wtorek, 25 lutego 2014

Recenzja biżuterii z Violle Ville.

 Cześć, słodziaczki! 
Castor et Hamster - Rain-Blog

Internet odzyskałam 2 dni po dodaniu notki o Visual Loli,
więc w końcu bez problemów mogę zabrać się do pisania.
Minął mnie już ciężki tydzień pełen kartkówek i kłótni z rodzicami.
Teraz już jest wszystko w miarę dobrze.


Dziś będzie następna recenzja. 
Niedawno otrzymałam biżuterię ze sklepu:

Violleville


Jest to sklep oferujący urocze naszyjniki, pierścionki, bransoletki,
spinki i kolczyki.  Można tam znaleźć wiele dodatków idealnie współgrających
ze stylem lolicim, fairy-kei czy pastel goth. Paczka szybko do mnie dotarła.

image



Oto co znalazłam w paczuszce:

image

Kokardka z lodzikiem:
Kokardka ma około 5,5cm szerokości. Jej kolor można pomylić z czerwonym, jednak
w rzeczywistości jest ciemno-różowa. Lodzik jest plastikowy.

image

Pierścionek-oko:
Oczko jest w kształcie stożka, ma 1,2cm wysokości. Pierścionek można regulować.


image

Naszyjnik-oreo:
Moja ulubiona rzecz. Te ciasteczko jest przesłodkie! 
Mierzy 2,5cm  i jest wykonane z polimerowej gliny. Jest baaardzo delikatny.

image

Kokardka-kotwica:
Ta kokardka jest troszkę większa od tamtej z lodzikiem. Jest złotego koloru.
Idealnie nadaje się do stylu Sailor Lolity. Może kiedyś będę robić taką stylizację,
 wtedy na pewno ją założę!

image

Naszyjnik-serce z różą:
Błyszczące serduszko z czarną różyczką po prawej stronie. Naszyjnik  jest wykonany 
z plastiku i mierzy około 4cm. Pasuje do stylizacji Punk czy Gothic Lolity.


Rzeczy są bardzo ładne, naszyjnik Oreo będę zakładała najczęściej,
bo pasuje do większości moich ubrań. A Wam? Podobają się?



Dziękuję za miłą współpracę i zachęcam do obejrzenia tych ślicznych ozdóbek!
Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. 
Podaję również fanpejdż Violle Ville:

Violleville


Tymczasem ja idę się wykąpać, o 20:00 czeka mnie całkiem fajny film na polsacie.

Żegnam się i pozdrawiam wszystkich!

image
http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
http://usamichannoyume.tumblr.comFAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffins
image

Pandi, Panda .... - Rain-Blog

12 komentarzy:

  1. Pierwszy komentarz, yayy XD Też lubię ten sklep, a kokardki są cudne =*^*=

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne ! Wszystko przesłodkie, a najbardziej naszyjnik ciasteczko. Pozdrów Mariuszka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze *o* aż może się skuszę na zakupy w tym sklepie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oreo jest piękne *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten sklep, widziałam go wcześniej. Śliczne rzeczy, najbardziej podoba mi się kokardka z lodzikiem. Jest Ci w niej ślicznie, Usami. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Slumdog, milioner z ulicy ? Super film.
    Kokardka z lodzikiem i oreo śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega urocze, na pewno sama się na coś skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! *O*
    Szczególnie to oko jest cudowne! Świetna notka Usami. :)
    http://stand-up-if-you-love-football.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne dodatki

    http://pastel-goth-fot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dogadam się tam z kimś w języku polskim ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kokardki (a zwłaszcza ta z kotwicą) bardzo mi się spodobały, są takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością podobają mi się kokardki, mogłabym nosić je codziennie, wyglądają obłędnie.
    Natomiast w pierścionku zakochałam się momentalnie, idealny.

    Wysyłam cieplutkie pozdrowienia.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart