sobota, 15 marca 2014

Co u mnie + moje ulubione-Choies.

 Witajcie, kochani
yper_alice10
Miałam dodać notkę godzinę temu, ale zabrano światło w domu, to pewnie przez tę wichurę. 
Jak Wam mija weekend? U mnie całkiem dobrze i ciekawie.
Przyszły mi moje nowe soczewki i tasiemki do powiek (niedługo zrobię notkę).
Wczoraj był u mnie Mariusz i siedzieliśmy do późna, a dzisiaj też przyjdzie i obejrzymy
jakiś fajny film. Dzisiaj w ciągu dnia nagrywałam filmiki na aska, posprzątałam troszkę
i bawiłam się z pieskiem.


image

Wczoraj dostałam propozycję wystąpienia w talk show 'Rozmowy w toku'.
Napisała do mnie dziennikarka i oznajmiła, że szukają uczestników do wzięcia
udziału w odcinku o 'modowych freakach',  (cytuję dziennikarkę:
 czyli ludzi którzy na pierwszy rzut oka wyglądają dla innych ludzi na 'freaków',
czyli ich styl jest inny niż wszystkich).
Hmmm..... zaraz zaraz, freak-dziwak.
Od razu się zniesmaczyłam, ponieważ nie jestem dziwakiem. Mam po prostu inny gust.
Gdybym wystąpiła, zapewne zrobiliby ze mnie pokrzywdzoną osobę, której
dokuczają z powodu wyglądu.
Pytaliby: 'w jaki sposób dokuczają? czy zdarza się że słyszysz obelgi
w Twoim kierunku? Czy przejmujesz się tym?'....
To jest telewizja. Wszystko mogą wyreżyserować tak by ośmieszyć uczestnika.
 Naraziłabym się na pośmiewisko, bo najważniejsze jest dla nich, by nabić oglądalność.
Mogliby powycinać moje wypowiedzi,a może posadziliby mnie na jakimś irytującym tronie lub zrobili obciachowe intro takie jak wtedy, gdy występowała Anastasiya
Shpagina i Venus Angelic?


No ale są też plusy takiego wystąpienia.
Pokazałabym ludziom mój styl, powiedziałabym że nie warto się przejmować
zdaniem innych, żeby być sobą bez względu na wszystko, że nikt za nikogo życia nie
 przeżyje i trzeba robić to co się kocha i być szczęśliwym by dobrze je przeżyć, że każdy
ma swoje zainteresowania i nie powinno się  oceniać ludzi po wyglądzie, tylko
 szanować każdego, kto nikomu nie robi krzywdy i że bycie innym jest wspaniałe,
 że ludzie z własnym stylem sprawiają świat kolorowymi ciekawszym.
 No ale co z tego, że to powiem? Na pewno wiele innych ludzi już tak mówiło w różnych
programach. Czy coś by to zmieniło? Przecież nie wpłynę na ludzi aż tak bardzo.
Ogólnie to mogło być fajne przeżycie, coś nowego. Pewnie zyskałabym nowych czytelników...


Po długiej rozmowie z rodzicami i dyskusji z czytelnikami na grupie zdecydowałam,
 że odpuszczę to sobie. Rodzice nie pozwolili mi, mówili że mieszkam w małym mieście
i mówiono by na ich temat, a oni sobie tego nie życzą. Powiedzieli mi żebym została przy blogu
i nie wplątywała się w telewizję. Że może kiedyś, że to nie czas.
 Napisałam do dziennikarki i odmówiłam wzięcia udziału.
Dobrze zrobiłam? A jak Wy myślicie?...


image

Od tamtej pory, co dodaję notki o SheInside, baaardzo dużo osób
odzywało się do mnie w sprawie tego sklepu. Pytano mnie, czy znam podobne itp.
Otóż znam, i  dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z nich.


Mam fazę na kolaże,  jak już pisałam wcześniej. 
Pewnie niedługo mi to przejdzie, hahaha.
Od razu pokażę Wam moje ulubione ubrania z tego sklepu.
Parę ubrań wybrał Mariusz, nie trudno zgadnąć które XD

image
       <br/><a href="http://oi61.tinypic.com/30rld6t.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>   

image



     <br/><a href="http://oi61.tinypic.com/30rld6t.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>     

image



  

image


  

imageimage

Linki:
      
Ptits cuisto - Rain-Blog
imageimage


Pozdrawiam i przesyłam całuski! 
Życzę miłego wieczoru i fajnej niedzieli.

imageimageimageimage
http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com


17 komentarzy:

  1. Sliczna notka. Dobrze, że odmówiłaś wzięcia udziału w RwT. Ciuchy, które przedstawiłaś są urocze. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobilas odmawiajac. Jeszcze bys cos powiedizla nie tak i by bylo jak z tym kotek pije mleko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka. Masz przeuroczy blog. Ja również myślę,że to dobrze ,że odmówiłaś udziału w RwT c:
    Bardzo podobają mi się ciuchy ,które tu przedstawiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłaś ten program jest właśnie od ośmieszania ludzi
    Wyśmiewania ich zainteresowań i nazywania "dziwakami"
    Aha, to nie nasz problem że świat jest nudny i
    nikt nie ma odwagi wyglądać jak chce bo wyśmieją go inni :'CCC

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie dobrze,że odmówiłaś tej dziennikarce tylko żałuje,że ciebie nie obejrzę w telewizji :( Usami mam pytanko gdzie kupiłaś tą bluzę Barbie ? Proszę odpowiedz :(( Bardzo mi się ta bluza podoba chciałabym sobie ją zamówić :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz linik dokładny do tej bluzy ?

      Usuń
  6. Według mnie dobrze zrobiłaś, że odmówiłaś tej dziennikarce. Najczęściej chcą zrobić z oryginalnych osób dziwadła, psycholów lub niekochane dzieci, pokrzywdzone przez los.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka :) Również inspiruje mnie alternatywny styl , głównie Pastel Goth i Sweet Lolita .

    Mam także pytanie . Z jakiej stronki pobierasz gify ? Podasz link ?

    Ciepło pozdrawiam !
    http://diamentowymost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://sweet-kawaii.blog.onet.pl i różne tumblry. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Myślę, że dobrze zrobiłaś, że odmówiłaś. Bardzo fajnie byłoby Cię zobaczyć w telewizji, ale historia zwykłej dziewczyny lubiącej kolor różowy by się aż tak dobrze nie sprzedała, więc albo zrobiliby z Ciebie osobę z zaburzeniami, albo głupią, pustą laleczkę. Z drugiej strony popularność Twojego bloga skoczyłaby niesamowicie w górę, ale to chyba nie jest warte swojej ceny. :) Uważam, że dobrze zrobiłaś odmawiając.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze zrobiłaś, masz rację-oni mogą z Twoim wizerunkiem zrobić wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mysle ze moglas pojsc bo byla by beka

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że nie poszłaś, mogliby z ciebie zrobić idiotkę. :/
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można znaleźć niebieską bluzę z kotkiem , spodenki w różyczki i czarno - białą sukienkę (nr 1 ) . Te ciuszki są prześliczne <3 :D omomom

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym wiedzieć co robisz, że dostajesz za darmo ubrania? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart