poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ulzzang makeup tutorial

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam, jak zrobić ulzzangowy
 makijaż moim własnym sposobem :D
Zapewniam, że dzięki niemu staniecie się słodkie jak Koreanki *_*
haha ^^.

Będziemy potrzebować:
eye-liner'a,
tuszu do rzęs,
*jeśli ktoś nie posiada, to może się obejść bez soczewek, 
ale ten makijaż prezentuje się o wiele ładniej z nimi, bo 
każdy ulzzang je nakłada*
 (przynajmniej ja nie widziałam ulzzanga bez soczewek)
i zalotkę, jeśli ktoś lubi podkręcać rzęsy.


No to zaczynamy!  >0<

Zakładamy circle lens.

robimy malutką kropeczkę naprzeciw zewnętrznego kącika oka tak jak na zdjęciu:

Następnie robimy kreskę eye-linerem i łączymy ją z tą kropeczką.
Pogrubiamy kreskę...

Teraz wykonujemy prostą, skierowaną w dół kreseczkę zaczynającą się 
na końcu naszej kreski, tak jak na zdjęciach:


A na koniec pogrubiamy ją:

Dodajemy mascarę...
(wiem że te grudki się wkradły, wina moja lub mascary XD)

I gotowe! :3



Tutaj parę moich foci :D
tak, lubię bawić się programami xdd



Mam nadzieję że pomogłam i mój sposób się przydał! :)
Czytelników proszę o polubienie w prawym górnym rogu 
i jeśli macie jakieś pytania, podaję mojego ask'a:
Pozdrawiam serdecznie ! >_<

32 komentarze:

  1. śliczne soczewki i makijaż, płacze że nie mam soczewek T^T
    ale wgl to ten tusz chyba troszkę ci posklejał i porobił grudki może wypróbuj jakiś inny tusz albo delikatniej trochę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! a to zauważyłam :c no cóż wzięłam zły tusz. XD

      Usuń
    2. hah spoko ^^ no wgl trudno z dobrymi tuszami bo ja jakiego nie użyje to prawie każdy albo mi sklei albo porobi gródki jeden mam porządny bodajże z astora ale strasznie drogi i dostałam go jako prezent sama nie zapłaciłabym za tusz więcej niż hm 15zł

      Usuń
    3. Nom, bardzo trudno i ja mam tak samo! A jaki tusz dostałaś?

      Usuń
    4. Astor Volume Diva on jest w złotym opakowaniu bardzo fajnie maluje rzęsy ale on kosztuje niecałe 40zł jest całkiem wydajny chociaż przyznam szczerze że nie maluje rzęs zbyt często bo albo zapominam albo mi się niechce xD

      Usuń
    5. ou, 40zł ;c Ja ten swój tusz na zdjęciach, to pożyczyłam od mamy i też jest wart około 40zł. a mimo tego nie jest taki wspaniały.Ja często maluję rzęsy i to najbardziej lubię w makijażu XD

      Usuń
    6. cena boli kiedys mialam jakies za 9zl z rossmana ale juz nie pamietam firmy a całkiem dobry był.
      Ja tylko do zdjęć, czasem na wyjście albo jak nie używam kredki czy eyelinera to wtedy tusz żeby moje małe oczka chociaż trochę się wyróżniały xD

      Usuń
    7. Oo. Ja to na co dzień tusz do rzęs, chyba że na prawdę mam takiego leniucha że wcale się nie maluję XD

      Usuń
  2. Super pomysł :3 Soczewki prześliczne, ty też *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *_* dziękuję! ja nie taka śliczna jak te soczewki XD

      Usuń
  3. Ja zawsze podchodzę z dystansem do wszelkich koreańsko/japońskich makijaży, bo mam dziwny kształt oczek i nie bardzo mi to pasuje. xD Ale Ty wyglądasz ładnie. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę ? ;o myślę że powinien być jakiś azjatycki makijaż który ci będzie pasował... dziękuję :3

      Usuń
    2. No pewnie pobawienie się z cieniami i zmienienie w ten sposób optycznie kształtu oczu coś by dało, ale niespecjalnie chce mi się bawić w tego typu rzeczy. Poza tym byłby to pewnie jednorazowy makijaż, bo nie wyobrażam sobie codziennie tak długo się malować. Tak więc pogodziłam się z tym, że nie mam słodkiej buźki i nie mogę bawić się w śliczną pseudo azjatkę. haha Za to lubię oglądać poczynania innych ludzi w tym kierunku. <3

      Usuń
    3. Właśnie, byłoby dużo pracy... ale gdyby mi naprawdę zależało, to może i bym spróbowała poświęcać tyle czasu... ale pewnie bym się denerwowała, jak robię makijaż często muszę go poprawiać wacikami ;__; serio jest aż tak źle z tymi twoimi oczami że musisz rezygnować? ;c

      Usuń
    4. No efekt azjatyckich oczu wygląda na mnie źle, że tak to delikatnie ujmę. xD Ogólnie osobiście jestem zdania, że nie każdy styl jest dla wszystkich, np. takie typowe lolicenie nie każdemu pasuje, bo sukienki za kolana strasznie pogrubiają nogi (ja, ja jestem tego przykładem! hah), nie wszystkim pasuje taki a nie inny kolor włosów itp. Czasami trzeba po prostu zaakceptować fakt, że nie wygląda się w czymś dobrze i na siłę się w dany styl nie pchać. Wiadomo, niby każdy może ubierać się i malować jak chce, i nikomu nic do tego, ale nie oszukujmy się, wygląd ma znaczenie.

      Usuń
    5. Też jestem tego zdania że nie każdemu wszystko pasuje i oczywiście wygląd ma znaczenie :) . Ale ja to jestem upartym człowiekiem i zawsze dążę do celu, bo każdemu przecież wolno próbować :D

      Usuń
  4. A, mam pytanko ... jak wstawiłaś odtwarzacz na bloga ? Ja już kod HTML mam, ale gdzie to wkleić ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkleiłam go tuż pod
      "< /body>" < nacisnęłam tu spację bo inaczej nie wolno dodać komentarza

      Usuń
  5. Świetny, jak przyjdą mi soczewki to też właśnie mam zamiar zrobić taki tutorial co do makijażu ulzzang. :D

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, super notka! Wypróbuję niedługo ten makijaż (^.^) Czekam na następny wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejusiu, słodziaste <3 Właśnie miałam szukać jakiegoś tutoriala z takim makijażem ;) Teraz tylko soczewki by się przydały.... Ale poradzę sobie bez ;*
    Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się że tutorial się przydał! *,*

      Usuń
  8. masz naprawdę śliczne oczy w soczewkach *^* jaki to model, jeśli mogę spytać? myślałaś żeby pobawić się też cieniami przy tym makijażu? ale ogólnie wygląda naprawdę super♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, model to Kimchi Viva Blue, tutaj zrobiłam notkę na ich temat: http://dollylolidreams.blogspot.com/2013/08/kimchi-viva-blue-circle-lens.html :) Myślałam, ale chciałam jak najprościej zaprezentować zrobienie tego makijażu :D

      Usuń
    2. Ah dziękuję bardzo ^-^ ale faktycznie wyszło łatwo i bardzo ładnie

      Usuń
    3. Cieszę się że mój sposób się przydał! *-* pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Muszę wypróbować ten makijaż, ale na razie nie mam soczewek ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo *o* ! A bez soczewek może spróbuj ? :3

      Usuń
  10. Śliczny ten makijaż na pewno skorzystam. Mam małe pytanie gdzie i po ile kupiłaś soczewki? Ja chciałabym sobie kupić różowe lub takie jak ty masz niebieskie ale uważam że takie soczewki są za drogie jak na taką małą jednorazową rzecz :< Chyba że te co ty masz są kilku razowe. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one nie są jednorazowe, są roczne! :D kupiłam je za 94 zł już z przesyłką, tutaj masz informacje na ich temat: http://dollylolidreams.blogspot.com/2013/08/kimchi-viva-blue-circle-lens.html pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart