niedziela, 20 października 2013

Sanrio Sweet Treat Surprise Bag.

Cześć!
Witam w niedzielne południe.(⌒▽⌒)☆
Próbuję nie myśleć jutrzejszym okropnym poniedziałku,
więc zajmuję się notką bo wiem, że lubicie czytać mojego bloga. 
Już wczoraj niektórzy się mnie zapytywali kiedy następny wpis, hehe. (●´∀`●)
Wczorajszy dzień spędziłam bardzo fajnie. Wieczorem przyszedł do mnie Mariusz
i nagrywaliśmy filmiki na ask'a, o które bardzo nas prosiliście.
Zrobiłam też FAQ, oto link:
Dzisiaj poranek wyglądał nie fajnie...
Ta sprawa z tymi tumblr'ami... ehh.
Chcę byście wiedzieli że nie chciałam nikogo urazić ani sprowokować.
Mam nadzieję że ta sprawa ucichnie raz na zawsze.

Dobrze, przejdźmy do przyjemniejszych rzeczy! (‘∀’●)♡
Chciałabym dzisiaj Wam pokazać, co dostałam od mojej koleżanki z Anglii. 
Przysłała mi wspaniałe upominki! Wie, że wariuję jak widzę jakąś rzecz z postaciami
 Sanrio, więc kupiła mi  torebkę-niespodziankę z nimi! O(≧∇≦)O
W Polsce nigdy jej nie widziałam, dlatego jaram się, ajj, jaram. 
Zwłaszcza, że mam obsesję na pukcie Sanrio. Przy okazji podaję linki do 
mojego Sanrio-bloga, gdzie opisałam poszczególne postacie.

*Jakby ktoś nie wiedział, co to jest Sanrio*

Torebka wygląda tak:
Z tyłu:

No to... otwieramy! (⊙ヮ⊙)
Oto zawartość:

plakat, 4 malutkie arkusze naklejek, groszki, maska i malutki notesik. ☆ミ(o*・ω・)ノ


Malutki notesik Kuromi (przepraszam, że zdjęcia się różnią ;___; ) 

Przepyszne groszki (=⌒▽⌒=)

Najbardziej podoba mi się plakat:



Jestem bardzo zadowolona. Gdybym mieszkała tam gdzie ona, 
zapewne wykupiłabym wszystkie te torebki.


Dostałam jeszcze taki oto naszyjnik:


Dziękuję Asiu za te śliczne upominki.~

na koniec Usami w masce 

które zdjęcie ładniejsze? hehe. 



Grupa Muffinów  Fanpage Muffinów

Pozdrawiam wszystkich!

18 komentarzy:

  1. Taki piękny plakacik *^* Też muszę coś takiego znaleźć :3 Ślicznie wyglądasz w tej masce, oba zdjęcia są cudowne *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. ajajajjjaajajjaajaj kocham te nocieeee <333 i cb także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Ciebie kocham! Całuski! (。・ω・。)ノ♡

      Usuń
  3. Awwww, to wszystko jest takie urocze~! (●´∀`●)
    I słodziutka Usami-chan. (。♥‿♥。)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie to ^__^''
    Usami, jeśli lubisz Hello Kitty to w Biedronce można kupić taki duży zestaw z naklejkami i kolorowanką za 15 zł *____* Ja nie mogłam się oprzeć i kupiłam, kolorowankę oddałam siostrze, ale naklejki są moje :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Muszę sprawdzić, co to. Rok temu kupiłam coś takiego w Biedronce, czy to był czerwony zestaw? Pewnie to to samo (‘∀’●)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart