środa, 23 października 2013

Co nowego u Usami.

Hej! ~
Siedzę sobie i piję sok o smaku multiwitaminy.
Wczoraj zrobiłam parę zdjęć paczce, więc zabieram się za notkę! ( ´ ▽ ` )ノ

Dzisiaj w szkole nie było tak fajnie... ;___;
Dostałam parę ocen, większość niezadowalających.
W tym i z matematyki-dwie jedynki. Jejciu, jak ja nienawidzę tego 
przedmiotu. Nic z niego nie rozumiem, mam nadzieję że jakoś te 
oceny poprawię, często liczę na pomoc kogoś mojej klasy...
W trakcie każdej kartkówki czy klasówki modlę się by dostać chociaż dwójkę.
W szkole czasami zdarza się że przysypiam,. Dziwne że dzieje się to
tylko i wyłącznie na lekcjach matematyki. Zdarza mi się że przysypiam  do tego
 stopnia że na lekcji nie dam rady usiedzieć i do tego tracę władzę w dłoniach (゜Д゜;)
Na ostatnich trzech lekcjach rysunku i malarstwa mieliśmy za zadanie
stworzyć ogród. Z początku narysowałam posąg, starałam się nad nim 
troszkę, ale potem mi się odechciało, stwierdziłam że nie zdążę skończyć pracy
w ciągu 3 godzin i zrobiłam ją  na odwal. Mimo tego dostałam 5-.
 Ręka mi odpadała od greźmolenia jak małe dziecko, hahahahaha. 

 Po  lekcji wracałam do domu, nagle słyszę za mną krzyki,
zauważyłam jakiegoś chłopaka w wieku liceum który jechał w samochodzie,
parę razy krzyknął do mnie niczym głosem screamo: "HELLOŁ KITI!!!!!"
Aż tak bardzo zależało mu na tym by się popisać... 
Tacy ludzie nie zdają sobie sprawę że nie błyszczą, tylko robią z siebie pośmiewisko. (◎_◎;)

Chiens - Rain-Blog

Wczoraj byłam w szkole jakaś zmęczona, niewyspana i poddenerwowana, 
ale humor poprawił mi się gdy zadzwoniła mama z wiadomością
że moja przesyłka z Taobao  przyszła (●´∀`●)
Szybciutko wróciłam do domu, zjadłam i zabrałam się za otwieranie paczuszki.


Plecak i buciki:

Parę pierdółek:

Paczka została wysłana 8 października a dotarła wczoraj.
Cieszę się że doszła akurat teraz, bo rączka od torby z Charmmy Kitty znowu zaczęła się rwać. ;o;
Wszystkie rzeczy ważyły około 3kg, więc za przesyłkę paczki zapłaciłam 173zł.
Uważam że to bardzo duża cena jak za przesyłkę, wiem, że raczej więcej nic takiego ciężkiego
 jak ten plecak  z Taobao nie zamówię, do tego moja mama się do mnie przez to przypruła, ajjj  -,-

Zaraz muszę spadać, o 16:30 ma do mnie przyjść Mariusz.
Jak zwykle: wypijemy kawę, pooglądamy telewizję itp... (・ω・)
Dobrze, że nie ma rodziców w domu, bo nie pozwoliliby mu przyjść.
U nich jest zasada: "W ciągu tygodnia nie ma spotykania, jest nauka".
I tak czasami sami łamią tę zasadę, hahahaha. (≧∇≦)

Następny post będzie przeznaczony skrzydełkowemu plecaczkowi.  o(*゚▽゚*)o


Pozdrawiam Was serdecznie~
18

19 komentarzy:

  1. Śliczny ten plecaczek i creepsy *o* wyglądają lepiej niż na zdjęciu z internetu :D kckckc <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wielka paczka, a jaka wspaniała zawartość. <3 Plecaczek jest przeuroczy. <3 Buciki też śliczne! Już się nie mogę doczekać kiedy w końcu wrócę do domu i dorwę się do moich paczek. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Usamiś ,a kiedy to rozdanie? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku cudowne rzeczy*^* a na ten plecak polowałam ale portfel boli :c a tym bardziej jak tyle za przesyłkę zapłaciłaś D: wgl dziwię się że z taką paczką cie nie oclili o.o czasem małej pierdoły się uczepią a ty masz takie szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celnicy w Warszawie nigdy mi nic nie ocilili. >_<

      Usuń
    2. to masz straszne szczęście~ mi też nic jeszcze nie oclili, ale jak czytam jak ktoś coś zamawia to ciągle narzekają na celników xD

      Usuń
    3. Celnicy w Warszawie są lajtowi, wszystko mi przepuścili, słyszałam że celnicy w Zabrzu często dają cła ;_;

      Usuń
  5. Za samą przesyłkę aż tyle zapłaciłaś? :o jejku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo była ciężka. Płacisz 6,50zł za 100 gramów.

      Usuń
  6. Śliczny placak ile dokładnie kosztował ? Jestem ciekawa ponieważ chcę kupić sobie podobny i znalazłam nawet na naszym polski e-bayu za 135 zł ale poszukuję tańszych *w* + Świetny blog jest taki kawaii że awwwwwwwwww <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie informacje dodam w najbliższej noci o plecaku! <3

      Usuń
  7. O jejuu ._____.
    Jaki prześliczny ten plecaczek *_____*
    Też bym taki chciała, ale wystarczyłby jeden dzień i nie miałby już skrzydełek dzięki moim wspaniałym kolegom wszystko co śliczne mam zniszczone :cc
    Tyle przegrać :cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w klasie jest jeden kozioł ofiarny i chłopcy żartują tylko z niego. Chłopcy czasami przesadzają z żartami ;___;

      Usuń
  8. Oj, Usami, jesteś taka zua, łamiesz polecenia rodziców XD
    Buty mnie urzekły, też chcę *^* Ale znając siebie, skończę na jaraniu się zdjęciami :D
    Pozdrowienia~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Te buty to były moje wymarzone *_* Jak się coś chce, niestety trzeba poczekać, oszczędzać. :< też pozdrawiam ♥

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart