niedziela, 8 września 2013

co u Usami ^^

Witam wszystkich :3
o_o jak ten tydzień szybko przeleciał.
Wczoraj rano pomagałam tacie na budowie, 
układałam drewno na opał  i zarobiłam 10zł ^^.
W moim domu łazienki są już prawie wykończone (^_^)
Potem przyszedł mój chłopak i przesiedzieliśmy 
parę godzin przed telewizorem :3

W szkole powoli przyzwyczajam się do otoczenia,
jeśli plan lekcji zostanie taki jaki jest,
 to obawiam się że poniedziałki i środy będą najgorsze,
 podobnie było w tamtym roku ;_;

Na lekcjach nudziłam się i przerysowałam okładkę z zeszytu z Yamm:
przepraszam że fotki się różnią, zostały robione w innych pomieszczeniach XD.

A w piątek po szkole złapała mnie wieeelka nuda więc
porobiłam parę pastel-goth'owych fociaszków,
wiem że nie są jakieś perfekcyjne i że moja twarz nie jest też taka idealna, 
ale mówiliście że mam dodawać więcej fotek na bloga, więc... no, dodaję (´ω`★):



hehe XD.

Zamówiłam sobie parę rzeczy w tym różne pierdółki i dodatki, creepersy 
i ten różowy plecaczek ze skrzydłami o którym mówiłam, a znalazłam go na taobao
 i prawdopodobnie będzie robiony na zamówienie.
 jeszcze nie wiadomo czy te rzeczy są dostępne na 100%, 
oby były...niech ja tylko ten plecak dostanę w swoje ręce, AWWWWW... 。゚(TヮT)゚。


Wzięłam udział w mini-konkursie na facebook'u, 
w którym należało tradycyjnie: polubić stronkę i udostępnić zdjęcie.
Tym razem mi się poszczęściło i wygrałam urocze naklejki z lodzikami (⌒▽⌒)
Bardzo mi miło i dziękuję! <3 font="">

Odkąd zaczął się nowy rok szkolny, rodzice
cały czas każą mi się uczyć, ale z czego?
Z programu nauczania? ... na szczęście ta ich 'faza'
na uczenie się trwa co roku po rozpoczęciu  roku 
szkolnego około 1,5-2 tygodni, potem już dają spokój, haha XD


Jeśli macie pytanka, oto mój ask:
1

Czytelników proszę o polubienie fanpage'a:
27

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli ^O^ !

27 komentarzy:

  1. Awww~ Jaka ładna stylizacja.
    Plecaczek też uroczy, mam nadzieję, że dotrze do Ciebie cały i zdrowy. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :3 też mam taką nadzieję.

      Usuń
  2. To twoje ostatnie zdjęcie z tą uroczą minką jest najlepsze *-*
    A co do plecaczka to posiadam taki tylko ze czarny :D Jest świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, też tak uważam :D. Oo, a solidny jest?

      Usuń
    2. Szczerze to tak,ja jestem zadowolona,jest przede wszystkim wygodny jednakże szkoda że nie mieści zbyt dużo :<

      Usuń
    3. a mieści A4 ? może kupiłaś mniejszy model? bo ja kupiłam i na aukcji pisało że wysokość około 38-42 cm.

      Usuń
  3. Faine zdjęcia. Początkowo myślałam, że są z netu, pomyliła mnie ta fotka, gdzie nie widać Twojej twarzy. świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten plecaczek to podróba projektu Jamiego Scotta ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeremy'ego chyba :D nom wiem, ale mnie na oryginał nie stać ;_;

      Usuń
  5. ten wiguś ta stylizacja *^* świetnie wyglądasz~! ^.^
    btw. nominowałyśmy cię do LBA ^_^
    --> http://pasteldisaster.blogspot.com/2013/09/nominacja-lba_4.html
    nie wiedziałam gdzie to napisać więc piszę w komentarzu do notki przepraszam za spam ^.^'

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, chciałabym mieć taki plecak ;w;
    Śliczna stylizacja! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka mucha!

    http://dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) Śliczna jesteś!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatnie i nieprzekombinowanie, piękna stylizacja oraz rysunki.. zawsze chciałam umieć rysować :c

    ~ Lihtum

    OdpowiedzUsuń
  10. aww ale masz śliczne włosy! *w* co to za cud niebieskie soczewki? :>

    +obserwuje
    i zaprawszam do siebie karin-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to różowa peruka :D A to soczewki, rzeczywiście, cud *0* Ja też obserwuję!

      Usuń
  11. Cześć super blog <3 Jesteś piękna i masz śliczną twarz :3 Mam pytanko co do soczewek. Co ile trzeba je wymieniać? Jestem " nowa w tych sprawach ". Głupio to brzmi xd.
    Emila, pozdrawiam xoxo ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia, słodkie *~*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rysunek jest prześliczny <3
    Zdjęcia urocze ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart