niedziela, 3 listopada 2013

Pink creepers with cross and wings

Witam!
Chaton - Rain-Blog
Dopiero co skończyłam przerabiać zdjęcia, bo dzisiaj 
chciałabym Wam pokazać moje różowe creepersy.

Creepersy po raz pierwszy zobaczyłam na tym zdjęciu:

Od razu mi się spodobały! Potem zobaczyłam je u Pastelbat:
 po niecałym roku zdecydowałam się je zakupić.

Połączenie skrzydełek i krzyża jest bardzo oryginalne, nietypowe, to dlatego od razu
 przypadły mi do gustu! Są jednymi z najładniejszych creepersów jakie widziałam!


Butki kupiłam na taobao.com, ze znanego 'taobaowego' sklepu Antaina,
produkującego (przede wszystkim lolicie) buty na zamówienie. 
Zapłaciłam za nie 179,5zł razem z wysyłką na terenie Chin.
Zawsze gdy kupuję buty przez internet biorę o rozmiar lub półtora większe, zamówiłam rozmiar 41. 

(jak ja nie cierpię moich stóp... mogłyby być mniejsze)
AUKCJA:


Ważyły 940gramów, więc za przesyłkę do Polski zapłaciłam 61zł.

Do wyboru były jeszcze czarne i białe.

Butki przyszły w pudełku:



Skrzydełka z bliska:
Są przyszyte do butów. Co prawda różnią się troszkę, ale to mi nie przeszkadza.( ^ _ ^ )

Po bokach mają ozdobne okrągłe ćwieki i 5 cm podeszwę:

Sznurówki są dość długie, troszkę mi to przeszkadza no ale da się żyć. (*^▽^*) 




Nie są ciężkie, jestem z nich bardzo zadowolona. To moje ulubione buty.
Gdy paczka doszła, dostałam na ich punkcie obsesji i nosiłam je po domu, hahahaha. (.>_<.)





Grupa Muffinów    Fanpage Muffinów

Życzę wszystkim miłego dnia
Całuski od Usami!~
Minis animaux - Rain-Blog

30 komentarzy:

  1. Ojejciu, są genialne, no. ♡^▽^♡
    Też mam tak, że jak dostane świra na punkcie butów to chodzę w nich po domu, hahha. (´∀`)♡
    Wykosztowałaś się trochę, ale się opłacało z tego co widzę, są cudowne. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda są śliczne. Taka podjarka, że aż po domu się chodzi,hahaha. o((*^▽^*))o

      Usuń
  2. Świetny wpis! Cudne *w* Te skrzydełka są takie słodkie (。♥‿♥。)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zawsze się zastanawiam czy nie lepiej kupować na ebayu? Dostaniesz takie same rzeczy, a za niższą cenę D'':
    Plecak ze skrzydełkami kosztuje od 110zł, buty creepersowate od 120zł w górę. Peruki (od 40zł), kościotrupie lapki (od 3zł), jakies inne pierdoły i ciuchy naprawdę są w niskich cenach, a przesyłki darmowe.
    A co lepsza...w chińczykach siatki do wigów kosztują około 3zł D: na ebayu są nawet droższe niż w sklepie w Pl. I...może masz dużo pieniędzy, ale nie widzę sensu przepłacania za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam mieć buty z firmy Antaina, bo nasłuchałam się dobrych opinii, Antaina nie sprzedaje na eBay'u. Zresztą takich butów ze skrzydełkami i krzyżem nie ma na na tym aukcjonerze.. Peruki też mam zamiar zamawiać z eBay'a, bo jedną już mam. A miętową kupiłam na gothiclolitawigs.com, bo takiej samej nie ma nigdzie indziej ;). U mnie w chińczykach nie ma siatek na głowę, pierdoły wolę zamawiać z Taobao bo jest większy wybór, a pieniądze się ma gdy się oszczędza ( ´ ▽ ` )ノ

      Usuń
    2. Moze ta firma nie, ale wszystkie buty prawdopodobnie sa od jednego producenta z innymi nazwami.... tego typu. I różnica jest w cenie...dość znaczna.
      Co do bizuterii to na ebayu jak się dorbze szuak to znajdzie się dosłownie wszystko, szczególnie jesli chodzi o stylizacje na PG, a cod o pieniedzy to je też mam, ale po co mam je wywalać. Wydam 150zł na 10 rzeczy, a nie 150zł to połowa jednej ^^" troche takiej...logiki.

      Usuń
    3. Zawsze jak mam zamiar coś kupować z taobao, to robię tam większe zakupy i kupuję bo jest okazja, ogólnie zawsze coś tam wypatrzę fajnego i taniego. Zresztą jeśli chodzi o buty, to akurat na moją stopę muszą być robione na zamówienie, ja potrzebuję większe więc jestem zmuszona zamawiać z taobao :3 i nie uważam że to są wywalone pieniądze w błoto.

      Usuń
    4. Nie zwróciłabym an to uwagi gdyby nie fakt ile płacisz za przesyłke. Bo może sama rzecz jest tania ale jak wydajesz nie wiadomo ile za przesyłkę a patrzy się zaraz na ebayu i widzi sie to samo...a o iles tam tańsze to....
      "pieniądze się ma gdy się oszczędza" - a to zabrzmiało jakbyś chwaliła nie wiadomo ile masz pieniędzy i sobie możesz pozwolic na wszystko, a inni jak już piszą o tym, ze wydajesz kupe kasy to ich wina, bo nie maja zaoszczędoznych lol. jasne, że kupuj co chcesz i za ile chcesz. To twoje pieniądze, ale proponowałabym abyś troszke bardziej uważała co i za ile kupujesz jak pod nosem masz to samo a tańsze. Bo z jednej strony...wygląda to nieco źle. Ale już się nie wtrącam ^^

      Usuń
    5. Niestety na taobao płaci się drogo za przesyłkę gdy rzecz jest ciężka ;___; W takim razie bardzo proszę, prześlij mi linki do takich samych bucików i plecaka czy co tam. Może rzeczywiście przeoczyłam ? (o_o;) Gdybym widziała że gdzieś mogę kupić te rzeczy taniej, z pewnością bym je kupiła! *-* "Może masz dużo pieniędzy"<- a to zabrzmiało tak jakbyś uważała mnie za bogacza... Ja nie lubię chwalipięt i sama się nie chwalę. Można powiedzieć przecież że prowadzę bloga o modzie, to wypada mi napisać za ile co kupiłam. A z tym "pieniądze się ma gdy się oszczędza"<- chodziło mi o to że ja długo oszczędzam na moje rzeczy, a nie dostaję pieniądze pod nos na co chcę i kiedy chcę, jak myślą inni. ^o^
      Pozdrawiam cieplutko ♥~

      Usuń
    6. Usami, tobie chyba chodzi aby się innym pochwalić, że kupujesz w Azjatyckich sklepach takich jak taobao oraz, że masz niewiadomo ile kasy, bo serio takie produkty jak się chce i dobrze szuka to się znajdzie. Ja wiem jak to jest z dużym rozmiarem butów, lecz można je znaleźć na innych stronach i taniej. Może nie takie same jak PastelBat ma, ale nie można też patrzeć kategoriami "bo chce" "bo rodzice zapłacą". W przyszłości z takim nastawieniem sobie nie poradzisz.
      I zamiast chwalić się ciągle co kupiłaś, zamówiłaś, dostałaś itp to zrobiłabyś coś pożytecznego i np pomyślała o wszystkich fanach na twoim blogu, co może by też chcieli mieć jakieś azjatyckie produkty. Zrób DIY, poszukaj sklepów z dodatkami czy ubraniami na pg w przystępnych cenach,. Jeśli twój blog jest o modzie faktycznie to zrób coś co wniosło by coś nowego. Pokaż ciekawe stylizacje na pg (nie zdjęcie samych butów), wystylizuj się na kogoś. Bo jak na razie to ten blog jest bardziej personalny.
      Mam nadzieję, że przemyślisz moje rady.
      Pozdrawiam i będę zaglądać <3

      Usuń
    7. Nie chodzi o to by się innym pochwalić! Skoro dużo ludzi się mnie pyta, gdzie i za ile kupiłam jakąś rzecz, to po prostu chcę przedstawić wszystkie informacje na jej temat. To właśnie jest pożyteczne, bo wolę już przedstawić rzecz w notce a nie odpowiadać innym na setki powtarzających się pytań. Jeszcze raz mówię: jeśli tylko znalazłabym taniej, kupiłabym a jeśli przeoczyłam, to trudno. Często przeglądam różne rzeczy w internecie i jeśli mi się spodobają i je znajdę na jakiejś aukcji,to po prostu na nie oszczędzam. Moi rodzice nie płacą mi za wszystko mi płacą i aż tak bardzo mnie nie rozpieszczają że dostaję wszystko co chce i kiedy chce. Uwierz mi, że myślę też o fanach, DIY też mam w planach, tylko że w swoim czasie. A stylizacje przedstawiam tylko wtedy gdy są kompletne. Miło mi że zaglądasz na mojego bloga *-* nie pomyślałabym że akurat sama Kyuna ^,^ ! Pozdrawiam Cię ♥

      Usuń
  4. Dlaaaaczeeego?! Dlaczeeego? Dlaczego kupiłam sb creepersy inne niż te??? T^T Baakaa.... musiałam na tym allegro siedzieć, zamiast od razu rozkminić ebay'a :D Teraz widze tyle cudeniek, które mogłam mieć ;( Może takich bym nie znalazła, ale jakieś podobne :< bo mam czarne, "śliskie", napakowane ćwiekami, kocham je, ale to nie był najlepszy wybór, rok temu nie byłam świadoma, że takie rzeczy istnieją ;< Wrrrr! Skąd można wziąć pieniążki.... hmmm ^^ Gratuluje zakupu! Chociaż, chociaż to trochę duża cena, może i oryginalne, ale moim zdaniem nie warto, chyba, że nigdzie takich nie ma w niższej cenie ;/ Pozdrawiam :D (~^ 3^)~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jak coś chcę kupić to obczajam najpierw taobao! :D Też mam zamiar kupić sobie kiedyś czarne z ćwiekami :3. Tak, na tę dużą cenę byłam skazana, no ale nie było tańszych nigdzie indziej niestety, bynajmniej ja nie znalazłam. Też pozdrawiam ♥~

      Usuń
  5. Witaj , czy jak bierzesz o rozmiar za duże to nie są one ci luźne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak. Ale da się chodzić :3 Zawsze mogę je ścisnąć lub założyć wkładkę. ^_^

      Usuń
  6. Haha ja tak miałam jak kupiłam sobie białe glany i też zasuwałam w nich po domu *w* a że glany są cieżkie to mała ja trochę rabanu porobiałam ale to nic ;3 a co do tych crepsów to są kawaii super i awwww .Połączenie krzyża , różu i skrzydeł zawsze kojarzy mi sie z pastel goth. Miłej nocy usami ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe glany? wooow, nie widziałam takich! :D <3 dziękuję

      Usuń
  7. Jezu, jakie cudowne *_* Róż to raczej nie mój kolor ale myśle nad czarnymi creepers'ami. Dobranoc ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. alez uroczy kolor. ♥

    zapraszam do mojego małego królestwa: http://louiselemarie.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju śLICZNE *.* daj link do nich *_______*

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak z ciekawości jak jst w nich długość wkładki ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są cudne ! *.* A Sukienka skarb ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart