środa, 16 października 2013

Co u Usami...

Witam moich kochanych czytelników! (●´∀`●)
1742111jbodxr7pte

I znów piszę notkę w środę tak samo jak było tydzień temu.
Jak Wam minął ten tydzień? (・ω・*o)
W poniedziałek moja szkoła miała wolne, a wczoraj musieliśmy
iść na galowo, przepadły nam trzy pierwsze lekcje z powodu apeli.

Ogólnie mam dzisiaj jakiś taki zły humor.  (;¬д¬) ...
Poprawa z matematyki poszła mi słabo, odbył się sprawdzian 
z lektury, 3/4 klasy oddało pustą kartkę. Jacy z nas pilni uczniowie,
 nie ma co, hahaha.(;▽;) .
myavatar_17001505_2_cola71a_1_
 Mam zamiar nagrywać dla Was filmiki  na ask'u i chciałam 
sobie kupić bardzo dobrą kamerkę. Gdy przyszłam ze szkoły,  
zobaczyłam że mama sama wybrała i kupiła kamerkę. Doceniam jej gest,
 ale zamiast zapytać się mnie o zdanie, wydała pieniądze niepotrzebnie, 
bo nie taką kamerkę chciałam. Nakrzyczałam na nią, obraziła się i ją schowała.
 No cóż... później się nią pobawię i może nie okaże się taka zła? 
Do tego od dzisiaj  każdy uczeń musi chodzić po szkole w kapciach. 
Dyrektor zażądał zmiany obuwia  na kapcie bez pięty... 
parę osób się nie posłuchało i zostało spisanych. 

I PO CO JA KUPUJĘ  SOBIE NOWE BUTY?!
jestem strasznym, leniwym domownikiem (po szkole siedzę cały czas w domu)
I GDZIE JA JE BĘDĘ ZAKŁADAŁA JAK NIE DO SZKOŁY.
JESTEM ZBULWERSOWANA TĄ KAPCIOWĄ AKCJĄ.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.  o(-`д´- 。)


Bo zamówiłam sobie niedawno wymarzone creepersy
 z taobao.com,  identyczne jak na zdjęciu poniżej:
Piękniejszych nie widziałam, są idealne po prostu! AWWWWW.  
Przyjdą w paczce razem ze skrzydełkowym plecaczkiem i paroma pierdółkami które Wam pokażę.
Paczka już została wysłana z Pekinu, więc za 2-3 tygodnie będzie
już w moich łapkach. Oczywiście jak tylko ją dostanę od razu zrobię
 dla Was zdjęcia i dam notkę na bloga, napiszę ile kosztowały itp...
33

Daję tutaj fotkę z pustą kartką.(ノ>▽<。)ノ
 można je zapisywać i pisać na tej karteczce co chcecie. 。◕‿◕。

Bardzo mi miło gdy piszecie do mnie na facebook'u.
Piszecie że chcecie mnie poznać, czytam miłe komplementy,
oglądam Wasze rysunki. Mam zamiar je kolekcjonować! (。’▽’。)♡

Możecie mi przesyłać swoje listy, rysunki... co tam chcecie,
na mój adres. Mogę podać Wam go na facebook'u,
możecie też go dostać od adminów fanpage'a Usami's Muffins.
Obiecałam przedtem że będę dodawała dwie notki na tydzień.
Chcę poświęcić Wam więcej uwagi, chcę Was poznać i popisać z Wami,
więc notki  będą dodawane najprawdopodobniej jedna na tydzień. 
Oczywiście proszę podsuwajcie swoje pomysły, im więcej pomysłów tym więcej notek! 
102

Jak jestem na telefonie i mam spam, moje urządzenie czasami nie
 wytrzymuje i wyłącza wszystkie włączone aplikacje i kieruje mnie na pulpit XD
Więc przepraszam jeśli wtedy długo nie odpisuję lub piszę z błędami.


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Cieplutko pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.
 Kocham Was!  (≧∇≦)/

18 komentarzy:

  1. Uważasz się za jakiegoś fejma? Co w tobie jest takiego, że uważasz się za taką świetną i sławną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam się za fejma ani za nic takiego. Na blogu opisuję co się u mnie dzieje, ludzie którzy założyli tę grupę i fanpage'a sprawili mi wielką przyjemność, ja chcę też im taką sprawić dlatego udostępniam te linki. Cieszę się że są tacy kochani ludzie jak oni, widocznie jestem lubiana skoro robią takie strony i dla mnie rysują itp.

      Usuń
    2. Usami jest fascynującą osobą, która pokazuje nam m.in. jak w łatwy i tani sposób stać się loli, pastel goth, poleca nam strony z ciekawymi rzeczami, pomaga nam znaleźć unikatowe rzeczy, które niestety nie są dostępne w Polsce, dzieli się z nami swoją pasją. Można by tak długo wymieniać. Zaglądają tu osoby, które również interesują się wschodem, stylem ubierania i jego kulturą. Wbrew pozorom jest nas naprawdę bardzo dużo~

      ~ Gonzooo 。◕‿◕。- #мυffιηღ

      Usuń
    3. Aww.. kochana moja ♥ Dziękuję Ci za te słowa! Staram się dla Was, haha. >-<

      Usuń
  2. Czółko.
    Kurczę, ale jesteś słodką istotką. Twoje buciki(♥)
    Jestem maniaczką creepersów, gdzie je nie widzę, to oczywiście szaleję, więc i w tym się pozachwycam. W kazdym razie powodzenia.
    Zdrówko. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję ! ♥
      Ja tak samo, mamy syndrom creepersowy. >_<

      Usuń
  3. Po ile kupiłaś creepersy? dasz do nich link? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie informacje będę podawała w notce jak przyjdą.

      Usuń
  4. Jak zawsze urocza <3
    Na fanpage dużo się dzieje ^^.
    A kiedy będzie następna notka? Nie mogę się doczekać.
    http://cherry-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czy na tej stronie posługuje się chińskim czy japońskim. chodzi mi o taobao oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile za wszystko zapłaciłaś? *.*
    czy mogłabyś dac linki do zakupionych rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  7. usami, od jakiego sprzedawcy masz te buciki? chce je zamowic ale boje sie ze nie przyjda i szukam spreawdzonego sprzedawcy ><

    OdpowiedzUsuń
  8. Usami jestem tw mega fanką, i tw aska. Zazdro chłopaka i wgl życia ^^ Ps jestes piekna (-^O^-) wszyscy z mojej sql zazdroszczą Ci urody w tym ja ^^ Pozdr !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę mi miło, chłopaka już nie mam ale to szczegół, haha :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart