sobota, 15 lutego 2014

Walentynki + koszulki z HaloToJa

 Hejka! 
Zabieram się za notkę zajadając się zupką chińską. ( *^__^*)
Już pierwszy tydzień szkoły po feriach minął, a miałam problemy 
już  w poniedziałek. Po raz pierwszy zostałam wyproszona ze szkoły za ubiór.
Byłam ubrana tak jak na zdjęciach z bluzą z Barbie, oczywiście bez peruki i z rajstopami.


Wychowawca wyprosił mnie ze szkoły, bo przyczepił się spodenek.
Najprawdopodobniej myślał że ich nie mam, bo bluza je zasłoniła i było widać tylko
 koronkę.  Podobno skomentował mnie że przyszłam do szkoły z 'gołą dupą'.
Zadzwonił po mamę, odebrała mnie zostałam pierwszą lekcję w domu. 
Na początku była zła, a potem obydwie śmiałyśmy się z tej sytuacji.
Teraz już wiem, żeby następnym razem nie naciągać bluz do dołu, hahahaha. XD
do tego, już następny tydzień mam zawalony kartkówkami i sprawdzianami... -,-
Szkoła odbiera mi chęć życia. 

image

Jak spędziliście Walentynki? 
Do mnie przyszedł Mariusz.  Daliśmy sobie prezenty, dostałam od niego pieniądze
 i zamówiłam sobie z taobao lolicią torebkę-króliczka w kolorze białym. image
Co prawda, zamawiałam już ją wcześniej, ale wysłali mi niebieską.
Nie pasowała mi do niczego, więc byłam zmuszona ją sprzedać. Mam nadzieję
że teraz prześlą mi właściwą torebkę, już nie mogę się doczekać!
Wypełni większość moich stylizacji, szczególnie lolicich.

image

Mariusz dostał ode mnie krawat w stylu visual-kei ze sklepu visual-loli.pl
(recenzja w następnej notce), walentynkę i koszulkę z logo jego ulubionego zespołu 
Black Veil Brides. 

Logo zostało malowane przez moją znajomą, która poprosiła
 o promocję jej nowo powstałego sklepu 'HaloToJa'.

https://www.facebook.com/HalotojaPL?fref=ts
 Przy okazji pozdrawiam ją  i Natalkę, która mnie  poleciła. 

image

Zgodziłam się i poprosiłam o dwie takie same koszulki z logo BVB, dla mnie i dla Mariusza.
Oboje uwielbiamy ten zespół. Daria malowała logo około 2 tygodnie,
koszulki przyszły zapakowane w kopercie bąbelkowej i folii.


Koszulki są z bardzo dobrej firmy 'Fruit Of The Loom'


Logo jest namalowane starannie, specjalnymi farbami do odzieży. 
Nie znika po praniu, są perfekcyjne, te koszulki wyglądają niemalże jak oryginalne ze sklepu!
image



Daria maluje nie tylko na koszulkach ale też i na bodach dziecięcych.
Zamówienia można składać na e-mail i na fanpejdżu:

https://www.facebook.com/HalotojaPL?fref=ts

Może kiedyś od niej zamówię koszulkę z jakimś nadrukiem w stylu pastel goth,
mówiła mi że mogłaby coś w tym stylu namalować! (*_*)
Koszulki wysyła z Ciechanowca.
Jesteśmy zadowoleni i polecamy jej prace. 


Perukę ze zdjęć mam z eBay.pl, kokardkę z Violle Ville,
naszyjnik z Glovestar.pl a pieszczocha Mariusza jest z Allegro.
Zaraz idę się wykąpać i zjeść kolację, więc żegnam się z Wami.

image

http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com

image


Pozdrawiamy wszystkich.
Walentynkowy buziak na koniec.
 


27 komentarzy:

  1. o jejku, śliczna notka, a zdjęcia są kawaii. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne są te bluzki, też lubię BVB
    urocze to ostatnie zdjęcie, jesteście tacy słodcy :3

    allex-xo.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Usamiś jak nazywa się peruka którą masz na sobie? Mogłabym prosić o link do aukcji? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Notka jak zawsze super :3
    Też uwielbiam BVB, może nawet się skuszę na taką koszulkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście tacy słodcy ;u; Życzę Wam szczęścia po raz 29695875.
    Usami fanką BVB? Kocham Cię jeszcze bardziej *~*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem jakąś specjalną fanką BVB, ale ogólnie lubię ten zespół. Koszulki wyglądają na staranne, także... No, jesteście kawaii.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc jak widać bluzę trzeba mieć jak najwyżej i ma nic NIE ZAKRYWAĆ, że było dobrze. :D
    Nie mogę... fajny wychowawca, hahahaha! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeejku <3 Jak romantycznie <3 Najlepsza para ever ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetna notka ♥ I mam prośbę Usamiś ^^mogła byś dać link do podobnej peruki jak na pierwszym zdjęciu ? <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądacie tak ślicznie na tym ostatnim zdjeciu *-* Śliczna paruka ładnie ci w blondzie *w*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przejmuj się nauczycielami. Oni nie wiedzą co w tych czasach jest kawaii! <3
    Zdjęcia jak najbardziej prześliczne. :3
    Gorąco pozdrawiam! C:
    http://ciastkokarmelczekoladaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ci nauczyciele są niepoważni ;c
    Olej ich ٩(-̮̮̃•̃)۶

    OdpowiedzUsuń
  13. ten twój facet wygląda jak baba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nigdy nie widziałeś ludzi, na których on się wzoruje. Trzeba być ślepym i zacofanym by nie umieć rozróżnić płci.

      Usuń
    2. Taa, pewnie takie same pedały jak on . Trzeba być ślepym i zacofanym żeby zrobić z siebie coś takiego .

      Usuń
    3. HAHAHAHAHAHAHAHA. Każdy ten, kto ma inny gust jest ślepy i zacofany? Zastanów się nad swoim zachowaniem. Nie znasz się na subkulturach, gówno widziałeś w życiu, więc się nie odzywaj. Żegnam. ;)

      Usuń
    4. Skąd wiesz, co w życiu widziałem i co wiem o subkulturach? Napewno więcej niż ty dziewczynko . ;)

      Usuń
    5. nioskuję to po twoich nędznych wypowiedziach. Więcej wiesz o subkulturach? Polenizowałabym, hahaha. Nazywasz go pedałem? Mało ludzi widziałeś. Jesteś bez wartości bo oceniasz po wyglądzie. Jesteś ślepy, bo nie widzisz że ma dziewczynę. Chłopaczku. Takim ubiorem reprezentuje on odwagę. Mało kto ubrałby się jak on. Spełnia swoje zachcianki. Nie wstydzi się tego co lubi. Nikomu nie robi krzywdy, a ty nie masz szacunku do niego bo ma inne ubranie. Nie rozumien takich jak ty i szczerze tępie takich. Szanuj tych co tobie nic nie zrobili a nie patrzysz tylko na siebie!

      Usuń
    6. Jest odważny bo co ? Maluje sobie oczy ? Używa lakieru do włosów? Moze maluje paznokcie ? Nie wiesz co by było z takim w więzieniu ;) Kiedyś będziesz sie smiać z takich ludzi jak on, kwestia czasu, wszystko można zrozumieć, ale trzeba mieć umiar,a tutaj ciężko o coś takiego. Czy w kimś takim jest odrobina męskości ? No , zależy co rozumiemy pod pojeciem męskości. Jeśli malowanie sie to gratuluję.:D Do odważnych kreacji nic nie mam. Poza tym robienie sobie zdjeć w lustrze ? Ludzie , parę lat nie będzie szło odróżnić facetów od kobiet , do tego chcecie doprowadzić ? Gratuluję inteligencji , dziewczynko, a teraz wracaj do nauki.

      Usuń
    7. O gustach się nie dyskutuje. Nie ważne co on robi. Czy maluje paznokcie czy rzęsy. Najważniejsze że NIE ROBI NIKOMU KRZYWDY i ze on się dobrze czuje. Ma dystans do siebie i ograniczenia nie są dla niego. Często jest bardziej męski z charakteru i zachowania niż większość normalnie ubierających się chłopaków. Gówno o nim wiesz więc nie wypowiadaj się o nim. Foty w lustrze? Przepraszamy ale nie mamy fotografa by nam robił zdjęcia. Poza tym foty w lustrze tobi się po to by zaprezentować ubiór a nie twarz. Żyjesz w XXI wieku. Pora chyba otworzyć oczy i przygotować się na różnych ludzi, różne upodobania i poglądy. Oby na świecie było więcej odważnych ludzi a nie takich zacofańców jak ty. Gratuluję inteligencji, chłopaczku, mam nadzieję że doświadczysz kary w życiu za to jaki jesteś bezwartościowy. Żegnam.

      Usuń
    8. WTF HAHAHAHA Jezu ... Zacofanie to zbyt mało powiedziane -,- ^-^ <3 kc Usami

      Usuń
  14. masz wielką głowę w tej peruce, dlaczego? zwykle tak to nie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. slodko :)

    polecam bluzy z pusheen catem i ogólnie z nadrukami od SHOCK share&block shock.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart