wtorek, 3 września 2013

Pierwszy dzień w szkole.

Witam !
Chiens - Rain-Blog
2 września 2013... to nieprzyjemny dzień dla większości uczniów ... T-T
Rano wstałam, zjadłam, założyłam soczewki, pomalowałam się, włożyłam
 ubrania i w tym swoją gothic lolicią spódnicę <3 .="" font="">
(jak zrobię notkę o lolitach, to Wam ją pokażę ^-^) 
i poszłam na zebranie uczniów pod szkołę.  
Było tam dużo nowych twarzy z mojego rocznika...
dołączyłam do klasy i wszyscy udaliśmy się do kościoła. 
Wiele osób patrzyło się na moje oczy jakbym miała jakąś chorobę,
HAHAHAHAHAHA.

Ksiądz mówił kazanie które trwało godzinę, do tego jeszcze przemowa
 dyrektora i prezydenta szkoły, więc w kościele byliśmy ponad 1,5 godziny ;_;
Na szczęście po tym od razu rozeszliśmy się do klas, jak już wcześniej wspominałam
moja szkoła została powiększona, pokazano nam nową połowę szkoły
i naszą nową salę, moje pierwsze wrażenie: 'okurde, pojedyncze ławki T-T'
(mam nadzieję że będziemy mało lekcji spędzać w tej sali...)
Przesiedzieliśmy tam troszkę i wychowawca wypuścił nas do domów.

Dzisiaj był pierwszy dzień w mojej szkole,  pomyślałam, że pokażę Wam moje rzeczy :3
Moje urocze zeszyty (⌒▽⌒)☆ :

Książki jak na razie noszę w mojej torbie z Charmmy Kitty, kupiłam ją na Allegro,
 nosiłam ją w poprzednim roku, widać że jest 'po przejściach' :c 

A to mój piórnik z Badtz-Maru, bardzo szanuję swoje rzeczy, 
no ale niestety nadruk gdzieniegdzie odpadł, ale i tak go uwielbiam  :3


Dzisiaj do szkoły ubrałam się tak, tylko że bez soczewek :)

opaska: sklep upominkowy w Toruniu
bluzka: sklep odzieżowy...
spódniczka: moja lumpeksowa zdobycz ^^
rajstopy: bodyline.co.jp



Nie obyło się bez komentarzy na temat moich butów/rajstop
niektórzy na prawdę nie umieją być dyskretni XDDDD.
A jeszcze inni, gapili się jakby niemożliwe było, że takie buty 
mogą istnieć, dla mnie to jest zabawne, ale rozumiem to i wcale 
nie jestem zdziwiona ani zła, hehehe. (≧▽≦*)

1, 2, 3,.......4 - Rain-Blog

A oto plan dzisiejszych zajęć... 
j.polski x2, chemia, matematyka, historia, geografia, informatyka i religia...
mam nadzieję że nam plan zajęć z tego dnia zmienią, bo coś czuję że to byłby najgorszy dzień.

Jak tu wytrzymać 2 godziny na polskim, do tego jeszcze z nowym nauczycielem...?!
 na szczęście za rok wraca nauczycielka która nas już uczyła wcześniej.
Na chemii zamienili nam nauczyciela, ale to nic, lubię tego pana (・ω・).
Matematyka bez zmian, ale siedzę sama niestety...
Historia też bez zmian, geografia dziś była w nowej sali w której nie starczyło ławek o,O
Informatyka z nowym nauczycielem, godzina zleciała nam na facebook'u 
a na religii nowy ksiądz prosił nas byśmy się przedstawili (*^▽^*).

W  klasie trzymam się z tymi samymi koleżankami co wcześniej, 
ale na prawdę przykro mi i czuję taką nudę, pustkę,
bo 4 na prawdę fajne osoby opuściły klasę, a w tym moja najbliższa koleżanka 
i mój chłopak ;_; .. Przez to na prawdę jeszcze bardziej 
odechciewa mi się chodzić do szkoły, mam nadzieję że szybko
 przyzwyczaję się do tej sytuacji, że ich nie ma i rzadziej będę 
przesiadywała w ciszy smutna i znudzona jak bardzo często dzisiaj (´^`。)...
Jakoś to będzie...

Tak pomyślałam że te ruchome obrazki ożywiają post i w ogóle... są urocze! *-* 
Podobają Wam się te gifki czy mam ich nie dodawać? XD
hehe.


Jakbyście mieli jakieś pytania, łapcie mój ask! 
13
Czytelników proszę o polubienie fanpage'a:
11


Pozdrawiam Wszystkich!
papa! ♥ :3

16 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądałaś ! >_< Przyzwyczaisz się ;) i na pewno po pewnym czasie będziesz się przyjaźnić z całą klasą jak z tymi koleżankami. Nie usuwaj gifów ! :D są słodkie ^_^ skąd je bierzesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :3 Aa z różnych stron :D

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się ubrałaś ;) Ja też mam w tym dniu 2 j. polskie i ogólnie całkiem podobny plan lekcji. Gifki są faktycznie słodziutkie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :3. Masakra ten dzień... proszę niech mi go zmienią bo nienawidzę matematyki, historii i geografii, a na polskim zasypiam. XD

      Usuń
  3. Ale masz słodką torbę. *q*
    Ja też zawsze jak ubieram duże soczewki to ludzie dziwnie na nie patrzą, natomiast, gdy takie o normalnych rozmiarach tylko kolorowe to chwalą jaki to mam piękny kolor oczu. haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Ja to mam tylko te jedne, ale na pewno kupię sobie jeszcze jakieś. Zastanawiam się teraz nad szarymi :3

      Usuń
    2. Szarych nigdy nie miałam, ale też mi chodzą po głowie. ^^

      Usuń
  4. Nominowałam cię do nagrody LBA. Więcej informacji na moim blogu: http://mionchann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie dokładnie kupiłaś tą opaskę z Torunia?
    Jestem z Torunia i nie mam pojęcia gdzie mogę taką dostać. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na rynku tam gdzie jest McDonald i Biedronka :D hehe

      Usuń
  6. Fajnie się ubrałaś :)
    Powodzenia w szkole ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie taką samą torbę ^ ^. Kocham Saniro ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart