wtorek, 28 stycznia 2014

Współpraca z Rosegal - moja pierwsza recenzja.

Cześć, kochani! 
Chiens - Rain-Blog
W końcu zaczęły się ferie. Średnia na półrocze jest w miarę dobra, wychodzi
 na to że jestem czwórkową uczennicą, hahaha. Dawno mnie na blogu 
nie było, większość czasu spędzam na asku, mam tam dużo pracy, bo
 obiecałam każdemu wysłać pozdrowienia i chętnych nazbierało się ponad 1000...
Jest mi trudniej dodawać notki, bo do dziś mam problemy z witryną. 
Wyskakuje mi jakiś błąd. Muszę odinstalować przeglądarkę. Do tego, limit 
mi się czerpie, więc ograniczam korzystanie z internetu.
W czwartek i piątek nie poszłam do szkoły bo się  rozchorowałam, ale teraz czuję się już lepiej.
Oprócz tego, najprawdopodobniej mam na coś uczulenie, mam bardzo suche ręce 
mimo tego że nie wychodzę na podwórko, no i niestety przenosi się to na twarz.
W okolicach ust mam szorstką skórę i gdzieniegdzie na policzkach.
Czeka mnie wizyta u lekarza...


No, ale nie to nie ja jestem tematem dzisiejszej notki.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać rzeczy, które wysłał mi sklep Rosegal.com.
Sklep ten znalazł mój blog i się nim zainteresował. Pewna przemiła pani napisała do mnie
 na moim fanpejdżu z propozycją współpracy. Bardzo się ucieszyłam. 
To miłe, gdy ktoś docenia twoją pracę, to była moja pierwsza współpraca. 
Poprosiła mnie o wstawienie bannera sklepu na blogu.
image

Mogłam wybrać rzeczy do 20$. 
Po długim rozmyślaniu decyzja padła na bluzkę z kotem, która akurat na moje szczęście
była w przecenie. Kosztowała około 15,90$ więc poprosiłam 
 jeszcze o mały drobiazg - wisiorek z karocą:

 


image

Paczuszka szła około 2 tygodnie





image

Zdjęcia:


 

Bluzka mi się podoba, ma oryginalne napisy, wcześniej takiej właśnie szukałam. 
Jest elastyczna i zwiewna, idealna na wiosnę, na pewno będę często ją zakładać.
 Jedynym minusem jest, że troszkę się różni od zdjęcia z aukcji.

image

Teraz zdjęcia naszyjnika:


Jest pozłacany, ozdobiony diamencikami, od razu przypadł mi do gustu! Kojarzy mi się z księżniczkami.



Mojej mamie też się bardzo spodobał, będziemy go sobie pożyczać, hehe.



Bluzka: rosegal.com
creepersy: ebay.pl

Ogólnie polecam ten sklep! Oferuje on mnóstwo fajnych ubrań i dodatków.
Mam nadzieję że spodoba im się moja notka, (zwłaszcza że to moja pierwsza recenzja)
 i będą chcieli współpracować ze mną częściej. ( ^__^ ' )

Bardzo dużo rzeczy mi się tam podoba, widziałam tam wiele uroczych, też lolicich
 ubrań z kokardami, falbanami, cudowne! Na prawdę warto przejrzeć. 



http://facebook.com/usamichannoyumeImage and video hosting by TinyPicask
FAQhttp://facebook.com/groups/usamismuffinshttp://usamichannoyume.tumblr.com
Pozdrawiam!
Baby Disney - Rain-Blog

18 komentarzy:

  1. Tą samą bluzkę ma Pastelbat ^^ Bardzo mi się podoba. Równie dobrze na Tobie leży! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy sweterek i słodziutki naszyjnik ^u^

    allex-xo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejciu jakie śliczne rzeczy sobie wybrałaś *-* powodzenia we współpracy ! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna buzka , a wisiorek cudny :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę Ci powiedzieć, że jesteś naprawdę śliczną dziewczyną ;) Sweter sam w sobie nie bardzo mi się podoba, ale na Tobie leży tak dobrze, że aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza i najszyjnik są śliczne. A Ty, Usami-chan, wyszłaś bardzo ładnie na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tobie ta bluza wygląda 100 razy lepiej *-* Sugoi :3
    I ładnie Ci w takiej fryzurze ^_^
    http://bardzo-chaotycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzie. Strasznie uroczy naszyjnik *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Usami, czemu jesteś taka szczuplutka? T^T

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy ;* http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/01/zimowa-sesja.html zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą bluzkę xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna karoca :3

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :D świetny blog :D super piszesz, oby tak dalej :)
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D
    ZAPRASZAMY :D :
    pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bluzka jest przeurocza! Naprawdę wygląda oryginalnie i ciekawie. W dodatku pasuje ci.

    Pozdrawiam.
    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. pasuje ci bluzka :) jaka ty jesteś śliczna! pozdrawiam

    notka :
    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/2014/02/ubrania-i-portfel-ze-sklepu-stradivarius.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta bluza. *_* Bardzo mi się tu u Ciebie podoba. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart