środa, 19 marca 2014

Moje nowe soczewki - Geo Nudy Grey z MapleLens.

 Witam, witam! 
Singes - Rain-Blog

Tydzień mija mi troszkę nudno, Mariusz pojechał na kursy do Łomży
w poniedziałek i będę się z nim widywała tylko w weekendy
przez 4 tygodnie... Z tego co wiem, ma dużo notatek z podstaw fryzjerstwa,
troszkę mu współczuję i tęsknię 

Tak poza tym, nic wartego uwagi się nie działo.



Tak jak mówiłam wcześniej, robię notkę
o moich nowych soczewkach, które mogliście już zobaczyć na filmikach
które umieściłam na swoim askowym profilu.


Miałam w planie zakup jakichś soczewek circle lens, bo tamte niebieskie
Kimchi Viva Blue powoli traciły ważność. 
(notka o soczewkach, dla przypomnienia)
Chciałam by moje oczy wyglądały bardziej naturalnie, 
(mam jasno-niebieską tęczówkę) więc tym razem  zdecydowałam się na szare soczewki.


Wybór padł na: 
 GEO NUDY GREY 


Soczewki są ze sklepu poświęconego soczewkom:


Przesyłka przyszła do mnie bardzo szybko.
Wszystko było zapakowane w bombelkowe opakowanie:




W pudełeczku były dwie buteleczki z soczewkami i różowy pojemniczek w kształcie głów hipopotama.


Ważność: 1 rok
Średnica: 14,2 mm.
Uwodnienie: 38%, 
Krzywizna: 8,6 mm.




Tak wyglądają soczewki na moich oczach:

Od razu można zauważyć różnicę, no widać moją tęczówkę.
Soczewki prezentują się ładnie i ciekawie!




Zespół MapleLens szybko odpowiada na maile, wszystko w jak najlepszym porządku.
Soczewki bardzo mi się podobają, wyglądają naturalnie na moich oczach,
zupełnie tak jak oczekiwałam. Jeśli chodzi o komfort, moje oczy miały paromiesięczną
 przerwę od noszenia soczewek, dlatego je jeszcze czuję na oczach i troszkę 
mnie uwierają, dlatego o komforcie noszenia soczewek wypowiem się innym razem, 
jak przyzwyczaję moje oczy.




image
Linki:
Image and video hosting by TinyPic
      
Polecam soczewki z tej strony.
A przy zakupie powyżej 50$ przesyłka jest darmowa,
a do każdej pary soczewek dostaniecie pojemniczek gratis.
Dodatkowo, użyczam Wam kuponu na zniżkę 10% w tym sklepie.
Kod to : ' USAMI ' .
Zapraszam do korzystania. 


image

Tymczasem żegnam się z Wami.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przeczytanie!


http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com


Lapinou - Rain-Blog

18 komentarzy:

  1. Soczewki cudne, Usami cudna, paczuszka cudna, wszystko cudne! Wyglądasz w nich wspaniale, Natalko! Są takie delikatne, a jednak... Notka bardzo mi się podoba, już nie mogę doczekać się następnej!
    Pozdrawaim, Rukia z http://iwatchinganimewihtmileycyrus.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Usami ja nadal mam problem z zakupem tych pierwszych soczewek, jest to chyba strach przed tym że nie będę potrafiła ich wyjąć ;cccc A ty byłaś u okulisty zanim zaczęłaś nosić soczewki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Usami gdzie kupiłaś soczewki? xD
    Ślicznie ci w nich! Ja chcę być taka śliczna jak ty :) xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w nich :3
    A to opakowanie cudowne c:

    http://maltessers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie w nich wyglądasz! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te soczewki, pięknie w nich wyglądasz! *U*
    Ja troszkę boję się nosic soczekwki.. *3*

    Obserwuuuuję :3
    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne!

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w nich! <3 Ja też niedługo sobie kupuje jakieś kolorowe soczewki bo na razie noszę zwykłe ze względu na wadę. :(

    http://okashinoamaisekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne *o*
    http://infinitedreams.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie raduje fakt że kupiłaś akurat nudy. Ja chcę zakupić nudy blue, ale nie jestem pewna efektu 14,2 jeśli noszę 15,0. Twoje kimchi też był dużo większe. Jak ocenisz ich wielkość w porównaniu z poprzednimi? Nie za małe w porównaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudynie są takie małe jakie się wydawały. Są średnie. Takie delikatniejsze od tamtych i wogole... :)

      Usuń
  11. Te soczewki są przepiękne! Również muszę sobie jakieś sprawić, ale jeszcze nie wiem jakie. Chciałabym niebieskie, lecz mam wątpliwości czy dobrze wyglądałoby to na moich żółtozielonych oczach.

    poznaj-japonie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad kupnem właśnie tych soczewek, ale nie mogłam się zdecydować, gdyż nie wiedziałam jak sprawdzą się na moich zielono-żółtych oczach~
    Uroczo w nich wyglądasz. Tak delikatnie, subtelnie. :3
    A w między czasie zapraszam na lekturkę do mnie :
    http://cute-marshmallow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam model, tyle że zielony :D kocham te soczewki i ślicznie wyglądają chyba w każdej kolorystyce (najbardziej jestem ciekawa brązowych na jasnych oczach).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart