czwartek, 9 stycznia 2014

Co u Usami?

Witam Was serdecznie!
Nie było mnie tydzień, nie miałam kiedy zrobić notki.
Za pisanie zawsze zabieram się wieczorami/nocą,
a przez ten czas codziennie byłam zajęta. Raz musiałam wieczorem
zostać z psem na dole, innym razem przychodził Mariusz,
a wtedy gdy chciałam zrobić notkę, internet tracił zasięg, jak na złość...
image

image

Wróciłam ze szkoły, trzeba było przyjść na galowo bo dzisiaj
 moja szkoła obchodziła wielką uroczystość z okazji otwarcia nowej hali sportowej. 
Dzisiaj właśnie w naszej szkole ją udostępnili. Jest taka wielka, mamy trybuny, tablicę gry...
Na początku były dwie pierwsze lekcje i  msza w kościele.
3/4 nowej sali było przepełnione krzesłami.  byli zaproszeni goście. 
wręczanie statuetek, przemówienia gości, część artystyczna... myślałam że wrócę 
dziś wcześniej, około 13:00, 13:30, a tu jednak cała szkoła siedziała na sali od
 11:30 do 15:00. Razem z koleżankami myślałyśmy że nam tyłki w krzesła wrosną...
Okazało się, że na koniec tego apelu nie sprawdzali obecności. Jak ja sie zdenerwowałam...
to po co ja tam w ogóle siedziałam! Grrr... 
image

Ubrana byłam dzisiaj w moją gothic lolicią spódnicę, ale szczerze powiem, że
chciałam się ubrać w zwykłe spodnie. Dlatego, że musieliśmy wychodzić 
na dwór, a połączenie mojej zwykłej kurtki i gothic loliciej spódnicy wygląda moim 
zdaniem okropnie. Cieszę się że w ogóle mam się w co ubrać na zimę, ale wstydzę się chodzić
 w ciuchach które mi się nie podobają. Nie czuję się w nich dobrze i nie jestem pewna siebie.
Miałam sobie na zimę kupić płaszcz lolici, ale nie zdążyłam na niego zaoszczędzić,
więc w tę zimę jestem zmuszona przechodzić w zwykłej kurtce. Obiecałam sobie, że
 na następną zimę będę miała wymarzony płaszcz, będę oszczędzała na niego od lipca. ( ^ __ ^ )



Ale za to na wiosnę jestem już przygotowana! Zostało mi troszkę pieniędzy ze świąt,
 już jestem spłukana, ale w końcu mój zwykły i nudny czerwony płaszcz pójdzie
w odstawkę, bo zamówiłam sobie z Allegro taki śliczny  płaszczyk z dopinanym kołnierzykiem:


Nietrudno zgadnąć który kolor wzięłam... oczywiście różowy, bo jest niespotykany i najbardziej uroczy.
image


Na zdjęciach pięknie się prezentuje, jestem ciekawa jak będzie wyglądał w rzeczywistości...
płaszcz idzie z Hong Kongu. Często użytkownicy Allegro nie są przekonani do
zakupów od sprzedawców którzy sprowadzają ubrania z Azji, bo ubrania czasami okazują się 
denne, nie warte ceny, przesyłka ciągnie się tygodniami itp., lecz ja poczytałam
 komentarze sprzedawcy oraz widziałam komentarz wystawiony  od innego 
użytkownika który wcześniej kupił taki sam płaszcz. Był pozytyw,  więc zdecydowałam 
się go zamówić. Oczywiście jak przyjdzie, to opiszę Wam całą transakcję i porobię zdjęcia płaszcza.


Jak spędziliście sylwestra? W gronie znajomych, rodziny? 

Ja spędziłam go z Mariuszem, zjedliśmy chińskie zupki, przytuleni oglądaliśmy fajerwerki...image
Mariusz pierwszy raz u mnie spał, ale po sylwestrze nie było nam nudno, bo o północy
 w telewizji były horrory.  Leżeliśmy i oglądaliśmy je zajadając się ostrymi chipsami
panczo z ostrym dipem, hahahaha (>_<)
 O godzinie 4:00 horrory się skończyły i poszłam spać na górę do swojego pokoju.



No i nadszedł czas, w którym poddałam blog radykalnej zmianie!
Króluje teraz w nim Charmmy Kitty. Zdecydowałam się na zmianę, bo tamten 
wygląd powoli zaczynał mi nudzić. Do tego udało mi się zlikwidować te okropne ramki 
wokół obrazków w postach. Chciałam by mój blog wyglądał troszkę 
 delikatniej, słodko, by wyróżniał się spośród innych blogów.
Teraz jest nietypowy, pikselkowaty.  Wszystko to co kocham muszę robić perfekcyjnie.
Nad jego edycją spędziłam około 8 godzin. Jeszcze zostało mi trochę poprawek, 
takich jak np. faviconka, kursor czy inny wygląd playera, może nawet zmienię trochę playlistę. 
Zastanawiałam się nad tym, by po lewej stronie też był pasek boczny. Myślę, że tak też zrobię
jak będę miała czas, ale na razie pozostawię tak jak jest. (>_<)

image

http://facebook.com/usamichannoyume http://facebook.com/usamichanxhttp://ask.fm/usamichan
http://justpaste.it/usamisfaq https://www.facebook.com/groups/usamismuffins http://usamichannoyume.tumblr.com/

Całuski! 
Lapinou - Rain-Blog

11 komentarzy:

  1. Świetna notka Usami, nie mogę się doczekać aż opowiesz nam o nowym płaszczyku :3 <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka Usami, nie mogę się doczekać aż opowiesz nam o nowym płaszczyku :3 <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jaki płaszczyk ♥
    Ja sobie na allegro zamówiłam miesiąc temu sweterek-króliczej ,który idzie z japonii :)
    Zobaczymy kiedy przyjdzie :3
    Claudia's HandMade

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała notka C: codziennie wyczekiwałam na nową, haha <3 Kochamy Cię słodziaku

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna notka, kocham Cię Usami-chan! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Mam pytanie . Może wiesz ale sama już nie wiem . Czy umiesz ustawiać gotowe szablony na blogspot. ?

    Jeśli tak to bardzo proszę o dokładną instrukcję .

    Z góry bardzo , bardzo dziękuję , byś mi strasznie pomogła :)

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka. Płaszczyk jest bardzo ładny, aczkolwiek o wiele bardziej podoba mi się kolor czerwony. Mimo to uważam, że różowy również daje radę.

    Pozdrawiam.

    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. różowy dla mnie zbyt hardcorowy, ale Tobie będzie w nim dobrze :3
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog :D
    Piszesz bradzo ciekawie, ze az chce sie czytac Twoje posty i z niecierpliwoscia czekac nanastepne :D
    Zapraszamy równiez do nas :D
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart