sobota, 26 października 2013

Pink backpack with wings.

Cześć kochani!
Miam miam.... - Rain-Blog
Właśnie wróciłam i zabieram się za pisanie.
Dzisiejsza nocia będzie poświęcona plecaczkowi.
(ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧
Zamówiłam go na taobao.com z tej aukcji:
Tak wygląda jedno ze zdjęć:

Plecak a'la Jeremy'ego Scotta, słynnego amerykańskiego projektanta,
którego  znakiem rozpoznawczym są skrzydła które dodaje do swoich
różnych elementów garderoby. 
Ma znaki firmy 'LM' - Lost Mannequin, podejrzewam
że to jednak replika, nie jestem pewna (^ ~ ^).

Do wyboru był jeszcze niebiesko-różowy, czarny i czerwony.
Bardzo chciałam mieć różowy, szukałam go długo, na allegro nie
było tego koloru, ale znalazłam go na taobao.
Plecaczek był robiony na zamówienie, zapłaciłam za niego 
95zł+9,50zł za przesyłkę na terenie Chin.
Plecak okazał się ciężki, waży 1,49kg. Za 100 gramów na taobao
płaci się 6,50zł za wysyłkę do Polski, więc za przesyłkę mojego
plecaka musiałam zapłacić 95zł.
Razem na plecak wydałam 199,5zł. Na allegro taki sam plecak 
kosztuje około 180zł, więc nie przepłaciłam za dużo.

Z tyłu wygląda tak:
Ma rączkę i można go regulować, z boku ma też suwak
 i dzięki niemu można dostać się do środka plecaka.

Z dwóch stron wygląda tak samo:

Plecak ściąga się w ten sposób:

Tak wygląda w środku:
Posiada przegrody, pokrowiec na telefon i na długopis. Z drugiej strony jest 
jeszcze kieszeńz suwakiem, gdzie trzymam słuchawki i kluczyki. o(^▽^)o

Wszystkie zapięcia zapina się na zatrzaski:
zatrzaski nie są denne, dobrze się trzymają i nie odpinają się.

Skrzydełko z bliska:

Odkąd go mam odstawiłam torbę z Charmmy Kitty i noszę go do szkoły.
Mierzy aż 42cm wysokości! Plecak jest baaardzo pojemny, nie spodziewałam się, 
że aż tak. Ma aż cztery kieszenie, w środku też ma wiele miejsca. 
Podoba mi się  ten suwak z tyłu  plecaka.
Pierwszego dnia gdy spakowałam książki, 
nałożyłam go na plecy to razu poczułam ból, plecak 
był bardzo ciężki! Musiałam wyjąć jeden ciężki podręcznik z j.polskiego
 i już było lepiej. Na początku myślałam: 1,49kg? aa, może nie będzie taki ciężki. 
A jednak... ;___; ale da się żyć ( >ω<*)

Jak chodzę, skrzydełka uroczo się machają. \(^▽^)/ Czasami ktoś o nie 
zaczepi, mam nadzieję że się nie wyrwą. Cały plecak wygląda na 
solidny i jest wykonany z dobrego materiału. 
Jestem zadowolona z zakupu.

Kocham go bardzo! o(*゚▽゚*)o



Pozdrawiam ! :3

28 komentarzy:

  1. Boziu, on jest boski. Jestem ciekawa jak długo on będzie służyć, zawsze mam obawy co do rzeczy, których nie mogę dotknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, ale nie spodziewam się tego że coś się z nim stanie. Szanuję swoje skarby *-* xd

      Usuń
  2. Znalazłam podobny na ebay.com (http://www.ebay.com/itm/190900584144?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649) za 20.56US (ok 66zł) tylko, że czarny, już do mnie idzie!!!! =3= JA TU CZEEEKAAAM xD Chyba mój będzie mniejszy (oby nie za mały T^T) , waży 700g. Mam do Cb Usami 40min drogi, może kiedyś sb pospacerujemy z naszymi skrzydełkowymi cudeńkami (>^o^)>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten plecaczek jest troszkę inny, mniejszy. Skrzydełka się w nim nie będą machać, a w opisie pisze, że mierzy około 36cm, ale i tak jest ładny! ( ´ ▽ ` ) Na prawdę masz 40 minut drogi? Mogłabyś napisać do mnie na facebook'u? (*0*)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Daria ♥. Twoje 'mniaaam' poznam wszędzie. (*^▽^*)

      Usuń
  4. Yeremy'ego Scotta (?!) , Usami serio?! ;' C
    czasami warto coś wygooglować zanim opublikuje się notke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, literówka. (゚ー゚;) to nic takiego, już przeprawiam, dzięki. (●´ω`●)

      Usuń
  5. Usami, na eByau takie same plecaki są za 110 zł z DARMOWĄ wysyłką, więc TAK, przepłaciłaś.

    A co do plecaczka to jest na prawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie dokładnie przeszukałam eBay. Mogłabyś mi podesłać link do identycznego takiego plecaczka z eBay'a? (^,^)

      Usuń
  6. Cudowny plecaczek, taki kawaii. A te skrzydełka... Cud, miód i orzeszki. ^^
    Już od długiego czasu zaglądam na twojego bloga, ale dopiero dzisiaj zaczęłam go obserwować.
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, i ostrzegam, że dopiero zaczynam z blogowaniem. c:
    oczami-wredoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo piękny. Nie dziwię się, że tak bardzo go kochasz. Mam nadzieję, że będzie się dobrze spisywał i, że polecisz kiedyś na tych pięknych skrzydełkach do świata Twoich marzeń.(◕.◕ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. Nie dość że mam plecak ze skrzydłami, to jeszcze buty. Niedługo odlecę sobie do Japonii i mnie nie zobaczycie XD

      Usuń
  8. też chciałam taki czarny zamawiać, ale z ebaya, na razie brak mi hajsu ( ◜ ⌒益⌒)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawaii *o* też taki chcę :<

    OdpowiedzUsuń
  10. dałabyś link do tego plecaka? śliczny. *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile zapłaciłaś??

    OdpowiedzUsuń
  12. LINK DO PLECAKA? NIE MOGĘ ZNALEŹĆ A NA ALLEGRO NIE MA RÓŻOWEGO!! :( I SKĄD WIEDZIEĆ CZY BĘDĄ SKRZYDEŁKA MACHAĆ? :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart