sobota, 28 września 2013

Co u mnie ... (●´∀`●)

Usami-chan wita! (⌒▽⌒)☆

Jem właśnie śniadanie, płatki corn flakes z mlekiem, są to moje ulubione
 płatki (・ω・´). No i już nadszedł najlepszy dzień tygodnia.
Weekend... cieszę się, ale dobija mnie fakt że na poniedziałek
muszę napisać wypracowanie na dwie strony A4 z polskiego,
we wtorek sprawdzian z historii, a w środę sprawdzian z matematyki.
Nie wiem jak ja napisze z tej matmy... witaj jedynko  (゚ー゚;)



Co nowego? (´ω`★)
W czwartek rano pojechałam z mamą na targowisko,
kupiłam ciepłą granatową kurtkę i biały szal na jesień.
Do tego, udało mi się upolować mega uroczy piórniczek
z Charmmy Kitty! *___________* musicie go zobaczyć:
Wykupiłam ostatnią sztukę *^*, pani spuściła mi 2 zł i zapłaciłam 20zł ^^ 
Piórnik firmy Derform. Derform mnie zadziwia,
kto wie, może niedługo będą produkować rzeczy 
z innymi postaciami firmy Sanrio? Byłabym taka szczęśliwa... (°◇°;)


A skoro już mowa o Sanrio, pokażę Wam pewien blog, chodzi mi o 
SANRIO.BLOG.ONET.PL
Utworzyłam go bodajże 2 lata temu i od czasu do czasu opisywałam na 
nim urocze postacie japońskiej firmy Sanrio, znanej z Hello Kitty.
Tutaj informacje o Sanrio:


Do dziś mam obsesję na punkcie Sanrio, zbieram gadżety z tymi uroczymi 
postaciami *-* często oglądam i jaram się rzeczami z internetu XD
Oto 1/4 część mojej kolekcji nie wliczając rzeczy z Hello Kitty:
Zdjęcie robiłam bardzo dawno, obiecuję że kiedyś Wam pokażę całą kolekcję :3

Marzę by kiedykolwiek pojechać do oryginalnego sklepu Sanrio... 
Kiedyś miałam zamiar otworzyć w Polsce pierwszy taki sklep! 
Myślałam że dzięki temu blogowi postacie Sanrio będą choć trochę rozpoznawalne 
w Polsce. Pamiętam, ile godzin spędzałam na tłumaczeniu opisów poszczególnych
 postaci, edytowaniu i tworzeniu obrazków, wyszukiwanie gifów...
Opuściłam już tego bloga z powodu braku czasu, ale być może kiedyś wrócę 
do jego pisania. Zachęcam do przeczytania, po lewej są imiona postaci. :)


Do pośrednika Taobao doszły już moje rzeczy.
Wszystkie  ważą razem ponad 3 kilo (・_・ヾ
to sporo, ale nie dziwię się, plecak z butami ważą razem 2,4 kilo...
do tego jeszcze pierdółki takie jak naszyjniki, przypinki...
Więc za przesyłkę do Polski będę musiała płacić około 200zł... :<
no niestety, tak to jest gdy się zachcianki  z Chin,
cała ja... -,- hahahahahaha. XD

Mam już zdjęcie plecaka, wygląda na mały, ale tylko się tak zdaje
 bo nie jest u góry ściągnięty. ^-^

NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KIEDY DOSTANĘ GO W SWOJE ŁAPKI. ヽ(;▽;)ノ

Dostaję wiadomości na facebook'u i na ask'u że czekacie na notki, pytacie się kiedy 
dodam następne... przez szkołę mam mało czasu niestety, ale proszę Was-
podsuwajcie mi pomysły! Piszcie na ask'u, fejsie czy w komentarzach. Bardzo mi na tym zależy
bo przecież im więcej pomysłów, tym więcej notek. \(-^_^-)


Na koniec podzielę się kalendarzem na październik którego sama przerabiałam XD
można drukować i zapisywać :)


FANPAGE BLOGA


ASK

Pozdrawiam! (●´∀`●)

10 komentarzy:

  1. Jaram się widokiem tego plecaka...Chciałabym bardzo takiego, ale nie stać mnie na toT.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moja torba z Charmmy Kitty jest w opłakanym stanie, dlatego rodzice kupili mi nowy plecak.

      Usuń
  2. Omom ! :3 Jaki kawaii plecak ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kolekcja! Plecaczek tez wygląda świetnie. No cóż, takie uroki zamawiania z zagranicy. hah ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. aww świetny plecak, niezła kolekcja.

    Podsuwam pomysł: zrób room tour *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zrobiłabym ale mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu i pokój nie wygląda tak, jakbym chciała. Niedługo przeprowadzam się do nowego domu i wtedy pokażę jak umeblowałam nowy pokój :3

      Usuń
  5. Hej :) Masz u mnie nominację do LBA - http://vamppiv.blogspot.com/2013/09/liebster-blog-awards-goddessofdoom-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś podać link do strony, na której można kupić taki plecak? ^U^ Jest taki kawaiii. <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart