niedziela, 24 listopada 2013

Wyniki konkursu+pożegnanie na jakiś czas.

Cześć! image
Sama się dziwie, że wstałam dziś o 11:00
Rodzice wczoraj pojechali na bal i przyjechali późno o 3:00.
Przez ten czas był u mnie Mariusz. Oglądaliśmy filmy-tradycyjnie horrory, 
bo bardzo je lubimy. Może ktoś poleci jakiś fajny? ^_^
 Poszedł do domu o 3:10, haha. Po raz pierwszy tak długo u mnie siedział XD.

Piątek zleciał szybko, na biologii była kartkówka, połowę napisałam sama, a by mieć
lepszą ocenę, dopisywałam ze ściągi. Już miałam oddać pracę, ale niestety pani 
zauważyła ściągę i zabrała mi kartkę. 
Ależ ja byłam na siebie zła... no cóż, bywa... ;_____;
Będę musiała się zgłosić do odpowiedzi. 
Potem moja klasa miała zorganizowaną pogadankę o uzależnieniach.

Jest mi przykro i jestem bardzo zła na to, że ludzie z mojego miasta okropnie plotkują.
Całe miasto mówiło, że umarła moja koleżanka (o której pisałam w poprzedniej notce).
Większość osób w to uwierzyło, w tym i ja. Ta wiadomość o jej śmierci strasznie 
wstrząsnęła mną, moimi rodzicami i Mariuszem, aż tu nagle wieczorem okazało się, że to plotka. 
Co ludziom daje plotkowanie na takie tematy?! Tak bardzo pragną tworzyć sensacje?!
Przecież większość osób w to uwierzyło, cierpiało, straciło nadzieję!
Takie zachowanie jest idiotyczne i wręcz karygodne. To też jest dla mnie nauczka.
Wiem, że więcej nie będę w to co ludzie mówią aż  tak bardzo, bo źle na tym wychodzę.
Całe szczęście, że Klaudia ma szansę żyć.


Chcę w tej notce pokazać Wam paczkę która niedawno przyszła  z Taobao.

3 pary rajstop: kotki i dwie pary fake-podkolanówek (czarne i białe)
 różowy różaniec, biały krzyżyk i kołnierzyk. 

Krzyżyk mierzy aż 10cm. Kiedyś miałam taką porcelanową lalkę w białej sukieneczce
z różową różą i koralikami. Ozdoba się oderwała, teraz ją znalazłam i przykleiłam na krzyżyk.

Ładnie to wygląda, prawda?

Kołnierzyk na aukcji wyglądał tak:
Wierzę że doda uroku moim sweterkom  *0*

No i różaniec. Kupiłam go bo był bardzo tani (około 2,50zł) i jest oryginalny, taki różowy, haha. >_<

Już nie czekam na żadną paczkę, obecnie jestem spłukana. 
Muszę niedługo kupić płaszcz i  lolicie zimowe kozaki.
Zazwyczaj jest tak że jeśli chcę coś kupić, muszę z czegoś zrezygnować.
By zaoszczędzić na płaszcz i buty, zrezygnowałam z klasowej wycieczki 
i najprawdopodobniej sprzedam swój telefon, cóż...
  

Skoro przyszły mi już białe fake-podkolanówki,
mogę już dodać pełną stylizację w mundurku.
Oto i ona! 
Spinka-kostka: taobao
rajstopy: taobao

W tę środę przeprowadzam się do mojego nowego domu. Po roku budowy 
dom w końcu jest gotowy! Spełniło się marzenie moich rodziców.  
W tym tygodniu czeka mnie pakowanie i sprzątanie wynajętego mieszkania. 
Po przeprowadzce muszę  pomóc rodzicom wszystko ogarnąć w nowym domu. 
Tam, gdzie będę teraz mieszkała nie będzie internetu przez około pół miesiąca,
więc niestety muszę zostawić bloga na jakiś czas...filmików na ask'u też nie będę nagrywała. 
Pod zasięgiem będę tylko w szkole... dobrze że chociaż to. 


Wyniki konkursu miały być 6 grudnia w Mikołajki, jednak jestem zmuszona
je przełożyć na dziś. 
Więc...
ZACZYNAMY LOSOWANIE! 
image
Wiem, że nie możecie się doczekać!
image
Wczoraj spisałam wszystkich uczestników konkursu w Wordzie.
Każdy z nich ma swój numerek. Zwycięzców będzie dwóch.
Jak już mówiłam, do wygrania dwa zestawy!
Skontaktuję się ze zwycięzcami na facebook'u :)
 

Losowanie odbędzie się spośród 229 uczestników! 
ZESTAW PIERWSZY WYGRYWA....
OSOBA Z NUMEREM 135!
A JEST NIĄ...  
Martyna Kania! 
GRATULACJE!

Uwaga, uwaga. Zestaw drugi wygrywa...
osoba z numerem 56!
Jest nią ...
Natasha Dziechciarek! 
Do tych którzy nie wygrali: nie smućcie się, będzie jeszcze wiele innych 
konkursów które zorganizuję!
<3 font="" nbsp="">

Gratuluję jeszcze raz, pozdrawiam 
wszystkich bardzo serdecznie i ...
 do następnej notki! :3




16 komentarzy:

  1. Ten kołnierzyk jest przepiękny! :3

    Chciałabym zaprosić cię do wzięcia udziału w rozdaniu, w którym można wygrać jeden z 2 zestawów biżuterii!
    Link do rozdania[KILK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy <3 I jak tak teraz sobie myślę to nie lepiej ci sprzedać np. stare już zamałe ubrania albo porostu przekopać strych piwnice (zależy co masz xd) na pewno znajdziesz tam wiele rzeczy w dobrym stanie które możesz sprzedać c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju byłam tak blisko wygranej heheh no trudno ^__^ A zwycięzcom gratuluję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim ubranku to aż się chciałoby iść do szkoły ^u^

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie będziesz miała internetu ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie będziesz kupować płaszczyk zimowy? bo też szukam ._________.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudeńka *.*

    Twój blog bardzo przypadł mi do gustu, uwielbiam takie blogi jak Twój :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twojego bloga, Muffinko<3
    I te melodie lecące w tle~~ mogłabyś podesłać linki do nich? Bo bardzo chciałabym ściągnąć sobie taką wersję piano ich wszystkich *^*

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie nam Ciebie brakowało, wracaj szybko. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ! Jestem tu nowa :) Twój blog jest nieziemski ! Jestem Gotką , i moja koleżanka poleciła twój blog ponieważ, moja przyjaciółka wie że interesuję się mrocznym stylem . :D

    Bardzo mi się podoba twój blog . I zastanawiam się czy przełożyć się na Pastel Goth :D

    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne dodatki ^^

    bluecherrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie :) Skąd bierzesz pomysły na rysunki . A może z jakieś strony ? Proszę o odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszukuję je w internecie, w większości na deviantart.

      Usuń
  13. Mama, a ty tak do szkoły chodzisz? *^*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart