wtorek, 19 listopada 2013

Glovestar.

Siemcia! (。´∀`)ノ
Leń, leń, patentowany leń. Nie poszłam dziś do szkoły.
Nie mam rewelacyjnego humoru,  w ciągu najbliższych paru dni
dużo się zdarzyło. Sprzeczki na grupie, oceny z matematyki, do tego zdarzył 
się wypadek, moja koleżanka  wpadła pod samochód,
 teraz leży w szpitalu w stanie krytycznym. To wydarzenie
 wstrząsnęło wszystkimi. Razem z Mariuszem staramy się myśleć
 pozytywnie. Mamy nadzieję że będzie cała i zdrowa, wierzymy że jest silna!

A co do dzisiejszej notki...
chcielibyśmy Wam pokazać nasze zamówienie z glovestar.pl
Akurat przed rocznicą sprawiliśmy sobie koszulki.
 

Koszulka z kucykiem  od zawsze mi się podobała, teraz miałam 
okazję ją zamówić i przyłączyłam się do zamówienia Mariusza.


Zamówienie zostało złożone 9 listopada, a przesyłka doszła wczoraj.
Paczka została wysłana priorytetem w piątek. Rzeczy przyszły w bąbelkowej kopercie:


Różowy naszyjnik kastet, koszulka Kucyk Zombie i Kot Cheshire z Alicji z Krainy Czarów. 
Nadruki są zaprojektowane specjalnie dla sklepu glovestar. Obydwie są rozmiaru M.
 Tradycyjnie do każdej przesyłki dołączone są trzy naklejki. :3


Koszulki pasują, są dobrej jakości, nadruki są szorstkie w dotyku.
Podobają mi się te oryginalne napisy pod metką.

Z tyłu mojej koszulki znajduje się mały nadruk.

Kastet jest z plastiku, spodziewaliśmy się że będzie mniejszy, hehe. (>_<)
Dołączony jest do niego łańcuszek o 50cm długości.
No i następne naklejki do mojej malutkiej kolekcji... ^_^


Jesteśmy zadowoleni z koszulek.
Ogólnie bardzo lubimy sklep glovestar. Zamawialiśmy stamtąd już nie raz.
Jest tam bardzo dużo oryginalnych rzeczy, można tam znaleźć uroczą biżuterię i
dużo rzeczy w stylu vintage, pastel goth i emo/scene.
Polecamy! (。・ω・。)

Dodam troszkę fotek.



Jak widać  się nie nudziliśmy, haha.
Pozdrawiamy Was! :D



Grupa Muffinków 
Fanpage Muffinków

18 komentarzy:

  1. koszulka z zombie pony fajniuśka ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koszulki są świetne ^^ sama zamierzam zamówić sobie koszulkę z kotem :3. Ile płaciłaś za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, na tym pierwszym zdjęciu nie poznałam Mariusza, słodziutko wygląda x3 Obie koszulki świetne, ale jako fanatyczka kotów, nie pogardziłabym tą z Kotem Cheshire *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądacie ^^ ja osobiście mam jedną koszulkę z glovestar i ją uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 3 fotce Mariusz wygląda jak by ciebie wąchał. Tak słodko mmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele ładniej jest Ci w tych koszulkach o ciemnych kolorach niżż na przykład w różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądają te koszulki. Mam nadzieję, że długo w nich pochodzicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się, czy by nie kupić sobie rajstop na tej stronie.... Cudne te bluzki ^^ I faktycznie, ten napis o składzie.... dobre XD" Jacy wy oboje jesteście szczupli TT^TT też bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulki świetne *_* też sobie zamówiłam ostatnio, czekam na przesyłkę :D Co do wypadu to rozumiem :/ Ostatnio moja mama miała.. w czwartek. Tylko, że ona była pasażerką, na szczęście żyje,ale musiała pojechać do szpitala...trochę dalej od mojego miasta. 4 żebra złamane i kręg w kręgosłupie a na dodatek 10 cm jelita cienkiego o_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... co za tragedie. Co za szczęście że twoja mama żyje.

      Usuń
    2. Nom ;-; Też się własnie ciesze ;-;

      Usuń
  10. Jakie Ty masz chude nogi. ;-; Koszulki są świetne.
    Mam nadzieję, że Twoja koleżanka z tego wyjdzie. ._.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądacie razem ślicznie, a bluzeczki są cudne. *=* Współczuję. Na pewno wyzdrowieje. :)
    Pozdrawiam. ~

    -Aki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie <3 A wasza koleżanka na pewno wyzdrowieje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne razem wyglądacie *.* Także bluzki są super ! Mam na dzieję że wasza koleżanka wyzdrowieje .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart