wtorek, 25 marca 2014

Nowe ubrania z SheInside #3.

Witam Was!
 
Przepraszam że się nie udzielałam na blogu przez tydzień. 
Weekendy spędzam z Mariuszem, bo wtedy akurat przyjeżdża on z kursów.
Jeszcze trzy tygodnie i już nie będzie jeździł. W niedzielę wieczorem żegnaliśmy
się pod drzwiami ponad pół godziny... 
Oprócz tego  ogólnie miałam troszkę więcej nauki w szkole.
Pisałam dziś sprawdzian z historii i dwie niezapowiedziane kartkówki
z chemii i geografii. Z matematyki była wczoraj klasówka i dzięki
mojemu koledze dostałam czwórkę. Bardzo mu wdzięczna jestem, 
bo wiem że bez jego pomocy dostałabym słabą ocenę, heh...

image

Przed chwilką wypiłam kawę i obrobiłam wszystkie zdjęcia, bo dzisiaj
pokażę Wam nowe ubrania z SheInside. 

sheinside

Jak już zauważyliście, notki dla SheInside pojawiają się na moim blogu dość
często. Jako, że podjęłam z tym sklepem współpracę, jestem zobowiązana 
do robienia szybkich recenzji i różnych kolaży (niedługo takowy się pojawi,
pokażę w nim moim zdaniem warte uwagi rzeczy, mam nadzieję że podobają 
się Wam ubranka które wybieram, hehe).

image

Od dawna uwielbiałam charakterystyczną epokę wiktoriańską,
bo od tego narodziła się moja miłość do lolit.
Od jakiegoś czasu jeszcze bardziej się w to wgłębiłam
i właśnie zdecydowałam się też na zmienienie stylu. W mojej szafie pojawi 
się więcej beżu,  pasteli i bieli. Stopuję z czernią, teraz idę w kierunku Cult Party kei 
i bardziej uroczego, dziewczęcego, delikatnego, niczym laleczkowego stylu.
Do tego, przeglądałam różne grafiki: kwiatuszki, cherubinki, aniołki, perełki 
 i kotki, ponieważ myślę także nad zmianą wyglądu bloga.

Wiem, że od zawsze kojarzyłam się ze stylem Pastel Goth.
Dużo osób mówiło, że mi w nim najlepiej, jednak uważam że to kwestia przyzwyczajenia.
Cóż, mam nadzieję że taki styl też mi się uda wcielić w życie i że nie odwrócicie się
ode mnie z tego powodu tak jak obrażone anonimy z aska, hahaha.

image

No to przechodzę do ubrań.
Ze sklepu SheInside wybrałam:
Białą koszulę, bluzeczkę ze wstążką, spodenki z serduszkami  i koszulkę z psem dla Mariusza.
 Dołączam linki do tych ubrań w cyferkach!

image



imageimageimage

Biała koszula z kołnierzykiem


Od dawna poszukiwałam takiej właśnie koszuli. Ciężko mi gdziekolwiek
znaleźć koszulę z takim okrągłym, uroczym kołnierzykiem.
Na kołnierzyku są kwiatki i kropeczki.
Koszulę zapina się też na rękawach, na bialutkie guziki wszyte czerwoną nicią.

Zrobiłam takie zdjęcie by było ją w pełni widać:
Kocham tę koszulę, 100% mój styl. 


image

 Spodenki w serduszka 


Jeansowe spodenki w serduszka. Od razu się w nich zauroczyłam... 



Posiadają dwie kieszenie z tyłu i trzy z przodu, w tym jedną malutką.
Pokazuję też koronkę z bliska. Spodenki są bardzo urocze, idealne na lato.
Jak najbardziej TAK!
image

image

 Bluzka z kokardką 

Elegancka, słodka bluzeczka z wszytą czarną wstążką.
Bardzo podobają mi się te falbaniaste rękawy.



image

 T-shirt z psem 

Udało mi się zrobić Mariuszowi niespodziankę, bardzo się z niej ucieszył.


T-shirt luźno na nim leży i ma właśnie takie nadruki, po prawej nadruki z rękawów,
a po lewej nadruki z przodu koszulki.
Pic of the bear

 

imageimageimage

Brak jakichkolwiek zastrzeżeń.
Ubrania które dostałam są super i oboje jesteśmy zadowoleni.
 Sklep SheInside jest na prawdę godny polecenia!
sheinside
  

imageimageimage

Ja się już żegnam z Wami, wyczekujcie następnej noci!
Przesyłam Wam całuski, kochani. 

 
http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
http://usamichannoyume.tumblr.comFAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffins
 

 

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta koszula i bluzka z kokardką, są śliczne!

    poznaj-japonie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczne ubranka :3 zmiana stylu jest ciekawym pomysłem i jestem przekonana, że nadal będziesz wyglądała tak uroczo jak teraz c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ciuszki :3 Nosiłabym wszystkie ;P

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna poluję na te spodenki, eh, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy <33
    Następna notka też będzie recenzja? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnej pokażę Wam moje nowe rajstopki i najprawdopodobniej napiszę coś o moim życiu hehe .

      Usuń
  6. Ta koszula z kokardką najlepsza. *_* Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, jaka piękna koszula (ta z kołnierzykiem)! Chyba zamówię sobie taką ;w;
    Szkoda, że w polskich sklepach/centrach handlowych nie ma takich ładnych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super notka !!! Mam pytanie Usami jaki masz telefon ? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. Usami jesteś śliczna :33 ubranka są przeurocze. Najbardziej podobają mi się spodenki ale bluzeczki też są piękne c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeju jakie śliczne ciuszki :3 Szkoda, że nie ma jakiegoś polskiego odpowiednika tego sklepu :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bluzeczki! Naprawdę wyglądasz w nich uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ubrania :)
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Usamiś, pięknie Ci w tej bluzeczce z kokardką *w*
    Zmiana stylu na taki jest bardzo fajna, zresztą we wszystkim wyglądasz super!

    •́ ω •̀ nataliaa-blog.blogspot.com •́ ω •̀

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że zmiana stylu ci nie zaszkodzi. Pastel Goth jest rzeczywiście genialny, ale tobie na pewno będzie pięknie w Cult Party kei.
    Jejciu, koszulka z kołnierzykiem i spodenki są cudowne! marzę •́ ω •̀

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne ubrania,swietny blog,zapraszam do siebie http://marlenaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :) Też mi się wydaję, że to kwestia przyzwyczajenia do stylu ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart