wtorek, 13 sierpnia 2013

Wesele

Cześć!
Jako że mój tata jest chrzestnym pana młodego,
wypadało zostać jeszcze na poprawiny,  jeszcze przy okazji następnego 
dnia pojechaliśmy do Warszawy do sklepów budowlanych i na
małe zakupy, dlatego wczoraj  popołudniu zmęczeni wróciliśmy do domu.

W sobotę raniutko wstałam i robiłam sobie makijaż i fryzurę hime gyaru,
 jednak wybrałam ten tutorial:

ładnie mi wyszła. :D 
zdziwiłam się, bo SuiPrincess w swoim filmiku ma doczepki,
a ja nie mam doczepek i bałam się że nie będą takie gęste.
Zrobiłam sobie jeszcze ten makijaż co pisałam wcześniej, 
ale zrezygnowałam z soczewek bo  bałam się że nie 
wytrzymam w nich całego wesela. 
Moje oczy jeszcze nie są przyzwyczajone.

Gdy już byłam u rodziny w Kobyłce pod Warszawą,
 rozpakowałam się i siedziałam z rodziną, ciotki zaczepiały,
mówiły: 'nie poznałam ciebie byłaś taka malutka a teraz już panna' XD.
Parę godzin później gdy wszyscy się już ubrali, pojechaliśmy
 po pannę młodą a o 16:00 odbyła się msza.
(Przepraszam że niektóre zdjęcia są rozmazane ;_;)

 A godzinę później 
udaliśmy do domu weselnego "Fantazja". 

Sala była ładnie przystrojona, a państwo młodzi wyglądali pięknie! :D

 Stoły były pełne jedzenia a na każdym talerzu leżał
cukierek z imionami państwa młodych ^^

btw. a to zdecydowanie moja ulubiona część stołu XD:

A tych babeczek zjadłam chyba  z 5.
Niech ktoś mi da na nie przepis ;A;

(na prawdę wolę nie wiedzieć co ludzie sobie myśleli jak robiłam zdjęcia jedzeniu...)
hahahahahahahaha.

Było dużo deserów, lody, ciasta... a tak wyglądał tort weselny:

Zespół grał fajnie, większość nie zdążyła zjeść a on już zapraszał na parkiet.
Z tego co słyszałam niektórzy narzekali na weselu, 
że ten zespół że nie umie ludzi zabawić o,o


Dla mnie to bez różnicy bo większość wesela przesiedziałam przy stole,
byłam bez pary, nikogo nie było kogoś w moim wieku,
z wyjątkiem pewnej wrednej dziewczyny która śmiała się ze mnie 
i na moich oczach obgadywała mnie ze swoją matką. 
Cóż, jaka matka taka córka, chamstwo i nietolerancja...
Jestem taka, jak ktoś obgada kogoś i wyśmieje na jego oczach to mam 
ochotę podejść i wydrapać oczy -,- .

Siedziałam i patrzyłam się jak inni się wspaniale bawią co sprawiało mi radość ^^
Zresztą nie za bardzo lubię takie imprezy, nawet nie chodzę na dyskoteki.
Nudziłam się, ale teraz wiem że nigdy sama na wesele nie pojadę, 
bo nie miałam z kim porozmawiać, wyjść na spacer czy coś. 
Więc następnym razem zabiorę mojego chłopaka :D

A tak wyglądałam na weselu, zdjęcia robiłam w łazience, bo tam było 
najjaśniej i nikogo nie było, trochę te lustro brudne ;c
tiara: chińskie centrum ^^
sukienka
buciki: taobao
skarpetki: buyincoins

Na weselu siedzieliśmy do 3:00. 
Potem pojechaliśmy do rodziny i tam przenocowaliśmy.
Następnego dnia poprawiny o 14:00 do 18:00,
tym razem było dużo  dzieci  *,* haha.

Ostatniego dnia rano wyjechaliśmy do Warszawy,
byliśmy w budowlanych sklepach, Praktikerze, OBI i IKEI.
Rodzice wozili mnie na wózku jak księżniczkę,
 no bo przecież miałam tiarę na głowie, hahahaha. ^^

Potem odwiedziliśmy galerię handlową i w dziale dziecięcym 
upatrzyłam sobie bluzkę na ramiączka z Hello Kitty,
 największy rozmiar: S... no ale i tak kupiłam i jest dobra :D
Na koniec 'wycieczki' rodzice zabrali mnie do McDonald'a ^^

Wesele było bardzo fajne, życzę wszystkiego najlepszego dla Bogusia i Magdy
niech im się wiedzie jak najlepiej ^^.

Macie pytania?

Pozdrawiam ! >_<

15 komentarzy:

  1. Wyglądałaś prześlicznie! *O* I kiecuszka śliczna i fryzurka, i makijaż. <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś przepiękne włosy *A* Jak bym chciała mieć takie długie >...<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :D no to nie ścinaj! hehe >_<

      Usuń
  3. Również życzę państwu młodym wszystkiego najlepszego <3
    Wyglądałaś ślicznie ^_^ a ta dziewczyna pewnie ci zazdrościła, ona na pewno nie miała by odwagi robić czegoś czego kocha. powinno nam być szkoda takich żałosnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No może nie zazdrościła, ale myślę że tak, nie miałaby odwagi. I masz rację. :)

      Usuń
  4. Nie przepadam za hime, ale Ty wyglądałaś bardzo udanie i uroczo.
    Pozdrawiam Zusana ^*^

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurde, ale uroczo wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. To się wybawiłaś.
    Odebrało mi mowę jak zobaczyłam Twoje zdjęcie *.* Jeju, jaka śliczna. Wyglądałaś cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz robić własny tutorial *--*
    na twoich włosach wyglądało to o niebo lepiej ; OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym ale muszę mieć odrobinę więcej odwagi. Dziękuję ! *^*

      Usuń
  8. Piękna *__* pewnie nie umiałabym sobie takich włosów zrobić xD Śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart