środa, 5 lutego 2014

Kawaii Goods & Angelic Party Shop - recenzja.

Witajcie, kochani!


Dzisiejsza notka będzie poświęcona recenzji uroczej biżuterii z dwóch sklepów: 
Popularnego wśród 'kawaii' dziewcząt sklepu:
http://kawaiigoods.com/  

Oraz sklepowi w całości poświęconemu stylowi Cult Party Kei, który niedługo opiszę na blogu:
Image and video hosting by TinyPic

Właścicielem tych sklepów jest jedna osoba - przemiła pani Claudia, która jest sweet lolitą.
Wszystkie rzeczy które wystawia w sklepie robi samodzielnie! 
Spodobał jej się mój blog i podjęła ze mną współpracę, tak bardzo mi miło!
image

imageimageimageimageimage

Zdjęcia:

Wszystko przyszło w kartonowym pudełeczku:

Paczuszka przyszła bardzo szybko, a wysłana była z USA.

Byłam bardzo mile zaskoczona gdy otworzyłam pudełko!
Po prostu zaniemówiłam. Pani Claudia przesłała mi bardzo dużo ślicznych rzeczy!
Wszystko mi się podoba! Ta biżuteria idealnie będzie dopełniała moje stylizacje
pastel goth, cult party kei, sweet lolita i fairy kei.
Wszystkie rzeczy były zapakowane w oddzielnych saszetkach.


W pudełku znajdowały się takie rzeczy jak: trzy naszyjniki, dwie spinko-broszki,
trzy pierścionki, dwie spinki, broszkę, kartę i dwie naklejki.



Rzeczy z bliska:

Broszka 'brokatowy pałac':
Mierzy 5cm, na środku ma kryształowe serduszko, a z tyłu zapinkę.

Pierścionek z aniołkiem:
Był zapakowany w pudełeczku, mierzy 2,4cm. Aniołek jest jasno-niebiesk
i i brokatowy a pierścionek można regulować.

Naszyjnik-kotek ze skrzydełkami:
Naszyjnik mierzy 4,5cm wysokości i połyskuje.  Jest to nowość w sklepie. 

Spinki - anielskie skrzydełka:

Mam w końcu moje wymarzone spinki! Mają 6 cm szerokości.
Uwielbiam je, myślę że będę je nosiła najczęściej.image

Naszyjnik - aniołek:
Naszyjnik jest bardzo długi, a wisiorek ma 4,2cm.



Spinko-broszka nietoperz:
Nietoperz jest duży, ma 12cm szerokości. Jest przyozdobiony pastelową kokardką 
i gwiazdką, 100% pastel goth!


Pierścionki 'skrzydła nietoperza':
Były zapakowane w niebieskim brokatowym woreczku, są lawendowe
 z rózowym brokatem i można je regulować.

Mama użyczyła mi swojej dłoni, bo jak wcześniej wspominałam mam uczulenie i moje
dłonie są w okropnym stanie.


Spinko-broszka trupia łapka:
Ma 7 cm szerokości i gdzieniegdzie widać na niej serduszka i gwiazdki.

Naszyjnik creepy cute: serduszko.
Lawendowy naszyjnik z błyszczącymi gwiazdkami,  różowym nietoperzem, 
żółtym krzyżem i miętową gwiazdką. Ma 5,5cm wysokości, a z tyłu kształt mniejszego serca.
image


Spinki były przyczepione na taki uroczy kartonik:

Naklejki z Melty Trixie Popcicles i karta z podziękowaniami:



Jestem bardzo zadowolona, pani Claudia wybrała dla mnie jedne z najładniejszych rzeczy.
Wszystko jest solidnie i starannie wykonane.

Koniecznie zajrzyjcie do jej sklepów, jest tam o wiele więcej śliczności! 

imageimageimageimage



imageimageimage





http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com


Pozdrawiam Was!


12 komentarzy:

  1. O boziu, jakie piękniusie cudowności !!! Ja sobie mogę jedynie pomarzyć, żeby kiedyś tworzyć taką śliczną biżuterię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, ależ cudowne! Na pewno wkrótce coś tam zamówię. * - * Po prostu nie mogę się napatrzeć, gratuluję współpracy! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju ale cudowne rzeczy <3 Na urodziny na pewno o coś poproszę :3 Miłej współpracy z panią Claudią =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie kawaii! ♥ Gratuluję współpracy ^.^ Poza tym Usami radziłabym ci wymazać swój adres zamieszkania i nazwisko,tak dla bezpieczeństwa.Dziękuję Ci tak bardzo za posta ♥ Kochamy Cię ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  5. @I'm Mirai: Natalia nie musi wymazywać adresu, ponieważ podała go jakiś czas temu oficjalnie, można wysyłać do niej rzeczy na ten adres.

    A co do notki to świetna. Kilka rzeczy mi się spodobało, choć nie wszystkie. :3 Kawaii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam,przepraszam czytam jej bloga od wczoraj >.<

      Usuń
    2. W porządku, ja tylko informuję. <3 Nie musisz przepraszać. :*

      Usuń
  6. Waa ~ Wspaniałe rzeczy i wspaniała notka! ^=^

    OdpowiedzUsuń
  7. Spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka, spinki skrzydełka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sorki to nie hejt ale twój blog jest zdecydowanie przesłodzony.Róż,kwiatuszki,wiele niepotrzebnych rzeczy...To wygląda jak blog 10 latki
    \

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart