czwartek, 7 listopada 2013

Giveaway.

Hej, heeej!
myavatar_17001146_1_cola71a_1_
Wróciłam dziś  ze szkoły po 7-miu lekcjach.
Jestem troszkę zmęczona ale zanim trochę odpocznę, zabiorę się za pisanie noci.

Na początek pokażę Wam moje pierdółki z paczki. 

Wszystko zamówiłam z taobao.
4 spinki-kości, fioletowe spinki-rogi, dwie przypinki, 
dolne rzęsy w przeźroczystym pudełeczku,
dwie broszki, pierścionek, siateczka na głowę i koronki na gumkę.








Najbardziej podobają mi się przypinki,  z Little Twin Stars 
 i przypinka Suckin' whole cherries która ma 10cm. 
Można ją postawić jak ramkę na zdjęcia lub powiesić. 

Broszka 'Whatever Bitch' strasznie mi się spodobała. 
Taka urocza, a taka wulgarna, hahaha. Fioletowe rogi ciężko się zapina,
 zapinka ucieka troszkę a białe spinki kostki świecą w ciemności!
 A dzięki białym koronkom na gumkę, można 'posłodzić' zwykłe skarpetki.


Chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście ze mną.
Zdobyłam nie mało czytelników od czerwca tego roku. Na początku gdy opuszczałam
 photobloga by zacząć pisać na bloggerze, zastanawiałam się, czy aby na pewno
 dobrze robię. A teraz zdaję sobie sprawę że to był znakomity pomysł 
 i cieszę się że podjęłam tę decyzję! 



Dzięki  mojemu blogowi, Muffinkowej rodzince i mojemu ask'owi poznałam tyle wspaniałych ludzi.
Dziękuję Wam za te wszystkie przemiłe komentarze, pochwały i rozmowy.
Z myślą o czytelnikach i o Muffinkowej rodzince postanowiłam przygotować mały giveaway!
Na pomysł wpadłam niecały miesiąc temu no i... proszę, oto jest(≧▽≦)>

NAGRODY:
1. Moje rysunki: Charmmy Kitty i mały Kuririn, naklejki z Puccą i świecąca w ciemności spinka-kostka.
2. Moje rysunki: My Melody i mały Pekkle, naklejki My Little Pony i broszka 'Whatever Bitch'.

Zwycięzców będzie dwóch. Spiszę po kolei wszystkich którzy wzięli udział 
w konkursie i wylosuję numerek poprzez Random Number Service. 
Najpierw losowany będzie zwycięzca zestawu pierwszego, a potem drugiego. 

Tak jak większość konkursów, zasady są proste. 
By wziąć udział, należy tradycyjnie- polubić moją stronę dla czytelników bloga,
polubić i udostępnić poniższy post:


Konkurs kończy się 6 grudnia w Mikołajki. 
Powodzenia~
Mam nadzieję że podobają Wam się nagrody! 
Lapins - Rain-Blog

Muszę teraz odrobić lekcje i poczytać lekturę. 
Później jeszcze odwiedzą mnie moi koledzy i wypijemy razem kawę (>_<)~




Grupa Muffinów  Fanpage Muffinów

 Pozdrawiam Was wszystkich i życzę Miłego wieczorku! 


18 komentarzy:

  1. Wszystko takie słodkie ♥
    uwielbiam twoje posty Usami :*
    A rysunki jeszcze bardziej i na pewno wezmę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ♥ i cieszę się że weźmiesz udział! Powodzenia~

      Usuń
  2. Biorę udział *, * muffin 4ever <3!



    YUUKO CHAN ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam te spinki rogi ;~;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je lubię, ale często zsuwają mi się z włosów bo zapięcie jest dupne. ;~;

      Usuń
  4. Zazdroszę >.< Mi rodzice nie pozwalają kupować T^T

    Uwielbiam cię !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te spinki i przypinki OwO <3 Tak właściwie bardzo szybko przyszła Ci paczka :o Ja już na kilka rzeczy czekam 25dni T^T Boje się!! :< xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się kochana Okaasan :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział mamusiu <33 ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział kochana! Nagrody świetne! *o*

    /Matsuuchan

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga *U* Dopiero dzisiaj założyłam konto google i od razu zaobserwowałam :3

    Urocze rzeczy kupiłaś. I te słodkie rysunki *.*
    + Biorę udział w konkursie :]

    Miłego dnia :3
    http://anotherchaptersending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział! Odkryłam cię przez aska dopiero niedawno, ale uwielbiam twoje posty i twoje wypowiedzi ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Omg, nagrody są sweet! *w*
    Już biorę udział! =3 /Juminako

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart