czwartek, 31 października 2013

Halloween!

Witajcie~
Notka miała być wczoraj, ale niestety nie miałam czasu
się za nią zabrać. Wczoraj po szkole od razu
po zjedzeniu obiadu poszłam na miasto z mamą.
Zrobiłyśmy zakupy. Chciałam przefarbować włosy na kolor 
podchodzący pod fiolet więc przy okazji mama kupiła mi
dwie farby do włosów w kolorze burgund. (。´∀`)
Od razu jak przyszłyśmy do domu mama zafarbowała mi głowę.
Bałyśmy się że dwa opakowania farb nie starczą na moje gęste
 włosy, ale jednak niepotrzebnie się martwiłyśmy.
Siedziałam w reklamówce na głowie około godziny,
kolor pokrył moje brązowe włosy i wyszedł prawdziwy burgund.
Najlepiej widać kolor gdy jest widno na podwórku. Zrobię
 zdjęcie niebawem jak będę miała czas.
Ogólnie mam teraz mało czasu, jestem zajęta.
Mam sporo pracy, chcę odpocząć od szkoły, poświęcić czas Muffinom,
zabrać się za rysowanie, notki, zdjęcia...
Do tego zajmuję się małą niespodzianką dla Was! (。’▽’。)♡

Mam tak zapchany grafik, że  dziwię się że znalazłam czas 
na rysowanie, dopiero wczoraj wysłałam list mojej dobrej koleżance
 Sayuri, która poprosiła mnie już dawno o rysunek dla niej.
Tak bardzo mi miło, bo Sayuri sama obiecała, że uszyje dla mnie tutu,
więc chciałam zrobić jej niespodziankę. Mam nadzieję że jej się spodoba.
Dzisiaj miałam tylko 4 lekcje, po długiej przerwie razem z klasą
udaliśmy się na pomnik św. pamięci mieszkańców naszego miasta
zabitych przez uchodźców niemieckich, posprzątaliśmy pomnik
i postawiliśmy znicz. Przy okazji poszliśmy na cmentarz
 i odwiedziliśmy groby naszych bliskich.

Dziś Halloween... jak ja lubię ten dzień!
Upiory, czarownice, duchy i zombie. To taka wspaniała zabawa!
Halloween powinien na dobre przyjąć się i w Polsce. 

Przy okazji pokażę Wam Halloweenowy rysunek który narysowałam rok temu:

Ja w tym roku nie obchodzę Halloween bo nie mam z kim iść,
no cóż, może za rok się wybiorę? (。⌒∇⌒)
fajnie by było iść na Halloween z Muffinkami...ahhh. (´∀`)♡


Chciałabym życzyć wszystkim wesołego weekendu i Halloween !
i żebyście nazbierali dużo cukierków oczywiście ! 



Pozdrawiam i przesyłam całuski. (●´∀`)ノ♡

Winnie Halloween - Rain-Blog


10 komentarzy:

  1. Wesołego Halloween dla Ciebie również. ^^~
    Może noc z horrorami, skoro nigdzie nie wychodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. eh. :c mama mi nie pozwala ;___; za bardzo sie o mnie boj ale i tak jestem zbyt leniwa więc nawet gdybym mogła to bym nie poszła xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś poszła ze znajomymi raczej by ci pozwoliła! :3

      Usuń
  3. czekam na foteczki włosów i oczywiście happy halloween :3
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeej... chciałbym z tobą pójść na hallowen pozbierać cuksy z najwspanialszą Usami-chan
    Pewnie masz sporo ubrań na hallowen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale krótka noteczka, oj oj xD A jak ja bym chciała sie przebrać! TT^TT Od razu pewnie by mnie każdy wyśmiał, "co ty odwalasz?!" Ah, jak ja kocham ludzi.... Przebrałabym się za Yuno jak bym mogła ^^ Nyahahahha <3 Czekam na kolejną notke! ~( =3=)~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa tam, kto chce to niech sobie tę tradycję obchodzi :D. ♥

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart