piątek, 20 września 2013

Co u mnie ^^

Witam w piątkowe popołudnie, kochani. :3
Minis animaux - Rain-Blog
upragniony weekend, co? ;)
powiem, że na prawdę szybko zleciały te 3 tygodnie szkoły.
Ja i tak już mam dosyć... dzisiaj zwolniłam się z lekcji XD
A ja już zdążyłam ozdobić zeszyty na lekcjach ... ^^


Odkąd pobrałam sobie na android'a aplikację 'Obenkyo'
codziennie uczę się znaków kanji! :3
Ta aplikacja jest super dla tych którzy chcą się nauczyć japońskiego.
Są tam różne quizy sprawdzające... 

Podzielę się moim jakże wspaniałym planem lekcji ^^

Poniedziałek:
 godzina wychowawcza, j.polski, fizyka, j.angielski, matematyka,
historia, sztuka stosowana x2 ( to zajęcia z grafiki komputerowej :D )
Wtorek:
j.polski x2, chemia, matematyka, geografia, historia, informatyka.
Środa:
j.polski x2, matematyka, j.angielski, w-f, rysunek i malarstwo x3
Czwartek:
historia sztuki, edukacja dla bezpieczeństwa, j.polski, j.angielski, podstawy
 przedsiębiorczości, j.francuski, religia.
Piątek:
WOS, j.francuski, w-f, podstawy przedsiębiorczości, biologia, rzeźba x2.

Najgorsze bez dwóch zdań są poniedziałki  i wtorki... o_o
Może ktoś z Was ma podobnie, hehe.

Zarobiłam już dobre oceny z plastycznych lekcji, parę plusów i niestety
1-nkę z niezapowiedzianej kartkówki z polskiego... ;___;
Strasznie jestem zła, bo mam zamiar podciągnąć się z tego przedmiotu...
mimo tego że go nie lubię, muszę go zdać na rozszerzeniu w tym jeszcze
 angielski bo chcę dostać się na japonistykę albo sinistykę.:o

Nienawidzę matematyki, nigdy nie umiem się na niej skupić, miałam 
już problemy w podstawówce. ;o; Jestem takim wielkim tumanem 
z matmy, że nawet  jak miałam korepetycje, to w trakcie 
Pan pomagał mi rozwiązywać  i jakoś mi się udawało, ale sama to 
już nie rozwiążę. Boję się matury z matematyki, oby zdać na te 30%... 
Ogólnie przedmioty ścisłe nie są dla mnie... -____-'

Niedawno dostałam od rodziców bluzkę z krzyżem w moim ulubionym kolorze
i uroczy sweterek w bialutkie kokardki ^^



Zdjęcia robione troszkę na szybko, śpieszyłam się bo zaraz będzie się ściemniać XD
Przydałby mi się nowy aparat, no ale cóż,  kasy brak.

obie rzeczy kupione w New Yorker!
a bluzka jest z przeceny z 60 zł na 25zł! *0*
Śpieszcie się do New Yorker'a, ludu mój :D haha.

Zaraz wypiję kawę i pójdę obejrzeć sobie na TVP2 'Szkołę życia'
fajny program, uważam że jeden z lepszych z typu "Dlaczego ja?" XDDD

Mam taki pomysł, że może w następnych notkach będę Wam pokazywała
moje ulubione rzeczy które posiadam :D
Co Wy na to? Szukam więcej pomysłów na notki ^^.


FANPAGE BLOGA:

MÓJ ASK:


Poooozdrawiam <3 font="">
Lapinou - Rain-Blog

28 komentarzy:

  1. Faina ta bluzka, sweterek też^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To super program *_* kocham go XD haha. Nie mogę, prezentów się nie oddaje XD

      Usuń
  3. a za ile sweterek kupiłaś? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice mi go kupili, a na metce pisało 80 zł. ;_;

      Usuń
  4. Dobrze, lud śpieszy do New Yoker'a! xD (dosłownie ._. xDD)
    Kaori

    P.S. Taak, chcemy taką notkę! <3 *-*
    P.S. 2. Ja chcę tak ładnie pisać T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, nie wiedziałam, że w tym sklepie są takie ładne i dziewczęce rzeczy! *o*

      Usuń
    2. Hahaha, ja lubię ten sklep, jest jedną z najlepszych sieciówek xD.

      Usuń
  5. Ee tam matma nie taka zła, ja chociaż też jej nie ogarniam to przeżyłam profil matematyczny w liceum. Rozszerzona matma to jest inny świat. O.O A powiadają, że to i tak nic w porównaniu z tym co się dzieje potem na politechnice.
    W ogóle śledziłam ostatnio Twoją dramkę na fblu. *bo lubi dramy <333* Nie ogarniam takich ludzi, poważnie... Zrobiłaś się zbyt popularna i komuś się to nie spodobało. *smuteczek* Ach ta zazdrość... No nic, przynajmniej śmiesznie było... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o_o ... co za masakra XD matma to zło. Nie uważam że jestem popularna, nie wiem czy ma mi czego zazdrościć, zresztą nie muszę się wszystkim podobać, no ale nie ogarniam jej, zażenowała mnie tym zachowaniem, wmawia mi jakieś głupoty a do tego się przechwala i ma strasznie wysokie ego, sama zrobiła z siebie pośmiewisko... Nie znoszę takich panienek, wkurzyłam się i udostępniłam tę akcję by ludzie się z niej pośmiali.

      Usuń
  6. Śliczny ten sweterek :> Też chodzę na francuski *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję! Wybrałam francuski, bo przeraziłam się niemieckim, zresztą ten język mi się nie podoba XD

      Usuń
  7. Ale masz kawaii sweterek ! >_<
    Ja mam najgorsze lekcje w czwartki T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatou! :D Niestety zawsze musi być najgorszy dzień... ;__;

      Usuń
  8. Nie wiedziałam, że męczą jeszcze religia w szkołach O_o
    Choć ja nigdy na nią nie chodziłam xD

    W jakiej Ty jesteś klasie ? Tj ierunek, ze masz takie dziwne przedmioty

    p.s. dzieki za polecenie programu jap. na androida ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna koszulka też chciałam sobie taką kupić i ten sweterek *^* taki uroczyyyy muszę się wybrać na zakupy że też wcześniej go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka *-*
    chcemy takiego posta ;3

    też nie ogarniam matmy, ale z polskim sobie nawet radzę Q.Q

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 ja już nie mam słów na tę matmę ;___;

      Usuń
  11. awww, jaki śliczny sweterek <3.
    Nienawidze matmy, ehg, dlaczego nie mogę
    być umysłem ścisłym :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No trudno, nie jesteśmy stworzeni dla takich przedmiotów XDD, ja nie ubolewam bo przecież każdy jest z czegoś dobry i ma swoje złe strony! :3

      Usuń
  12. Skarbie, na sinistykę raczej masz marne szanse się dostać. Natomiast życzę dużo powodzenia w postępowaniu rekrutacyjnym na sinologię!
    Mam nadzieję, że uda Ci się przeskoczyć te wzięte z kosmosu progi punktowe (albo do tego czasu te progi same spadną do 50pkt - czego również Ci życzę xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, może się uda. Warto spróbować ♥ :D bardzo dziękuję !

      Usuń
  13. Cudny sweterek *-* Twoja mama ma świetny gust.
    Zgadzam się, matematyka to zło. Nigdy sobie z nią nie radziłam. Za to z polskiego idzie mi bardzo dobrze (zwłaszcza opowiadania itp.), przez co zachęcono mnie do pisania gazetki :D
    + Jak Ci idzie francuski? Także wybrałam ten język, gdyż historia po niemiecku i ogółem ten język mnie przeraża ;o

    + dziękuję za tą aplikację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuski olewa cała klasa, w tym i ja troszkę...a nauczyciel stara się być surowy, ale mu to nie wychodzi :D Mnie również niemiecki przeraża, nie podoba mi się! :D nie ma za co <3 pozdrawiam.

      Usuń
  14. Naprawdę poniedziałek i wtorek są najgorsze! O.o Pozdrowienia dla Natalki! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart