środa, 12 marca 2014

Co u Nas + kolaż i kupon rabatowy SweetBox.

image Witam czytelników! image


W tym tygodniu wydarzyło się bardzo wiele...
Przedwczoraj w mojej szkole był dzień patrona szkoły, ja jak zwykle przypomniałam 
sobie o stroju galowym w ostatniej chwili, jak to ja...
Apel odbył się na 6 lekcji, dyrektor zaskoczył całą szkołę, bo po jego
 skończeniu puścił nas do domu.
 

image

W piątek zdarzyło się coś bardziej ciekawego i wartego uwagi...
razem z Mariuszem dostaliśmy nauczkę od losu i przekonaliśmy się
że nie warto ufać nikomu w 100%. Uświadomiono nam, że nasza cała roczna
przyjaźń z pewnymi ludźmi okazała się jednym wielkim kłamstwem.
Obydwoje zostaliśmy oszukani przez przyjaciela z którym wspólnie przeżyliśmy tyle chwil.
 Złamanie obietnicy... udawana przyjaźń, którą od jakiegoś czasu przestał ukrywać...
Powstały wyzwiska, groźby, szantaż i bójka... a to wszystko zakończyło się interwencją policji.


Nie rozumiem, jak można być tak bezwartościowym człowiekiem, oceniając
innych po wyglądzie. Oszukiwać prosto w oczy, że się go lubi, a tak na prawdę żywi
się nienawiść. Jeśli się kogoś nie lubi,  to nie zwraca się na niego uwagi, unika...
a nie prowokuje i uprzykrza życie w tak okropny sposób...

 Czy trzeba używać siły i krzywdzić innych, by udowodnić że jest się 'prawdziwym mężczyzną'?
  Moim zdaniem nie.  Prawdziwy mężczyzna załatwiłby swoje sprawy całkiem inaczej i mądrzej.  Porozmawiałby na spokojnie i wyjaśnił wszystko sam na sam, a nie 'załatwiłby' wszystko 
biciem i wtrącałby innych w nie swoje sprawy. 

Ta sytuacja uprzedziła nas i dała nauczkę, byśmy już nigdy nikomu bardzo nie ufali,
bo nawet najlepszy przyjaciel może okazać się potworem.
Może jak poniosą ich konsekwencje, w końcu do nich dotrze, 
że biciem nie da się NIC załatwić. 
Nikt nie będzie się dla nikogo zmieniał, no na pewno nie ja i Mariusz.  
Jesteśmy i pozostaniemy takimi jakimi chcemy być.
Najważniejsze jest, że mamy siebie i sobie wystarczamy. 
Wiemy, że nie zostawimy siebie w potrzebie.





image

Teraz przejdę do przyjemniejszej rzeczy...
Mówiliście mi, że zrobiłam ładny kolaż rzeczy z SheInside.
Od niedawna bardzo polubiłam je robić i myślę że będę je robiła częściej, np. z jakimiś stylizacjami... 
Chcę inspirować i pokazywać Wam warte uwagi rzeczy! 

A dziś pokażę Wam kolaż nowości w sklepie SweetBox, o który mnie poproszono.

Image and video hosting by TinyPic
image

imageimage

Wielką uwagę w tym sklepie zwróciłam na torebki.
 Są super oryginalne! Muszę je Wam pokazać. Dołączam też linki w cyferkach.


   

image


   

image

 
image

image
Dodatkowo, mam dla Was kod zniżki 10% w tym sklepie.
Kod to:  '  SWEETBOX  ' 
Zapraszam do korzystania na przyszłość.
 image
image

Właśnie przyszedł do mnie Mariusz, idziemy zrobić kawę i posiedzimy trochę.

Pozdrawiamy Was!
imageimageimageimage
http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com



8 komentarzy:

  1. piękne jak zawsze no ;^;
    śliczne ubrania dobrałaś ;w;
    ~Chiaki

    OdpowiedzUsuń
  2. O cudowna notka ~ Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi, zdaniem również nie powinno się załatwiać niczego poprzez bójki, to świadczy raczej bardziej o braku dojrzałości. Współczuję wam, że spotkała was taka smutna sytuacja, mam nadzieję,że traz będzie już tylko lepiej :)
    Te torebki faktycznie mega urocze ^•^

    Pozdrawiam,
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zrobilas ten kolaż?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kolaże wychodzą ci bardzo dobrze. W dodatku dobierasz idealne ubrania, eh.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski kolaż bardzo mi się podobają bluzki :*


    http://rosa137.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przekonałam się, że nikomu nie można w pełni ufać i to nie raz...nie chcę już popełniać błędów i zawodzić się na innych. Mam nadzieję, że już nigdy nie trafisz na tak okropne osoby.
    Trzymajcie się jakoś z Mariuszem <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart