do zrobienia, myślę że po nich już będą inne nocie. (ゝω・)

      Usuń
  2. Jakie to wszystko śliczne asdfgdhfjshdgfaghsdjaghas

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, mega urocze te cudeńka, na pewno wpadnę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie te rzeczy są świetne ^-^ Nie mogę się doczekać następnych recenzji :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest bardzo ładny. Nosiłabym *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierścionek mnie przyciąga, jest śliczniutki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauroczyła mnie spinka w kształcie rogu jednorożca, jest cudowna. Reszta niezbyt mi się podoba, ale na tobie wygląda fantastycznie.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile zapłaciłaś za wysyłkę? Urocze cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Usami bardzo chciałabym się dowiedzieć gdzie kupiłaś swoją niebieską spódniczkę ktorą założyłaś do tej bluzy z sheinside

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart