środa, 5 marca 2014

Nowe ubrania z She Inside

Witam czytelników!
Zanim przyjdzie do mnie Mariusz postanowiłam zrobić notkę.
Przez ostatni czas nic ciekawego się nie zdarzyło, z wyjątkiem tego, 
że wczoraj zwolniłam się z lekcji  z powodu bólu głowy, i w domu o dziwo 
przestał dokuczać mi ból i zrobiłam notkę o biżuterii z Panda Shop. 
Ta szkoła źle na mnie wpływa...

image

Z tego co wiem, dzisiaj u Mariusza w szkole była jadka z dyrektorem.
Wygonił go ze szkoły za ubiór, a był ubrany dość normalnie,
czarna bluza z Jezusem, szelki w szachownicę, czarne spodnie i kolczyk w wardze.
Uważam że nie ma się czym przejmować, bo nie raz już był tak ubrany, a dyrektor miał
po prostu zły dzień... 
Oboje błyszczymy, bo tylko nas we dwójkę zdarza się wyganiać ze szkoły za ubiór.
hahahahahahahahahaha.

image

Bardzo polubiłam robić recenzje, są dla mnie wygodne w pisaniu. 
Ogólnie od zawsze lubiłam robić zdjęcia rzeczom i je przedstawiać.
Jestem szczera i cenię moich czytelników, dlatego chcę Wam opisywać rzeczy
które dostaję/kupuję jak najbardziej szczegółowo. 
Nie mam zamiaru oszukiwać moich czytelników, mydlić im oczu i  milion razy nakazywać 
kupna w sklepach i wszystko opisywać perfekcyjnie, bo wiadomo - przecież zdarzają się minusy.
A jeśli takowe będą, gwarantuję, że nie będę ich ukrywać i będę wystawiała szczere opinie.


Tak jak zapowiedziałam, robię notkę o naszych nowych ubraniach ze sklepu She Inside. 

sheinside

 Najwyraźniej zespołowi She Inside spodobał się sposób, w jaki recenzuję
różne rzeczy i ubrania, skoro zdecydowali się sponsorować mnie częściej.
Oprócz tego, zgodzili się również sponsorować Mariuszowi koszulkę.
Oboje jesteśmy zaskoczeni, a ja czuję się bardzo doceniona.

 Oto, co wybrałam 

 A tę koszulkę wybrał Mariusz 


image

Ubrania ze She Inside idą w ciągu 1-2 tygodni.


Tutaj zdjęcie wszystkiego, Pocky też się załapał, hihi.
image


image

 Bluzka z kucykami 
 

Bluzka jest cała w uroczych obrazkach: kokardkach, ufo, jednorożcach...
Musiałam Wam pokazać te słodkości z bliska :D
Jest bardzo miła w  dotyku, taki 'miś'. Początkowo myślałam że bluzka jest 
za mała, ale szybko zorientowałam się że nie, bo jest specjalnie przykrótka.


image

  Spódniczka 

 

Wygląda jak tutu, jest trzy warstwowa, jedną z szyfonu  i dwie warstwy organzy. 
Po jednej stronie organza jest dłuższa, myślałam że jest krzywo wszyta ale raczej
tak jest celowo. Ma rozciągliwą gumkę w pasie.
Nie zrobiłam zdjęć w spódniczce, ponieważ będę miała w niej sesję w lato.
Przepraszam że na zdjęciu jest troszkę pognieciona. 

image

image Koszulki image


Obie koszulki są  replikami Kill Star, w rozmiarze uniwersalnym, choć moja koszulka
 wygląda na mnie jak tunika. Nadruki są porządne, oboje jesteśmy zadowoleni.


 


Tutaj taka moja mała stylizacja

Kokardka: taobao.com
Spodenki: moje DIY


Oboje polecamy sklep She Inside. Pamiętajcie, że She Inside od poniedziałku do 
piątku ma nowe dostawy i darmową wysyłkę. 
image

sheinside
  

 Pozdrawiamy wszystkich czytelników! 

http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com

16 komentarzy:

  1. Oo, super notka. A te rzeczy są przeurocze, szczególnie bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. awww. <3
    mogę prosić o link do spódniczki? prooooooszę. :cc
    cudna notka, jak zawsze. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy że klikniesz na zdjęcie spódniczki to przniesie cię na stronkę ;)

      Usuń
  3. Świetna bluza!

    lavender-wreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest to że nie przejmujecie się tym co mówią inni. Ubrania są świetne ale u mnie w szkole by nie przeszły ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, cokolwiek byś nie założyła, wyglądasz pięknie.
    Lubię twoje recenzje i to, że jesteś szczera i, jak to napisałaś,'nie mydlisz nam oczu'. To cenne u blogerek :)
    Miłego wieczoru ^•^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna notka :) mogłabyś powiedzieć jak długa jest spódniczka? Bo myślę nad zakupem ale jeszcze nie jestem pewna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NEEEEEIN !!! bluzka z kucykami wyprzedana!!! a już byłam gotowa ją kupić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna notka ; ) Stylizacja też jest prześliczna ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Usami mogłabyć podać linka do tej koszulki z jednorożcem bo nie moge jej znaleźć? :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie w szkole wyrzuciliby za same glany, no cóż...
    Jestem bardzo ciekawa jak wygląda Twój pokój, może przedstawiłabyś go w następnym poście?~ Oczywiście to tylko propozycja. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. U mojej koleżanki chcieli dzwonić po rodziców, bo założyła koszulkę, w której jeden rękaw spada i ma odsłonięte ramię (zrobiona tak specjalnie).
    Spódniczka i koszulki są śliczne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh, irytują mnie te zasady ubioru w szkole. Zabraniają wyrażania siebie, okropne.
    Koszulka Mariusza jest wspaniała!

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokażesz kiedyś, jak zrobiłaś te DIY spodenki?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart